Dostawa środków czystości i artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.

Publication date 2020-04-15
End date 2020-04-23 00:00:00
Instytucja Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
Miejscowość Głogów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531501-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb GSP sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy.
Asortyment i ilości szczegółowo określa dodatek nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy stanowiący równocześnie specyfikację asortymentowo-ilościową.
Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na trzy pakiety.
Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrany pakiet/y (jeden lub więcej), przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu, nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach:
 pakiet nr 1 – środki czystości,
Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 1 do oferty Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa);
 pakiet nr 2
Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 1 do oferty Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa);
 pakiet nr 3
Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 1 do oferty Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa).
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy np. LUDWIK, TYTAN, PRONTO, itp. Zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu Zamawianego asortymentu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Wykonawca ma prawo zaproponować inny produkt pod warunkiem, że nie będzie on gorszy jakościowo od produktu wskazanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowo – ilościowej i będzie zgodny z jego przeznaczeniem i użytkowaniem.
W przypadku produktu równoważnego Wykonawca musi potwierdzić równoważność danego produktu, musi podać na formularzu specyfikacji asortymentowo - ilościowej nazwę oferowanego produktu równoważnego, producenta oraz dołączyć do oferty dokument (opis, katalog, itp.) potwierdzający, że oferowany produkt nie jest gorszy od produktu wymaganego w zakresie parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowej dostawy w razie wystąpienia takiej potrzeby.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy
w odniesieniu do każdego z pakietów.
Dostawa w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania każdorazowego zamówienia składanego elektronicznie lub fax, dostosowanego do potrzeb Zamawiającego - nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu.
Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać przepisom wymienionym poniżej,
w zależności od tego do jakiej kategorii oferowane produkty zostały zakwalifikowane przez producenta:
a) ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych Dz. U. z 2002 r. Nr 175
poz. 1433 z późniejszymi zmianami;
b) ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679;
c) ustawa z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach Dz. U. z 2001 r. Nr 42 poz. 473
ze zmianami;
d) ustawa z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych Dz. U.
z 2001 r. Nr 11 poz. 84 z późniejszymi zmianami;
e) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego Dz. U. z 2002 r. Nr 140 poz. 1171
z późniejszymi zmianami;
f) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2002 r. w sprawie obowiązku dostarczania karty charakterystyki niektórych preparatów; niezaklasyfikowanych jako niebezpieczne Dz. U z 2002 r. Nr 142 poz. 1194;
g) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych wg ich przeznaczenia Dz. U z 2003 r. Nr 16 poz. 150;
h) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 stycznia 2004 r. w sprawie jednolitych procedur oceny dokumentacji produktu biobójczego oraz kryteriów postępowania przy ocenie produktu biobójczego Dz. U z 2004 r. Nr 9 poz. 74;
i) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia Dz. U z 2004 r. Nr 100 poz. 1027;
j) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia Dz. U z 2004 r. Nr 251 poz. 2514 z późniejszymi zmianami.
W celu potwierdzenia wymagań jakościowych w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne: aktualne katalogi, foldery, ulotki itp. Na załączonych materiałach informacyjnych należy wyraźnie zaznaczyć: nr oferowanego pakietu oraz numer pozycji tego pakietu.
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
- Projekt umowy – załącznik nr 3 do SIWZ,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4abb922f-d391-4fa9-b715-300b4f5b5699
Biuletyn 531501-N-2020
Zamawiajacy nazwa Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
Regon 30878400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Głogów
Zamawiajacy kod pocztowy 67-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 768 373 216
Zamawiajacy fax 768 373 377
Zamawiajacy email zam_pub@szpital.glogow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości i artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
Numer referencyjny ZP/15/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb GSP sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy. Asortyment i ilości szczegółowo określa dodatek nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy stanowiący równocześnie specyfikację asortymentowo-ilościową. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na trzy pakiety. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrany pakiet/y (jeden lub więcej), przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu, nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach:  pakiet nr 1 – środki czystości, Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 1 do oferty Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa);  pakiet nr 2 Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 1 do oferty Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa);  pakiet nr 3 Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 1 do oferty Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa). Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy np. LUDWIK, TYTAN, PRONTO, itp. Zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu Zamawianego asortymentu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca ma prawo zaproponować inny produkt pod warunkiem, że nie będzie on gorszy jakościowo od produktu wskazanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowo – ilościowej i będzie zgodny z jego przeznaczeniem i użytkowaniem. W przypadku produktu równoważnego Wykonawca musi potwierdzić równoważność danego produktu, musi podać na formularzu specyfikacji asortymentowo - ilościowej nazwę oferowanego produktu równoważnego, producenta oraz dołączyć do oferty dokument (opis, katalog, itp.) potwierdzający, że oferowany produkt nie jest gorszy od produktu wymaganego w zakresie parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowej dostawy w razie wystąpienia takiej potrzeby. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy w odniesieniu do każdego z pakietów. Dostawa w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania każdorazowego zamówienia składanego elektronicznie lub fax, dostosowanego do potrzeb Zamawiającego - nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać przepisom wymienionym poniżej, w zależności od tego do jakiej kategorii oferowane produkty zostały zakwalifikowane przez producenta: a) ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych Dz. U. z 2002 r. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami; b) ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679; c) ustawa z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach Dz. U. z 2001 r. Nr 42 poz. 473 ze zmianami; d) ustawa z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych Dz. U. z 2001 r. Nr 11 poz. 84 z późniejszymi zmianami; e) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego Dz. U. z 2002 r. Nr 140 poz. 1171 z późniejszymi zmianami; f) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2002 r. w sprawie obowiązku dostarczania karty charakterystyki niektórych preparatów; niezaklasyfikowanych jako niebezpieczne Dz. U z 2002 r. Nr 142 poz. 1194; g) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych wg ich przeznaczenia Dz. U z 2003 r. Nr 16 poz. 150; h) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 stycznia 2004 r. w sprawie jednolitych procedur oceny dokumentacji produktu biobójczego oraz kryteriów postępowania przy ocenie produktu biobójczego Dz. U z 2004 r. Nr 9 poz. 74; i) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia Dz. U z 2004 r. Nr 100 poz. 1027; j) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia Dz. U z 2004 r. Nr 251 poz. 2514 z późniejszymi zmianami. W celu potwierdzenia wymagań jakościowych w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne: aktualne katalogi, foldery, ulotki itp. Na załączonych materiałach informacyjnych należy wyraźnie zaznaczyć: nr oferowanego pakietu oraz numer pozycji tego pakietu. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy – załącznik nr 3 do SIWZ,
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Według załącznika nr 2 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Według załącznika nr 2 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Według załącznika nr 2 do SIWZ
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych przedmiotu umowy do wysokości ogólnej wartości umowy zastrzeżonej w umowie, c) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zmiany te są korzystne dla zamawiającego, d) niezrealizowania całości wartości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy, wówczas zmianie ulegnie termin realizacji umowy Zmiany wymienione w ust. 2 lit. c) i d) mogą być dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia Zamawiającemu.
IV 4 4 data 2020-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według załącznika nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według załącznika nr 1.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Według załącznika nr 1.3 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 96,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)