Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla nowo tworzonego gabinetu diagnostyczno-zabiegowego

Publication date 2020-04-20
End date 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o.
Miejscowość Świętochłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532156-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331920002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla nowo tworzonego gabinetu diagnostyczno-zabiegowego, dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o. w Świętochłowicach.
Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 1.1 („Formularz cenowy”), 1.2 („Specyfikacja techniczna”).
Zamówienie podzielone jest na 7 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmo¬wać wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona.
Niniejsze zamówienie jest realizacją projektu "Utworzenie gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w ramach POZ ZOZ w Świętochłowicach sp. z o.o. w celu zwiększenia dostępności do świadczeń zdrowotnych z zakresu wczesnej diagnostyki - zakup sprzętu i wyposażenia wraz z adaptacją pomieszczeń do potrzeb zakupionego sprzętu” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
Dostarczany asortyment musi:
- odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorach załącznika nr 1.1 oraz 1.2,
- posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e649a160-6f7a-42cb-ba5a-8b7da9b10e0f
Biuletyn 532156-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o.
Regon 31145085927000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chorzowska
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Świętochłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41-605
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 453 338
Zamawiajacy fax 327 707 435
Zamawiajacy email zaopatrzenie@zoz.net.pl
Adres strony url www.zoz.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie pn.: "Utworzenie gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w ramachzadania "Utworzenie gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w ramach POZ ZOZ w Świętochłowicach sp. z o.o. w celu zwiększenia dostępności do świadczeń zdrowotnych z zakresu wczesnej diagnostyki - zakup sprzętu i wyposażenia wraz z adaptacją pomieszczeń do potrzeb zakupionego sprzętu” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o., ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, bud. D - Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 19.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla nowo tworzonego gabinetu diagnostyczno-zabiegowego
Numer referencyjny 8/ZA/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla nowo tworzonego gabinetu diagnostyczno-zabiegowego, dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o. w Świętochłowicach. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 1.1 („Formularz cenowy”), 1.2 („Specyfikacja techniczna”). Zamówienie podzielone jest na 7 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmo¬wać wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Niniejsze zamówienie jest realizacją projektu "Utworzenie gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w ramach POZ ZOZ w Świętochłowicach sp. z o.o. w celu zwiększenia dostępności do świadczeń zdrowotnych z zakresu wczesnej diagnostyki - zakup sprzętu i wyposażenia wraz z adaptacją pomieszczeń do potrzeb zakupionego sprzętu” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.1. Infrastruktura ochrony zdrowia. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Dostarczany asortyment musi: - odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorach załącznika nr 1.1 oraz 1.2, - posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie: po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie. Pakiet nr 1 - po zakończeniu prac budowlanych, do 4 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru. Pakiet nr 2 - 5 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru. Pakiet nr 6 - 7 - po zakończeniu prac budowlanych, do 3 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): 3.2.1. przedłożyć deklaracje zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), 3.2.2. przedłożyć certyfikaty zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I).
Inne dokumenty niewymienione 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 3; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: 2.1. do oferty - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 2.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy: 3.1. do oferty - dołączyć załącznik nr 1.2 („Specyfikacja techniczna”) oraz następujące oświadczenia: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharak¬teryzo¬wany w załączniku nr 1.1 i opisany w załączniku nr 1.2 dopuszczenia do obro¬tu i do używania oraz oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest gotów do udostęp¬nienia tych dopuszczeń na wezwanie zama¬wiającego (przed rozstrzygnięciem). Oświadczenia, o których mowa powyżej zawierają się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do niniejszej specyfikacji. 3.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): 3.2.1. przedłożyć deklaracje zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), 3.2.2. przedłożyć certyfikaty zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 dodatkowe informacje Kryteria oceny ofert ze względu na brak tożsamości w stosunku do poszczególnych pakietów zostały podane w częściach, dla każdej z poszczególnych części
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Wykonawca sporządza ofertę wg wzoru formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej: 1. formularz cenowy (wg wzoru załącznika nr 1.1 do specyfikacji); 2. oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie, o którym mowa powyżej w punkcie III.3 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji); 3.pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy, zgodnie z wymaganiami specyfikacji). Oświadczenie potwierdzające posiadanie dopuszczenia do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – dla całego zaoferowanego asortymentu, scharakteryzowanego w załączniku nr 1.1 oraz oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi zamawiającego zawarte jest w formularzu oferty. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparat USG z głowicami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie: po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie. Pakiet nr 1 - po zakończeniu prac budowlanych, do 4 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Zalacznik krotki opis Aparat USG z głowicami 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Elektrokardiograf z wózkiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie: po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie. Pakiet nr 2 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Zalacznik krotki opis Elektrokardiograf z wózkiem 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Elektrokardiograf z wózkiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie: po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie. Pakiet nr 2 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Zalacznik krotki opis Elektrokardiograf z wózkiem 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Holter EKG 12 kanałowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie: po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie. Pakiet nr 3 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Zalacznik krotki opis Holter EKG 12 kanałowy 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Spirometr
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie: po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie. Pakiet nr 4 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Zalacznik krotki opis Spirometr 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Fotel okulistyczno-laryngologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie: po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie. Pakiet nr 5 - po zakończeniu prac budowlanych, do 2 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Zalacznik krotki opis Fotel okulistyczno-laryngologiczny
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Lampa zabiegowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie: po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie. Pakiet nr 6 - po zakończeniu prac budowlanych, do 3 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego; z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Zalacznik krotki opis Lampa zabiegowa
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw mebli medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy w terminie: po zakończeniu prac budowlanych w tworzonym gabinecie. Pakiet nr 7 - po zakończeniu prac budowlanych, do 3 tygodni po zgłoszeniu możliwości dostawy przez Zamawiającego; z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia będzie zrealizowany do wymienionej daty wraz z protokołem odbioru.
Zalacznik krotki opis Zestaw mebli medycznych 1 zestaw: 1 Kozetka lekarska według opisu załącznika nr 1.2. 2 Taboret według opisu załącznika nr 1.2. 3 Stolik narzędziowy według opisu załącznika nr 1.2. 4 Szafka medyczna z blatem według opisu załącznika nr 1.2. 5 Szafka medyczna do przechowywania narzędzi diagnostycznych według opisu załącznika nr 1.2. 6 Szafka medyczna z przeszklonymi drzwiami 7 Parawan podwójny według opisu załącznika nr 1.2.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)