| GuidZP400 |
15cf83fa-c95f-4543-87cb-a404de24e6ed
|
| Biuletyn |
532398-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
|
| Regon |
69058139900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Glinik Dolny
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
230
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Frysztak
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
38-130
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
17 2777934
|
| Zamawiajacy fax |
17 2777934
|
| Zamawiajacy email |
dpsf@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w zamkniętych kopertach
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej Glinik Dolny 230, 38-130 Frysztak
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej
|
| Numer referencyjny |
DPS - III.271.1.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców i warzyw w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ wg załącznika nr 2
|
| Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2020-06-01T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji oraz ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ; Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|