DOSTAWA MEBLI

Publication date 2020-04-15
End date 2020-04-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531560-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę mebli
w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby:
1 Jednostek UKSW dla kampusu przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3 - dotyczy Części I,
2. Biura Projektu pn. UKSW Bez barier – uczelnia dla każdego - dotyczy Części II,
3. Biura Dziekana Wydziału Medycznego - dotyczy Części III,
4. Hali Sportowej UKSW - dotyczy Części IV
Zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ).

Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 987de818-60f1-4dcc-a882-2791cb582089
Biuletyn 531560-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Regon 19560000000000
Zamawiajacy adres ulica Dewajtis
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-815
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon -
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@uksw.edu.pl
Adres strony url www.dzp.uksw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.uksw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.uksw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Kancelaria Ogólna (Nowy Gmach – poziom -2, pokój nr 121)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MEBLI
Numer referencyjny DZP.371.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę mebli w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby: 1 Jednostek UKSW dla kampusu przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3 - dotyczy Części I, 2. Biura Projektu pn. UKSW Bez barier – uczelnia dla każdego - dotyczy Części II, 3. Biura Dziekana Wydziału Medycznego - dotyczy Części III, 4. Hali Sportowej UKSW - dotyczy Części IV Zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ). Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe .
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1 jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego należy dołączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w sytuacjach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które Strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji publicznej, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 3) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011, Nr 177, poz. 1054 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT; 4) zmiany przedmiotu umowy w przypadku, gdy wyposażenie stanowiące przedmiot umowy zostało wycofane z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowane przez Wykonawcę wyposażenie posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a) niż wyposażenie będące przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego wyposażenia w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany. 4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 5. Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii koronawirusa (wywołującego COVID-19) strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji dostawy, jeżeli w konsekwencji pandemii zaistnieje zagrożenie dla wykonania zamówienia w terminie przewidzianym w umowie. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega jednak zmianie. Niniejsza zmiana zostaje wprowadzona na piśmie po uzgodnieniu przez obie strony.
IV 4 4 data 2020-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dla Jednostek UKSW dla kampusu przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę mebli w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”, na potrzeby: zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ). Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe . Szafka łazienkowa zamykana typ 1 1 szt. Szafka łazienkowa zamykana typ 2 1 szt. Szafka łazienkowa zamykana typ 3 1 szt. Szafa łazienkowa 2 szt. Regały na książki 12 szt. Biurka komputerowe 6 szt. Krzesła ISO 31 szt. Stoliki konferencyjne 80 x 80 12 szt. Biurko dla opiekuna 1 szt. Kontener podbiurkowy 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa mebli dla Biura Projektu pn. UKSW Bez barier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę mebli w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem” zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ). Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe . Szafa zamykana z nadstawką 2 kpl. Biurka 2 szt. Kontener podbiurkowy 2 szt. Krzesła ISO 4 szt. Krzesła obrotowe 2 szt. Stolik 80 x 80 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do Biura Dziekana Wydziału Medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę mebli w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem” zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ). Biurko 1 szt. Pomocnik 1 szt. Szafa z gablotą 1 szt. Szafa aktowa 1 szt. Szafa garderobiana 1 szt. Stół konferencyjny 1 szt. Krzesła konferencyjne 6 szt. Fotel obrotowy 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do Hali Sportowej UKSW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę mebli w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej „wyposażeniem”,zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z Części (Rozdział IV SIWZ). Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe . Stoliki konferencyjne 80 x 80 4 szt. Fotele obrotowe 7 szt. Lada recepcyjna 2 szt. Blaty do pomieszczeni AV i Komentatorskiego 2 szt. Krzesła ISO 8 szt. Taboret 1 szt. Szafa metalowa do magazynu 002a 1 szt. Szafa metalowa do magazynu sportowego 1 szt. Regały metalowe magazynowe 1 kpl. Regały na sprzęt sportowy do magazynku sportowego 1 kpl. Ławki gimnastyczne 3 m. 12 szt. Ławki gimnastyczne 4 m. 12 szt. Ławki gimnastyczne 5 m. 2 szt. Szafa przesuwna 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)