Szkoła ćwiczeń dla miasta Sierpc, Płocka oraz powiatu sierpeckiego województwa mazowieckiego – pomoce nauki edukacji biologii, chemii, fizyki i geografii oraz wyposażenie pracowni przyrodniczej

Publication date 2020-04-15
End date 2020-04-23 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego
Miejscowość Sierpc
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531198-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 375241008, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1: Pomoce dydaktyczne- biologia
Część 2: Pomoce dydaktyczne – chemia
Część 3: Pomoce dydaktyczne – fizyka
Część 4: Pomoce dydaktyczne – geografia
Część 5: Wyposażenie – Pracownia przyrodnicza
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc610ee3-4dc0-40e6-80dc-a688a0b1f4e1
Biuletyn 531198-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego
Regon 90320000000000
Zamawiajacy adres ulica Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Sierpc
Zamawiajacy kod pocztowy 09-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 275 26 44
Zamawiajacy fax 24 275 26 44
Zamawiajacy email sp3ksiegowa@edu.sierpc.pl
Adres strony url http://www.sp3.sierpc.pl/szkola/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu PROGRAM OPERACYJNY WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ Numer i nazwa Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.sp3.sierpc.pl/szkola/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sp3.sierpc.pl/szkola/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, w zaklejonej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego ul. Konstytucji 3 Maja 8; 09-200 Sierpc
Nazwa nadana zamowieniu Szkoła ćwiczeń dla miasta Sierpc, Płocka oraz powiatu sierpeckiego województwa mazowieckiego – pomoce nauki edukacji biologii, chemii, fizyki i geografii oraz wyposażenie pracowni przyrodniczej
Numer referencyjny SP3.26.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1: Pomoce dydaktyczne- biologia Część 2: Pomoce dydaktyczne – chemia Część 3: Pomoce dydaktyczne – fizyka Część 4: Pomoce dydaktyczne – geografia Część 5: Wyposażenie – Pracownia przyrodnicza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 37524100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania jest jednym z Kryteriów oceny ofert, określa go Wykonawca w formularzu oferty, maksymalny termin zakończenia do 30 dni od podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga: a) oświadczenie wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) Aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną dostawę materiałów dydaktycznych na kwotę 20.000,00 złotych (brutto)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu dostaw wykonanych lub wykonywanych (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ), w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej opisanego w Rozdziale IX ust 1. pkt. 3 lit b). SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość dostaw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem.
Inne dokumenty niewymienione 1) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144. Ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) w przypadku wystąpienia epidemii lub działań rządowych, b) w przypadku wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek, którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach, c) wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, 2) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania usług dodatkowych, e) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmian.
IV 4 4 data 2020-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne- biologia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37524100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania jest jednym z Kryteriów oceny ofert, określa go Wykonawca w formularzu oferty, maksymalny termin zakończenia do 30 dni od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne – chemia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37524100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania jest jednym z Kryteriów oceny ofert, określa go Wykonawca w formularzu oferty, maksymalny termin zakończenia do 30 dni od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne – fizyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37524100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania jest jednym z Kryteriów oceny ofert, określa go Wykonawca w formularzu oferty, maksymalny termin zakończenia do 30 dni od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne – geografia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37524100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania jest jednym z Kryteriów oceny ofert, określa go Wykonawca w formularzu oferty, maksymalny termin zakończenia do 30 dni od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie – Pracownia przyrodnicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania jest jednym z Kryteriów oceny ofert, określa go Wykonawca w formularzu oferty, maksymalny termin zakończenia do 30 dni od podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena (z VAT):
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji:
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)