Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej

Publication date 2020-04-20
End date 2020-04-20 23:41:45
Instytucja Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
Miejscowość Frysztak
Województwo podkarpackie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532398-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców i warzyw w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ wg załącznika nr 2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 15cf83fa-c95f-4543-87cb-a404de24e6ed
Biuletyn 532398-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
Regon 69058139900000
Zamawiajacy adres ulica Glinik Dolny
Zamawiajacy adres numer domu 230
Zamawiajacy miejscowosc Frysztak
Zamawiajacy kod pocztowy 38-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 2777934
Zamawiajacy fax 17 2777934
Zamawiajacy email dpsf@poczta.onet.pl
Adres strony url www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w zamkniętych kopertach
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej Glinik Dolny 230, 38-130 Frysztak
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej
Numer referencyjny DPS - III.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców i warzyw w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ wg załącznika nr 2
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji oraz ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ; Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zastosowanie procedury pzp 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)