dostawa środków czystości w rozbiciu na 3 odrębne zadania.

Publication date 2020-04-18
End date 2020-04-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sulęcin
Województwo lubuskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532375-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa środków czystości w rozbiciu na 3 odrębne zadania tj. zad.1 -środki czystości ogólne , zad.2- środki czystości profesjonalne, zad.3 - artykuły papierowe i worki foliowe na odpady różne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d6321a4-1a48-43a9-80fe-8824b56b383a
Biuletyn 532375-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Sulęcin
Zamawiajacy kod pocztowy 69-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 559 500
Zamawiajacy fax 957 552 157
Zamawiajacy email zozsul@mp.pl
Adres strony url www.szpital-sulecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-sulecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-sulecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie, ul.Witosa7, 69-200 Sulęcin, w Sekretariacie SPZOZ
Nazwa nadana zamowieniu dostawa środków czystości w rozbiciu na 3 odrębne zadania.
Numer referencyjny AS/ZP/01/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu dostawa środków czystości w rozbiciu na 3 odrębne zadania tj. zad.1 -środki czystości ogólne , zad.2- środki czystości profesjonalne, zad.3 - artykuły papierowe i worki foliowe na odpady różne.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu .
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu .
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen patrz SIWZ
Zakresie warunkow udzialu patrz SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji patrz SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci patrz SIWZ
Inne dokumenty niewymienione patrz SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 23.2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 23.2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 23.2.3.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 23.2.4.Zmiana stawek VAT , w każdym terminie tj. w chwili wejścia w życie stosownych w tym zakresie aktów prawnych. 23.3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 23.4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 23.5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy
IV 4 4 data 2020-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1/2A -środki czystości ogólne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki czystości ogólne tj. mydło do rąk różne, płyn do naczyń , proszek do szorowania , płyn do mycia okien , szampony , oliwka dla dzieci , mleczko do czyszczenia , żele do mycia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2/ 2B -środki czystości profesjonalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki czystości profesjonalne tj. środki czystości podawane przez systemy dozujące do powierzchni , sanitariatów , powierzchni błyszczących, gruntownego czyszczenia, tabletki do zmywarek, ścierki do sprzątania różne , pady do maszyn sprzątających, mopy różne, uchwyty do mopa, kij do mopa.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3/2C -artykuły papierowe i worki foliowe na odpady różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis artykuły papierowe i worki foliowe na odpady różne tj. ręczniki papierowe , papier toaletowy, worki foliowe na odpady różne
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw częściowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Warunki płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)