Dostawa tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.

Publication date 2020-04-15
End date 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Najwyższa Izba Kontroli
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524866-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

1.1 sprzedaż, dostawa i przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowych tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych,

1.2 zapewnienie przez Wykonawcę odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych z siedziby Zamawiającego przez uprawniony do tego podmiot.

2. Równoważność – Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych

2.1 Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy PZP „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (…) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”.

2.2 Opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu równoważności oferowanego produktu w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego.

2.3 W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie. Odpowiednie informacje należy wpisać w kolumnie nr 4 Tabeli w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Wykonawca dostarczy, na żądanie Zamawiającego, egzemplarze testowe oferowanych produktów równoważnych, zgodnie z opisem w pkt VI.2.3 SIWZ.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w:

3.1 Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dokument zawiera wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia, w tym opis równoważności).

3.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór Formularza oferty (dokument określa wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia).

3.3 Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami (dokument określa wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia).

4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.

Siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa.

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

5.1 Dostawy:

1) pierwsza dostawa – w terminie do 15 dni od dnia podpisania umowy,

2) następne dostawy – sukcesywnie do dnia 14 grudnia 2020 r., nie częściej niż raz w miesiącu, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia e-mailem przez Zamawiającego, lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.

5.2 Zapewnienie przez Wykonawcę odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych przez uprawniony do tego podmiot – w terminie do dnia 31.12.2022 r. (nie częściej niż raz na kwartał, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od wezwania przekazanego e-mailem przez Zamawiającego).

5.3 Umowa zostanie zawarta na okres:

1) od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonej w § 7 ust. 1 umowy (w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze) – w zakresie dostaw tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych,

