| GuidZP400 |
a698adeb-0bd8-4985-b66e-6561d3b06314
|
| Biuletyn |
532491-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
| Regon |
00110334000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48226942234
|
| Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
| Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.sejm.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Sejmu
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Druk akcydensów (broszur, folderów, ulotek) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
|
| Numer referencyjny |
BIT/3021-22/20/MS
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest druk akcydensów (broszur, folderów, ulotek) dla Wydawnictwa Sejmowego wraz z ich dostawą.
|
| Cpv glowny przedmiot |
22140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 18.12.2020 r. lub do wyczerpania nieprzekraczalnej wartości umowy brutto.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty. Do oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 2.
Pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej. 4.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia. 5.Próbkę w postaci broszury, która będzie oceniana w kryterium „Jakość”.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych)
|
| IV 4 4 data |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|