Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części

Publication date 2020-04-20
End date 2020-05-05 00:00:00
Instytucja Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532608-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części”

Część 1 – roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji klimatyzacji obejmujące m.in.:
- Prace demontażowe,
- Montaż lekkiej ściany działowej, szkieletowej,
- Wymiana stolarki drzwiowej
- Poszerzenie ścianki działowej,
- Wykonanie przewodów wentylacji wspomaganej mechanicznie,
- Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- Remont podłóg,
- Odnowienie ścian i sufitów – prace malarskie,
- Wykonanie instalacji klimatyzacji (tylko w części usytuowanej w remontowanym lokalu – bez montażu urządzeń oraz bez wykonania doprowadzenia instalacji do jednostek zewnętrznych na dachu)
- wykonanie zasilania klimatyzatorów wewnątrz lokalu (bez montażu urządzeń)
- UWAGA!!! zakres zamówienia nie obejmuje ujętej w dokumentacji projektowej wymiany okien na okna p.poż. oraz usunięcia okładziny z płytek w aneksie kuchennym pom. 0.8. Dodatkowo zamiast zamurowania otworu drzwiowego pomiędzy pom. 0.10 a 0.11 należy przewidzieć wymianę drzwi na drzwi dźwiękoszczelne.

Część 2 – zakup, dostawa i montaż mebli gotowych

2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w:
2.1.Dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 5.1. (dla części 1), 5.2. (dla części 2) do SIWZ
2.2 Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - zał. nr 1A oraz 1 B do SIWZ

Wiążącymi i nadrzędnymi będą w kolejności zapisy: umowy, dokumentacji projektowej, pozostałe załączniki do SIWZ.

3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z:
1) dokumentacją projektową i STWiORB stanowiącą załącznik nr 5.1. – 5.2. do SIWZ,
2) niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia,
3) wzorem umowy (IPU – Załącznik nr 1 A oraz 1B do SIWZ),
4) ofertą Wykonawcy,
5) wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c8325fe0-026b-4725-9b3f-69317f67bb1c
Biuletyn 532608-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta
Regon 35100119200000
Zamawiajacy adres ulica Os. Zgody
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-949
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 644 24 32,
Zamawiajacy fax 12 644 24 32
Zamawiajacy email biuro@krakownh.pl,
Adres strony url www.krakownh.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=466&mmi=16636
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=466&mmi=16636
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ośrodek Kultury Kraków - Nowa Huta, Os. Zgody 1, 31-949 Kraków, sekretariat pok. nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części
Numer referencyjny DA.261.1.1.2020
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części” Część 1 – roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji klimatyzacji obejmujące m.in.: - Prace demontażowe, - Montaż lekkiej ściany działowej, szkieletowej, - Wymiana stolarki drzwiowej - Poszerzenie ścianki działowej, - Wykonanie przewodów wentylacji wspomaganej mechanicznie, - Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej, - Remont podłóg, - Odnowienie ścian i sufitów – prace malarskie, - Wykonanie instalacji klimatyzacji (tylko w części usytuowanej w remontowanym lokalu – bez montażu urządzeń oraz bez wykonania doprowadzenia instalacji do jednostek zewnętrznych na dachu) - wykonanie zasilania klimatyzatorów wewnątrz lokalu (bez montażu urządzeń) - UWAGA!!! zakres zamówienia nie obejmuje ujętej w dokumentacji projektowej wymiany okien na okna p.poż. oraz usunięcia okładziny z płytek w aneksie kuchennym pom. 0.8. Dodatkowo zamiast zamurowania otworu drzwiowego pomiędzy pom. 0.10 a 0.11 należy przewidzieć wymianę drzwi na drzwi dźwiękoszczelne. Część 2 – zakup, dostawa i montaż mebli gotowych 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w: 2.1.Dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 5.1. (dla części 1), 5.2. (dla części 2) do SIWZ 2.2 Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - zał. nr 1A oraz 1 B do SIWZ Wiążącymi i nadrzędnymi będą w kolejności zapisy: umowy, dokumentacji projektowej, pozostałe załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z: 1) dokumentacją projektową i STWiORB stanowiącą załącznik nr 5.1. – 5.2. do SIWZ, 2) niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) wzorem umowy (IPU – Załącznik nr 1 A oraz 1B do SIWZ), 4) ofertą Wykonawcy, 5) wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu.
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow 1. Część 1 - do 8 tygodni od dnia przekazania frontu robót. 2. Część 2 – do 6 tygodni od dnia przekazania frontu robót. Termin realizacji zamówienia podlega ocenie w kryterium oceny oferty.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow (dotyczy tylko części 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a. jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – uprawnienia budowlane bez ograniczeń; b. jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – uprawnienia budowlane bez ograniczeń;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c)oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu (dla części 1) wykaz osób (na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w sekcji V pkt. 1 ppkt 1.3. SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, numeru uprawnień. Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2. jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druków oświadczeń stanowiących załączniki nr 2A i 2B do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp).Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie. 4. jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadzie wskazanej w art. 22a ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jako dowód polegania przez Wykonawcę w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy zdolności techniczne lub zawodowe, innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub złożył zobowiązanie do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże że spełnia warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie 5. zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej , w sytuacji gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ, zaznaczyć pkt 1 oświadczenia) 6. po otwarciu ofert - o ile wykonawca nie złożył w ofertą oświadczenia z pkt 5 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa powyżej w pkt. 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). powyższe oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w kwocie 1) Dla części 1 – 5 000,00 złotych 2) Dla części 2 – 1 100,00 złotych Szczegóły odnośnie sposobu wniesienia określa Rozdział X SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zakres dopuszczalnych mian został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (IPU).
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 05.05.2020r. o godz. 10:30 wyłącznie w formie transmisji on – line. Szczegóły w tym zakresie zostaną opublikowane na stronie Zamawiającego przed ww. terminem.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji klimatyzacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Część 1 – roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji klimatyzacji obejmujące m.in.: - Prace demontażowe, - Montaż lekkiej ściany działowej, szkieletowej, - Wymiana stolarki drzwiowej - Poszerzenie ścianki działowej, - Wykonanie przewodów wentylacji wspomaganej mechanicznie, - Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej, - Remont podłóg, - Odnowienie ścian i sufitów – prace malarskie, - Wykonanie instalacji klimatyzacji (tylko w części usytuowanej w remontowanym lokalu – bez montażu urządzeń oraz bez wykonania doprowadzenia instalacji do jednostek zewnętrznych na dachu) - wykonanie zasilania klimatyzatorów wewnątrz lokalu (bez montażu urządzeń) - UWAGA!!! zakres zamówienia nie obejmuje ujętej w dokumentacji projektowej wymiany okien na okna p.poż. oraz usunięcia okładziny z płytek w aneksie kuchennym pom. 0.8. Dodatkowo zamiast zamurowania otworu drzwiowego pomiędzy pom. 0.10 a 0.11 należy przewidzieć wymianę drzwi na drzwi dźwiękoszczelne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup, dostawa i montaż mebli gotowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis zakup, dostawa i montaż mebli gotowych
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)