Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu

Publication date 2020-04-17
End date 2020-04-24 00:00:00
Instytucja Zakład Karny Nr 1
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532249-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – DOSTAWY ZIEMNIAKÓW
L.p. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość
1 Ziemniak jadalny: o średnicy poprzecznej nie mniejszej niż 5 cm i podłużnej nie mniejszej niż 6 cm; bulwy zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, bez pustych miejsc w środku oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03212100-1 PN-75/R-74450 130 000 kg


2 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – DOSTAWY WARZYW

L.p. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość
1 Burak: o średnicy od 6-10 cm lub podłużny od 8-16 cm i średnicy od 6-8 cm; świeże, suche, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221111-7 PN-84/R-75358 25 000 kg
2 Cebula: świeża, twarda, o średnicy od 6-8 cm; nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221113-1 PN-87/R-75357 7 000 kg
3 Kapusta biała: świeża, w główkach, o wadze główki od 0,5 kg;
sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 03221410-3 PN-72/R-75362 7 000 kg
4 Kapusta czerwona: świeża, w główkach, o wadze główki od 0,5 kg; sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 03221410-3 PN-72/R-75362 1 000 kg
5 Marchew: bez naci, świeża, nieobrana, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów; o średnicy od 3-4 cm i długości od 12-15 cm 03221112-4 PN-84/R-75358 60 000 kg
6 Pietruszka korzeń: świeża, bez naci, oczyszczona, nieobrana, o średnicy od 3-4 cm i długości od 12-15 cm; bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221110-0 PN-R-75370 23 000 kg
7 Seler: świeży, oczyszczony, bez liści, o średnicy od 10-12 cm, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221110-0 PN-R-75371 23 000 kg


3 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – DOSTAWY OWOCÓW
L.p. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość
1 Jabłko: o średnicy nie mniejszej niż 6 cm, owoce zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 03222321-9 PN-84/R-75024 17 000 kg

