| GuidZP400 |
16a25a27-380a-4711-8fb1-bd77258ba78b
|
| Biuletyn |
532462-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
|
| Regon |
89005373100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Mariański
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7/8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lądek-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
57-540
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
748 117 219
|
| Zamawiajacy fax |
748 117 227
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@23wszur.pl
|
| Adres strony url |
www.23wszur.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przetargi.23wszur.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
zamknięta koperta
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
57-540 Lądek Zdrój, ul. Jadwigi 1, sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: pościel; ręczniki; obrusy; kapy / narzuty - postępowanie II
|
| Numer referencyjny |
07 / PN / 20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wymienione pozycje w załączniku nr 3 do SIWZ .
2. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pościel; ręczniki; obrusy; kapy / narzuty” .
Zakres, wyszczególnienie określono w zestawieniu asortymentowo-ilościowym – załącznik nr 3 . Dodatkowo zakres zawarto we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) .
Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego przetargi.23wszur.pl
|
| Cpv glowny przedmiot |
39510000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Nie wymaga się.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę gwarancyjną minimum 50.000,00 zł. Ocena na podstawie wymaganych dokumentów .
Dodatkowo sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia bez pobierania zaliczek. Zapłata na podstawie faktury ( patrz wzór umowy § 10 ).
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie wymaga się
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o grup[ie kapitałowej .
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty potwierdzające , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę gwarancyjną minimum 50.000,00 zł. Ocena na podstawie wymaganych dokumentów .
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. Wykonawców obowiązują ustalenia dotyczące wadium, zawarte w SIWZ .
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 PZP, oraz na warunkach określonych we wzorze umowy ( Załącznik nr 4 ).
|
| IV 4 4 data |
2020-05-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|