2) od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. – w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych przez uprawniony do tego podmiot.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40f5ae52-4bef-42d8-abe0-9edd8d070747
Biuletyn 524866-N-2020
Zamawiajacy nazwa Najwyższa Izba Kontroli
Regon 52000000000000
Zamawiajacy adres ulica Filtrowa
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-056
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 445 000,
Zamawiajacy fax 22 4445415
Zamawiajacy email nik_zp@nik.gov.pl,
Adres strony url http://bip.nik.gov.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Naczelny organ kontroli państwowej
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Ofertę należy przesłać na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Zamawiającego: /NIK/SkrytkaESP, znajdującą się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć również w formie pisemnej na adres: Najwyższa Izba Kontroli, 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Numer referencyjny BGO-BGZ.261.005.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 sprzedaż, dostawa i przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowych tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, 1.2 zapewnienie przez Wykonawcę odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych z siedziby Zamawiającego przez uprawniony do tego podmiot. 2. Równoważność – Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych 2.1 Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy PZP „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (…) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. 2.2 Opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu równoważności oferowanego produktu w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego. 2.3 W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie. Odpowiednie informacje należy wpisać w kolumnie nr 4 Tabeli w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca dostarczy, na żądanie Zamawiającego, egzemplarze testowe oferowanych produktów równoważnych, zgodnie z opisem w pkt VI.2.3 SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w: 3.1 Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dokument zawiera wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia, w tym opis równoważności). 3.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór Formularza oferty (dokument określa wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia). 3.3 Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami (dokument określa wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia). 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. Siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 5.1 Dostawy: 1) pierwsza dostawa – w terminie do 15 dni od dnia podpisania umowy, 2) następne dostawy – sukcesywnie do dnia 14 grudnia 2020 r., nie częściej niż raz w miesiącu, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia e-mailem przez Zamawiającego, lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze. 5.2 Zapewnienie przez Wykonawcę odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych przez uprawniony do tego podmiot – w terminie do dnia 31.12.2022 r. (nie częściej niż raz na kwartał, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od wezwania przekazanego e-mailem przez Zamawiającego). 5.3 Umowa zostanie zawarta na okres: 1) od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonej w § 7 ust. 1 umowy (w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze) – w zakresie dostaw tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, 2) od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. – w zakresie zapewnienia przez Wykonawcę odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych przez uprawniony do tego podmiot.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen PRZESŁANKI FAKULTATYWNE – art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem pkt VI.3 i 4 SIWZ. PODMIOTY ZAGRANICZNE Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7 oraz 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126, ze zm.).
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA MATERIAŁÓW RÓWNOWAŻNYCH: Wykonawca, w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych dla tonerów oraz kaset atramentowych, dla potwierdzenia, że oferowane materiały są materiałami równoważnymi, musi przedstawić: 1.1 „raporty z testów” przeprowadzonych według norm: • ISO/IEC 19752 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, • ISO/IEC 24711 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla kaset z kolorowym i monochromatycznym tuszem do drukarek atramentowych, • ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, • ISO/IEC 24712 (lub równoważnej), wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że oferowane produkty, w zależności od rodzaju, odpowiadają tym normom, 1.2 karty charakterystyki materiałów przygotowane zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE 1907/2006 REACH, paragraf 31, załącznik II, który został zmieniony Rozporządzeniem WE 2015/830 z dnia 28.05.2015 r. ze sprostowaniem z dnia 17.01.2017 r. 2. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA TONERÓW KORPORACYJNYCH: oświadczenie producenta tonerów, potwierdzające, że są to oryginalne materiały, o takiej samej wydajności tylko w innym opakowaniu. 3. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA MATERIAŁÓW RÓWNOWAŻNYCH: egzemplarze testowe oferowanych materiałów równoważnych w celu przeprowadzenia praktycznych testów, sprawdzających, czy są one zgodne z opisem przedstawionym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Tabela. Zamawiający będzie wymagał dostarczenia egzemplarzy testowych następujących materiałów równoważnych wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Tabela poz.: 9, 11, 18-19, 26-27, 30, 40-43, 58-59, 65-66, 75-76, 92-93. 4. W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA TONERÓW ORYGINALNYCH ORAZ KASET ATRAMENTOWYCH egzemplarze do prezentacji oferowanych materiałów oryginalnych – Zamawiający zażąda prezentacji egzemplarzy oferowanych tonerów oryginalnych oraz kaset atramentowych, w celu sprawdzenia ich autentyczności (bez testowania). Zamawiający będzie wymagał dostarczenia do prezentacji następujących egzemplarzy materiałów wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Tabela poz.: 9, 11, 18-19, 26-27, 30, 40-43, 58-59, 65-66, 75-76, 92-93. UWAGA do pkt 3 oraz 4 SIWZ • W przypadku, gdy proponowany materiał równoważny okaże się materiałem nierównoważnym lub gdy oferowany materiał będzie niezgodny z opisem przedstawionym w Załączniku nr 1 lub Załączniku nr 2 do SIWZ − oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. • Koszty związanie z dostawą oraz zwrotem egzemplarzy testowych i egzemplarzy do prezentacji, oferowanych materiałów ponosi Wykonawca. • Po wykonaniu testów, dostarczone w celu ich przeprowadzenia egzemplarze testowe oferowanych materiałów, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy. • Po przeprowadzeniu prezentacji dostarczone w celu jej przeprowadzenia egzemplarze oferowanych materiałów, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy. • Wraz z ww. materiałami do testów oraz do prezentacji powinien zostać dostarczony dokładny spis. Spis ten stanowić będzie jednocześnie protokół przekazania.
Inne dokumenty niewymienione GRUPA KAPITAŁOWA Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w sekcji III.3 składa każdy z tych Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 6 ust. 3 Umowy. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w Umowie w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz, 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których Strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany zagrożenia, pandemie, epidemie, stany klęski żywiołowej, itp. 5) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 7) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy/usługi. 3. W opisanych w pkt 2 przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy, termin wykonania przedmiotu Umowy, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu Umowy, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, tj. kwoty brutto wskazanej w Tabeli w pkt III.2 w Załączniku nr 2 do SIWZ. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

Criterion

Kryteria Rodzaj oferowanych produktów
Znaczenie 47,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 53,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)