Dodatkowe informacje

GuidZP400 88ce0345-e998-4d53-887a-74a2a4e49b7f
Biuletyn 532249-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny Nr 1
Regon 31964100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybickiego
Zamawiajacy adres numer domu 10/22
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 64 40 400,
Zamawiajacy fax 56 64 40 499
Zamawiajacy email zk_1_grudziadz@sw.gov.pl,
Adres strony url www.sw.gov.pl/zamówienia publiczne/OISW w Bydgoszczy/ZK Nr 1 Grudziądz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny zakład karny
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sw.gov.pl zakładka - zamówienia publiczne/okręgowy inspektorat służby więziennej Bydgoszcz/Zakład Karny Nr 1 Grudziądz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – DOSTAWY ZIEMNIAKÓW L.p. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość 1 Ziemniak jadalny: o średnicy poprzecznej nie mniejszej niż 5 cm i podłużnej nie mniejszej niż 6 cm; bulwy zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, bez pustych miejsc w środku oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03212100-1 PN-75/R-74450 130 000 kg 2 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – DOSTAWY WARZYW L.p. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość 1 Burak: o średnicy od 6-10 cm lub podłużny od 8-16 cm i średnicy od 6-8 cm; świeże, suche, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221111-7 PN-84/R-75358 25 000 kg 2 Cebula: świeża, twarda, o średnicy od 6-8 cm; nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221113-1 PN-87/R-75357 7 000 kg 3 Kapusta biała: świeża, w główkach, o wadze główki od 0,5 kg; sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 03221410-3 PN-72/R-75362 7 000 kg 4 Kapusta czerwona: świeża, w główkach, o wadze główki od 0,5 kg; sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 03221410-3 PN-72/R-75362 1 000 kg 5 Marchew: bez naci, świeża, nieobrana, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów; o średnicy od 3-4 cm i długości od 12-15 cm 03221112-4 PN-84/R-75358 60 000 kg 6 Pietruszka korzeń: świeża, bez naci, oczyszczona, nieobrana, o średnicy od 3-4 cm i długości od 12-15 cm; bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221110-0 PN-R-75370 23 000 kg 7 Seler: świeży, oczyszczony, bez liści, o średnicy od 10-12 cm, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221110-0 PN-R-75371 23 000 kg 3 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA – DOSTAWY OWOCÓW L.p. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość 1 Jabłko: o średnicy nie mniejszej niż 6 cm, owoce zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 03222321-9 PN-84/R-75024 17 000 kg
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunków określonych w niniejszej SIWZ w rozdziale VIII pkt 1, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do niniejszej SIWZ). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. warunków określonych w niniejszej SIWZ w rozdziale VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 3 do niniejszej SIWZ); Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2 tego rozdziału. 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do SIWZ. UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta na daną część zamówienia. 5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu. 6. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 7. Wyjaśnienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. Konsorcjum, spółka cywilna) do oferty dołączają: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawa zamówień publicznych, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków np. Konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. Konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji; b) oświadczenie wyszczególnione w pkt 1 ppkt 1 podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich uprawnionych przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji; c) dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt 2 ppkt 1, oraz pkt 3 i 4 tego rozdziału złożone przez wszystkich wykonawców tworzących np. konsorcjum, spółkę cywilną. Oświadczenia te, mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia. 2) Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1-2, oraz w pkt 3 i 4 mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go i podpisuje na każdej stronie przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem „za zgodność z oryginałem“. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania, a osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt. 3 stosuje się odpowiednio co do terminu. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ – oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia i dokumenty są niekompletne, zawierają błąd lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że pomimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasadach, których Wykonawca polega na zasobach określonych w art. 22a ustawy Pzp kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczone "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8) Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem". 9) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (zał. nr 1 do SIWZ) dokumenty/oświadczenia. Jeżeli oświadczenia i dokumenty są sporządzane w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczeń na język polski. 10) Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodnością z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. 11) Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 12) W przypadku potwierdzenia dokumentów za zgodnością z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy Wykonawcy oraz klauzula "za zgodność z oryginałem". W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć "za godność z oryginałem" każdą stronę dokumentu lub ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz informacją o liczbie poświadczonych stron. 13) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski. 14) W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu, rozstrzygającym jest Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione Dokument potwierdzający wniesienie wadium
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający przewiduje wniesienie wadium przez wykonawców. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości - 1 część zamówienia 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); - 2 część zamówienia 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); - 3 część zamówienia 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 24.04.2020 roku, godz. 11:30. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572 z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na nieoprocentowany rachunek: Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) Oddział w Toruniu NRB: 56 1130 1075 0002 6133 4520 0004 4. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a) ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie w/w ppkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę bez odsetek. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – jeżeli wadium wniesione zostaje w innej formie niż pieniężna - dokument wadialny musi wymieniać wszystkich konsorcjantów łącznie. W przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, iż oferta nie jest prawidłowo zabezpieczona wadium, co spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie: a) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, b) zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie ze względu na zmianę urzędowej stawki VAT na artykuły, których dotyczy umowa na zasadach określonych w § 1 ust. 2, c) każdej zmiany, która jest korzystna dla zamawiającego lub zmiany, której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiany mogą być dokonywane jedynie aneksem do umowy. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy powiadamia pisemnie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi oraz prawnymi, a także przedkłada propozycję aneksu do umowy. W uzasadnionych przypadkach np. zmiana przepisów prawa w/w termin może ulec skróceniu
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
IV 4 4 data 2020-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy ziemniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis L.p. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość 1 Ziemniak jadalny: o średnicy poprzecznej nie mniejszej niż 5 cm i podłużnej nie mniejszej niż 6 cm; bulwy zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, bez pustych miejsc w środku oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03212100-1 PN-75/R-74450 130 000 kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis L.p. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość 1 Burak: o średnicy od 6-10 cm lub podłużny od 8-16 cm i średnicy od 6-8 cm; świeże, suche, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221111-7 PN-84/R-75358 25 000 kg 2 Cebula: świeża, twarda, o średnicy od 6-8 cm; nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221113-1 PN-87/R-75357 7 000 kg 3 Kapusta biała: świeża, w główkach, o wadze główki od 0,5 kg; sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 03221410-3 PN-72/R-75362 7 000 kg 4 Kapusta czerwona: świeża, w główkach, o wadze główki od 0,5 kg; sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 03221410-3 PN-72/R-75362 1 000 kg 5 Marchew: bez naci, świeża, nieobrana, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów; o średnicy od 3-4 cm i długości od 12-15 cm 03221112-4 PN-84/R-75358 60 000 kg 6 Pietruszka korzeń: świeża, bez naci, oczyszczona, nieobrana, o średnicy od 3-4 cm i długości od 12-15 cm; bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221110-0 PN-R-75370 23 000 kg 7 Seler: świeży, oczyszczony, bez liści, o średnicy od 10-12 cm, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, przerostów 03221110-0 PN-R-75371 23 000 kg
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis L.p. Nazwa artykułu CPV Norma Ilość 1 Jabłko: o średnicy nie mniejszej niż 6 cm, owoce zdrowe, czyste, suche, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych 03222321-9 PN-84/R-75024 17 000 kg
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)