Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia w Siennicy Różanej

Publication date 2020-04-15
End date 2020-04-23 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej
Miejscowość Siennica Różana
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531409-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej w związku z realizowanym projektem „Kwalifikacje zawodowe drogą do kariery” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 – Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Stół ślusarski - 6 szt.
2) Imadło - 12 szt.
3) Podnośnik hydrauliczny dwukolumnowy - 1 szt.
4) Zestaw min. 22 noży do carvingu, wykonanych ze stali nierdzewnej - 2 zestawy
5) Komputer przenośny (laptop) - 6 szt.
6) Oprogramowanie do planowania i rozliczania usług gastronomicznych - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 1) Każdy oferowany element wyposażenia musi posiadać Certyfikat Zgodności lub dokument równoważny oraz Certyfikat Bezpieczeństwa lub dokument równoważny. Zamawiający wymaga dostarczenia ww. dokumentów przy dostawie elementów wyposażenia przez Wykonawcę.
2) Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest w ramach projektu w związku z realizowanym projektem „Kwalifikacje zawodowe drogą do kariery”, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 – Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.
3) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym w formularzu oferty, na własny koszt i ryzyko. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej dostawy towaru za uprzednio wyrażoną zgodą.

2) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 3 dni przed terminem dostawy.

3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itp.
4) Wraz z wyposażeniem Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim i
części składowych wchodzących w skład wyposażenia, Certyfikat Bezpieczeństwa (lub dokumenty równoważne), zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
5) Wykonawca, oprócz dokumentów określonych powyżej, przedłoży dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.


6) Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy 14 dni roboczych, licząc od następnego dnia po zgłoszeniu awarii sprzętu po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych). Wykonawca zobowiązuje się wymienić asortyment, który uległ awarii na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw.
7) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii lub usterek, w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży umowy do siedziby Wykonawcy i z powrotem, związane z wymianą materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie zastosowane w trakcie realizacji usunięcia awarii lub usterek materiały i części mają być oryginalne i fabrycznie nowe.
8) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia okres nie krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty obustronnie podpisanego protokołu odbioru potwierdzającego dostawę przedmiotu zamówienia.
Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
9) Wszelkie wykonane przez Wykonawcę dostawy i czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą podlegać odbiorowi końcowemu potwierdzającego wykonanie zamówienia.
10) Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe ( rok produkcji 2020), w całości nieużywane, nie powystawowe, nieregenerowane, kompletne, nieobciążony prawami osób trzecich.
11) Parametry wskazane przez Zamawiającego standardu przedstawiają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp, w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne, spełniające minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
12) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
13) Pozostałe warunki wykonania zamówienia zostały szczegółowo określone we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 088af775-9c5a-4069-b8f0-b308e0b4b437
Biuletyn 531409-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej
Regon 18598500000000
Zamawiajacy adres ulica Siennica Różana
Zamawiajacy adres numer domu 266A
Zamawiajacy miejscowosc Siennica Różana
Zamawiajacy kod pocztowy 22-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 825 759 287,
Zamawiajacy fax 825 759 424
Zamawiajacy email zsckrsiennica@ckrsiennica.pl,
Adres strony url http://ckrsiennica.bip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Kwalifikacje zawodowe drogą do kariery
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Dostep dokumentow zamowienia www.ckrsiennica.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ckrsiennica.pl BIP
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia w Siennicy Różanej
Numer referencyjny SR.02/2020/PU
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej w związku z realizowanym projektem „Kwalifikacje zawodowe drogą do kariery” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 – Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Stół ślusarski - 6 szt. 2) Imadło - 12 szt. 3) Podnośnik hydrauliczny dwukolumnowy - 1 szt. 4) Zestaw min. 22 noży do carvingu, wykonanych ze stali nierdzewnej - 2 zestawy 5) Komputer przenośny (laptop) - 6 szt. 6) Oprogramowanie do planowania i rozliczania usług gastronomicznych - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 1) Każdy oferowany element wyposażenia musi posiadać Certyfikat Zgodności lub dokument równoważny oraz Certyfikat Bezpieczeństwa lub dokument równoważny. Zamawiający wymaga dostarczenia ww. dokumentów przy dostawie elementów wyposażenia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest w ramach projektu w związku z realizowanym projektem „Kwalifikacje zawodowe drogą do kariery”, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 – Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. 3) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym w formularzu oferty, na własny koszt i ryzyko. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej dostawy towaru za uprzednio wyrażoną zgodą. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 3 dni przed terminem dostawy. 3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itp. 4) Wraz z wyposażeniem Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim i części składowych wchodzących w skład wyposażenia, Certyfikat Bezpieczeństwa (lub dokumenty równoważne), zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 5) Wykonawca, oprócz dokumentów określonych powyżej, przedłoży dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. 6) Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy 14 dni roboczych, licząc od następnego dnia po zgłoszeniu awarii sprzętu po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych). Wykonawca zobowiązuje się wymienić asortyment, który uległ awarii na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. 7) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii lub usterek, w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży umowy do siedziby Wykonawcy i z powrotem, związane z wymianą materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie zastosowane w trakcie realizacji usunięcia awarii lub usterek materiały i części mają być oryginalne i fabrycznie nowe. 8) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia okres nie krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty obustronnie podpisanego protokołu odbioru potwierdzającego dostawę przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 9) Wszelkie wykonane przez Wykonawcę dostawy i czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą podlegać odbiorowi końcowemu potwierdzającego wykonanie zamówienia. 10) Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe ( rok produkcji 2020), w całości nieużywane, nie powystawowe, nieregenerowane, kompletne, nieobciążony prawami osób trzecich. 11) Parametry wskazane przez Zamawiającego standardu przedstawiają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp, w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne, spełniające minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 12) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 13) Pozostałe warunki wykonania zamówienia zostały szczegółowo określone we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ).
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen brak podstaw do wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach. o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp musi zostać wykazany przez każdego z Wykonawców
Zakresie warunkow udzialu odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.1 W celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży szczegółowe opisy techniczne (dopuszczalne foldery reklamowe) lub inne dokumenty potwierdzające parametry oferowanego sprzętu w języku polskim/tłumaczeniu na język polski.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5. Ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV 4 4 data 2020-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria a) cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b)okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)