DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO BIUROWYCH Nr sprawy: MAT/99/B/2020

Publication date 2020-04-16
End date 2020-05-08 00:00:00
Instytucja 4 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531682-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6599e10-5129-4688-bb5d-31b762293fa9
Biuletyn 531682-N-2020
Zamawiajacy nazwa 4 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 93007787600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pretficza
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 651 025
Zamawiajacy fax 261 651 085
Zamawiajacy email BRAK EMAIL
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog.
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog.
Wymagane przeslanie ofert inny Drogą pocztową - wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA ul. Pretficza 28, 50-984 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO BIUROWYCH Nr sprawy: MAT/99/B/2020
Numer referencyjny MAT/99/B/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie zostanie zrealizowane w następujących terminach: - Część 1 i 2 – w terminie do dnia 11.09.2020 r. - Część 3 i 4 – w terminie do dnia 30.10.2020 r.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wzory oferowanych kalendarzy dla Części 3 – Kalendarze, dla poz. 4, 5, 6 formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ: − Kalendarz książkowy (dzienny) format A4 – oprawa skóra naturalna, − Kalendarz książkowy (dzienny) format A4 – oprawa skóropodobna, − Kalendarz książkowy(dzienny) format A5 – oprawa skóropodobna, Oferowane wzory kalendarzy mają być dostarczone jako próbki do wytłoczenia logo 4RBLog na zimno. Podstawa prawna: § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) 2. Karty charakterystyki produktów dla Części 1 - Artykuły biurowe, dla poz.: 17, 18, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 27, 36, 37, 38, 81, 83, 84, 86, 87, 88, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Podstawa prawna: § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) 3. Próbka markera opisanego w Części 1 - Artykuły biurowe, w poz.: 193 formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Podstawa prawna: § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia rozumie się Wykonawców składających ofertę jako konsorcjum lub spółka cywilna. Oświadczenia i dokumenty wymienione w poniższych punktach powinny być złożone: 6.1. SIWZ (Brak podstaw do wykluczenia), wraz z ofertą – składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 6.2. SIWZ (Brak podstaw do wykluczenia),wraz z ofertą – składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 6.3. SIWZ (Grupa kapitałowa), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert – składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo zgodnie z art.99 KC w związku z art.14 ustawy Pzp, winno być złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy: zgodnie z § 10 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – Laminatory, bindownica, sztalugi aluminiowe, potykacze aluminiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – Kalendarze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 – Kalendarz książkowy A5 – TEWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów administracyjno biurowych wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)