Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w Gminie Miasta Gdańska produkty firmy Oracle.

Publication date 2020-04-14
End date 2020-04-23 00:00:00
Instytucja Gdańskie Centrum Informatyczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531178-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w Gminie Miasta Gdańska Produkty firmy Oracle w tym: 1) Database Enterprise Edition, Tunning Pack, Diagnostic Pack; 2) Database Enterprise Edition; 3) Business Intelligence Standard Edition; 4) Database Standard Edition 2; 5) Database Standard Edition.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 068dd666-c43c-47eb-8361-6bd2a4f85747
Biuletyn 531178-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Centrum Informatyczne
Regon 36770872000000
Zamawiajacy adres ulica Prof. Witolda Andruszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 7688288,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@gdansk.gda.pl,
Adres strony url http://gci.gdansk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://gci.gdansk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://gci.gdansk.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/GCIGdansk
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres GDAŃSKIE CENTRUM INFROMATYCZNE UL. PROF. WITOLDA ANDRUSZKIEWICZA 5, 80 – 601 GDAŃSK (biurowiec KOGA III piętro Sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga www.uzp.gov.pl w zakresie aplikacji do szyfrowania ofert tj.Miniportal, jednoczenie do przesyłania ofert elektronicznych należy stosować ePUAP
Nazwa nadana zamowieniu Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w Gminie Miasta Gdańska produkty firmy Oracle.
Numer referencyjny ZP/5/U/2020/D
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w Gminie Miasta Gdańska Produkty firmy Oracle w tym: 1) Database Enterprise Edition, Tunning Pack, Diagnostic Pack; 2) Database Enterprise Edition; 3) Business Intelligence Standard Edition; 4) Database Standard Edition 2; 5) Database Standard Edition.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy zagranicznego: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. oświadczenie o grupie kapitałowej 2. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy
Czy wadium 1
Wadium 10 000,00 zł, w przypadku wniesienia wadium w formach tj.: a) poręczenie bankowe, b) poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczenia udzielonego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310, z późn. zm.), - odpowiednio, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty,.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany istotne mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, tj. zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym i niemożliwego do przewidzenia w momencie zawierania Umowy, takiego jak np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Strona dotknięta działaniem siły wyższej powiadomi na piśmie drugą Stronę o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później niż w ciągu 7 dni od dnia ww. zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o liczbę dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana kwoty płatności może nastąpić jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu złożenia Oferty wykonawcy; 3) gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia i nie powodują zmiany ceny Umowy, 4) wszelkich zmian, o ile konieczność ich wprowadzania będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, w celu ich dostosowania do obowiązujących przepisów, w tym również, zmiany w zakresie sposobu wystawiania oraz przekazywania faktur.
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk;  inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskim Centrum Informatycznym jest Pan Romuald Mazurek tel. 502-436-584, e-mail: iod@gdansk.gda.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP/5/U/2020/D prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 17 RODO prawo do żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, przy czym prawo to ulega ograniczeniom w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
IV 4 4 data 2020-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)