GuidZP400 |
e6599e10-5129-4688-bb5d-31b762293fa9
|
Biuletyn |
531682-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
4 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
93007787600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pretficza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 651 025
|
Zamawiajacy fax |
261 651 085
|
Zamawiajacy email |
BRAK EMAIL
|
Adres strony url |
https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog.
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog.
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Drogą pocztową - wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA ul. Pretficza 28, 50-984 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO BIUROWYCH Nr sprawy: MAT/99/B/2020
|
Numer referencyjny |
MAT/99/B/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie zostanie zrealizowane w następujących terminach:
- Część 1 i 2 – w terminie do dnia 11.09.2020 r.
- Część 3 i 4 – w terminie do dnia 30.10.2020 r.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wzory oferowanych kalendarzy dla Części 3 – Kalendarze, dla poz. 4, 5, 6 formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ:
− Kalendarz książkowy (dzienny) format A4 – oprawa skóra naturalna,
− Kalendarz książkowy (dzienny) format A4 – oprawa skóropodobna,
− Kalendarz książkowy(dzienny) format A5 – oprawa skóropodobna,
Oferowane wzory kalendarzy mają być dostarczone jako próbki do wytłoczenia logo 4RBLog na zimno.
Podstawa prawna: § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126)
2. Karty charakterystyki produktów dla Części 1 - Artykuły biurowe, dla poz.: 17, 18, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 27, 36, 37, 38, 81, 83, 84, 86, 87, 88, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
Podstawa prawna: § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126)
3. Próbka markera opisanego w Części 1 - Artykuły biurowe, w poz.: 193 formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
Podstawa prawna: § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia rozumie się Wykonawców składających ofertę jako konsorcjum lub spółka cywilna. Oświadczenia i dokumenty wymienione w poniższych punktach powinny być złożone: 6.1. SIWZ (Brak podstaw do wykluczenia), wraz z ofertą – składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 6.2. SIWZ (Brak podstaw do wykluczenia),wraz z ofertą – składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 6.3. SIWZ (Grupa kapitałowa), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert – składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo zgodnie z art.99 KC w związku z art.14 ustawy Pzp, winno być złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone we wzorze umowy stanowiącej
Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy: zgodnie z § 10 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 – Artykuły biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 – Laminatory, bindownica, sztalugi aluminiowe, potykacze aluminiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 – Kalendarze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4 – Kalendarz książkowy A5 – TEWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ
|
| |