| GuidZP400 |
4b9bf39a-8bf1-4a86-8cdd-698aae542736
|
| Biuletyn |
532022-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej
|
| Regon |
43272510200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Lubelska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lubartów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
21-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
818 543 615
|
| Zamawiajacy fax |
818 543 615
|
| Zamawiajacy email |
zwiazekgmin@zwiazekgmin.lubartow.pl
|
| Adres strony url |
https://zkgzl.ezamawiajacy.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
https://zkgzl.ezamawiajacy.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://zkgzl.ezamawiajacy.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zkgzl.ezamawiajacy.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego dla Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
|
| Numer referencyjny |
DGO.271.2.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie, dostarczeniu, wdrożeniu i utrzymaniu systemu informatycznego do zarządzania systemem gospodarki odpadami na terenie Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje asystę techniczną Wykonawcy na rzecz Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72212516-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
60
|
| Okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca udostępni Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 70 000,00 PLN ( słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu i wdrożeniu systemu do gospodarki odpadami, obejmującego co najmniej zakres:
a) platformy integracyjnej;
b) systemu rozliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
c) obsługa finansów i budżetu
d) ewidencja środków trwałych
e) kadry i płace
f) ewidencja środków trwałych
g) system rejestru zakupów oraz rozliczenie VAT
h) system sprzedaż
i) system e-płatności
dysponowanie osobą/osobami:
a) Kierownik Wdrożenia- minimum jedna (1) osoba posiadająca :
- wykształcenie wyższe;
- certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie co najmniej PRINCE2 Practitioner lub certyfikat nadawany przez International Project Management Association (IPMA) co najmniej na poziomie C, lub certyfikat CPM, PMI, PMP.
- minimum dwuletnie, licząc w ciągu ostatnich trzech lat , do dnia w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania projektami informatycznymi, w tym udział na stanowisku kierownika projektu w trzech zakończonych zamówieniach wdrożeniowych systemu informatycznego.
b) Konsultanci Wdrożeniowi – minimum dwie (2) osoby :
- posługiwanie się językiem polskim w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie;
- posiadanie minimum 3-letniego, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenia w realizacji projektów informatycznych –warunek dotyczy każdego z Konsultantów z osobna;
- posiadanie doświadczenia w realizacji co najmniej 3 projektów dotyczących wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego, w którym osoba pełniła rolę konsultanta wdrożeniowego w obszarze funkcjonalnym, do którego została przypisana w tym przynajmniej jednego wdrożenia na kwotę brutto minimum 50 000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);
- w przypadku, gdy proponowana osoba/osoby nie posługuje się językiem polskim, Wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego, przez cały okres realizacji zamówienia;
- Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby do pełnienia funkcji Kierownika Wdrożenia oraz Konsultanta Wdrożeniowego.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
1a)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
1b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
1c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Dokumenty podmiotów zagranicznych.
2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokument, o których mowa w 2a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których 2a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty na każdy z podmiotów z osobna.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
- Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Dokument potwierdzający posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 70 000,00 PLN ( słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|