| GuidZP400 |
794b7840-c708-43fb-a278-896bbd905545
|
| Biuletyn |
532188-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
| Regon |
20625701000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Obornicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
100-102
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-984
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 656 244
|
| Zamawiajacy fax |
261 656 228
|
| Zamawiajacy email |
2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.2wog.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.2wog.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.2wog.wp.mil.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Drogą pocztową- wersja papierowa
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 00-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa namiotów
|
| Numer referencyjny |
WYCH/257/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów do działalności wychowawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
- załączniki nr 1.1 – 1.6 – formularze ofertowe,
- załącznik nr 4 – wzór umowy,
- załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia
|
| Cpv glowny przedmiot |
39522530-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2.Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-04-28T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39522530-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
1Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów do działalności wychowawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
- załączniki nr 1.1 – formularz ofertowy,
- załącznik nr 4 – wzór umowy,
- załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39522530-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów do działalności wychowawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
- załączniki nr 1.2 – formularz ofertowy,
- załącznik nr 4 – wzór umowy,
- załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39522530-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
1Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów do działalności wychowawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
- załączniki nr 1.3 – formularz ofertowy,
- załącznik nr 4 – wzór umowy,
- załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39522530-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów do działalności wychowawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
- załączniki nr 1.4 – formularze ofertowe,
- załącznik nr 4 – wzór umowy,
- załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39522530-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów do działalności wychowawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
- załączniki nr 1.5 – formularz ofertowy,
- załącznik nr 4 – wzór umowy,
- załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39522530-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów do działalności wychowawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
- załączniki nr 1.6 – formularz ofertowy,
- załącznik nr 4 – wzór umowy,
- załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia
|
| | |