Zakup wraz z dostawą, wyposażenia biurowego i informatycznego z przeznaczeniem dla budynku radioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.

Publication date 2020-04-15
End date 2020-04-24 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531503-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą, wyposażenia biurowego i informatycznego z przeznaczeniem dla budynku radioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do:
Pakiet nr 1: Zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki.
Pakiet nr 2: Projektor podwieszany i ekran projekcyjny.
Pakiet nr 3: Niszczarka do dokumentów i telefony bezprzewodowe.
Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.02.00-00-0133/17.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6dfb5489-1bd8-444f-952f-e93e52963e9e
Biuletyn 531503-N-2020
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Regon 12632330000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artwińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon (041) 3674280
Zamawiajacy fax (041) 36 74 071
Zamawiajacy email sco@onkol.kielce.pl
Adres strony url www.onkol.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POIS.09.02.00-00-0133/17.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip2.onkol.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip2.onkol.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3C, budynek administracyjny/parter-ochrona/25-734 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą, wyposażenia biurowego i informatycznego z przeznaczeniem dla budynku radioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Numer referencyjny AZP.2411.40.2020.MM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą, wyposażenia biurowego i informatycznego z przeznaczeniem dla budynku radioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakiet nr 1: Zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki. Pakiet nr 2: Projektor podwieszany i ekran projekcyjny. Pakiet nr 3: Niszczarka do dokumentów i telefony bezprzewodowe. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.02.00-00-0133/17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-15T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający: - Nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.- Nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie Pakietu nr 1-3. - Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne Pakiety nr 1-3. - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi dnia 24.04.2020 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Artwińskiego 3C/ Budynek Administracyjny w sali Konferencyjnej (pok. 204).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać minimum jedną zrealizowana dostawę na wyposażenie biurowe i informatyczne o wartości min.: Pakiet nr 1: 35 000,00 PLN Pakiet nr 2: 2 500,00 PLN Pakiet nr 3: 6 500,00 PLN W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet wartość wykazanych dostaw musi odpowiadać wartością najdroższemu pakietowi, na który Wykonawca złoży ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następującego dokumentu: 1. Wykazu dostaw wykonanych, w zakresie wskazanym w rozdz. 4. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usług zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane – wzór stanowi Załącznik nr 7.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Deklaracja zgodności CE. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany komputer posiada procesor (poz. nr 1), który osiągnął w teście PassMark CPU Mark z dnia 02.03.2020 r. wynik minimum 11 824 punktów, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, (Załącznik nr 8 – umieszczony w celu informacyjnym dla Wykonawcy), dotyczy Pakietu nr 1. 3. Oryginalne katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta (w j. polskim) - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta opisy oferowanego asortymentu, uwzględniające wszystkie wymagane parametry (z zaznaczeniem miejsc, gdzie zostało to opisane).
Inne dokumenty niewymienione 1. Druk Oferta. 2. Formularz asortymentowo - cenowy oferty - wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zestawienie warunków i parametrów wymaganych – Załącznik nr 6 / Wykonawca wypełnia w zakresie pakietu na który składa ofertę/. 4. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Oświadczenie wstępne potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Załącznik nr 2a do SIWZ. 6. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 7. Oryginał gwarancji jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna. 8. W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie, w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: -wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. -określenie zakresu pełnomocnictwa, -podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. 9. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: Pakiet nr 1: 920,00 zł. Pakiet nr 2: 70,00 zł. Pakiet nr 3: 150,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, b) co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową, c) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, d) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, e) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, f) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian. g) opóźnień w terminie realizacji umowy o ile zmiana taka wynika ze względów organizacyjnych, niezależnych od Wykonawcy, na wniosek Zamawiającego, lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2020-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1: Zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą, wyposażenia biurowego i informatycznego z przeznaczeniem dla budynku radioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakiet nr 1: Zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.02.00-00-0133/17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2: Projektor podwieszany i ekran projekcyjny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą, wyposażenia biurowego i informatycznego z przeznaczeniem dla budynku radioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakiet nr 2: Projektor podwieszany i ekran projekcyjny. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.02.00-00-0133/17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: Niszczarka do dokumentów i telefony bezprzewodowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą, wyposażenia biurowego i informatycznego z przeznaczeniem dla budynku radioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakiet nr 3: Niszczarka do dokumentów i telefony bezprzewodowe. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej Numer identyfikacyjny projektu: POIS.09.02.00-00-0133/17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)