| GuidZP400 |
dc3ad61c-cf73-4ec1-98c8-860e6fa1cdd8
|
| Biuletyn |
531821-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
|
| Regon |
31031500000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Gdyńska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wołomin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
227 633 100
|
| Zamawiajacy fax |
227 633 135
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalwolomin.pl
|
| Adres strony url |
http://szpitalwolomin.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Szptail
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpitalwolomin.pl/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpitalwolomin.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Gdyńska 1/3, 05-200 Wołomin
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala w Wołominie w podziale na zadania
|
| Numer referencyjny |
ZAM/03-I/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala w Wołominie w podziale na zadania
|
| Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Posiadanie udokumentowanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1. koncesja
W przypadku, jeżeli nie dotyczy, Zamawiający wymaga pisemnego OŚWIADCZENIA, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji.
2. licencja
W przypadku, jeżeli nie dotyczy, Zamawiający wymaga pisemnego OŚWIADCZENIA, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie OŚWIADCZENIA
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie OŚWIADCZENIA.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
ETAP I
1. Ofertę stanowi druk “FORMULARZ OFERTY”wraz z załącznikami i wymaganymi dokumentami.
1] Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru FORMULARZA OFERTOWEGO, stanowiącego - załącznik nr 1 do SIWZ;
2] szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik 2 do SIWZ,
3] pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika,
4] pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
5]
„PRÓBKI,
nie otwierać przed …………………………2020 r. godz. 11.00. Sprawa nr ZAM/03-I/2020”
Na odwrocie opakowania umieścić należy nazwę i adres Wykonawcy.
Próbki muszą zostać przesłane i dostarczone wraz z ofertą - w terminie do : ………………………………/2020 r. do godz. 11:00 - nie później niż dzień, godzina składania ofert.
Próbki będą stanowić wymagany załącznik do oferty. W przypadku braku próbek Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
ETAP II
6] wszelkie inne dokumenty/oświadczenia/foldery/ karty charakterystyki wynikając z ROZDZIAŁU VI i z załącznika nr 2 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron, postanowień zawartej Umowy w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonej ceny.
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 142 ust.5. Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować bezzasadnym zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-24T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala w Wołominie w podziale na zadania
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala w Wołominie w podziale na zadania
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala w Wołominie w podziale na zadania
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala w Wołominie w podziale na zadania
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala w Wołominie w podziale na zadania
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala w Wołominie w podziale na zadania
|
| | |