GuidZP400 |
2b3564dd-e183-4053-aca9-3284398048c4
|
Biuletyn |
532851-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
|
Regon |
67670800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Terebelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57-65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
834 147 296
|
Zamawiajacy fax |
834 147 297
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@szpitalbp.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://szpitalbp.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitalbp.eb2b.com.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://szpitalbp.eb2b.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drenów jednorazowego użytku, przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, drenów do podawania cytostatyków do pompy infuzyjnej objętościowej, aparatów do infuzji cytostatyków, zestawów do trepanobiopsji, pistoletów do biopsji j. uż., igieł do biopsji, zestawów do drenażu opłucnej, podkładów do rekonstrukcji chrząstki stawowej, pojemników na mocz, wieszaków, sond Sengstaken-Blakemore, zastawek przeciwzwrotnych typu Heimlich oraz zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia w podziale na 14 części
|
Numer referencyjny |
ZP.3520/22/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa drenów jednorazowego użytku, przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, przyrządów do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych, drenów do podawania cytostatyków do pompy infuzyjnej objętościowej, aparatów do infuzji cytostatyków, zestawów do trepanobiopsji, pistoletów do biopsji j. uż., igieł do biopsji, zestawów do drenażu opłucnej, podkładów do rekonstrukcji chrząstki stawowej, pojemników na mocz, wieszaków, sond Sengstaken-Blakemore, zastawek przeciwzwrotnych typu Heimlich oraz zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia w podziale na 14 części
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie realizowane będzie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w umowie.
2. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
3. Znaczenie kodów CPV:
33141640-8-Dreny
33140000-3-Materiały medyczne
33141323-0-Igły do biopsji
33141620-2-Zestawy medyczne
33183100-7-Implanty ortopedyczne
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA:Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VIII B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2; 2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. Wypełnione formularze cenowe zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz. 3. Dotyczy części 3: Wypełniony załącznik nr 5 do siwz (oryginał dokumentu). 4. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z Rozdz. IV ust. 19 SIWZ). 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – dokument wadium (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VIII C ust. 1-4 i 6 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VIII D siwz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
Część 1 – 450,00 PLN
Część 2 – 250,00 PLN
Część 3 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 4 – 250,00 PLN
Część 5 – 200,00 PLN
Część 6 – 200,00 PLN
Część 7 – 200,00 PLN
Część 8 – 100,00 PLN
Część 9 – 150,00 PLN
Część 10 – 350,00 PLN
Część 11 – 250,00 PLN
Część 12 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 13 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 14 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki wprowadzenia zmian reguluje wzór umowy (załączniki 1 do siwz).
|
IV 4 4 data |
2020-05-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dreny jednorazowego użytku (wyroby sterylne)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141640-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dwie pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużacze do pomp infuzyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Trzy pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Przyrząd do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny opis przedmiotu zamówienia w załaczniku 2a i 5 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dren do podawania cytostatyków do pompy infuzyjnej objętościowej firmy B.Braun nr 8713050
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141640-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Aparaty do infuzji cytostatyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dwie pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do trepanobiopsji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dwie pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pistolet do biopsji j.uż.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny opis przedmiotu zmówienia w załączniku 2a do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Igły do biopsji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do drenażu opłucnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Podkład do rekonstrukcji chrząstki stawowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na mocz, wieszaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dwie pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Sondy Sengstaken-Blakemore
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dwie pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zastawka przeciwzwrotna typu Heimlich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do inwazyjnego pomiaru ciśnienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny opis przedmiotu zamówienia w załączniku 2a do siwz.
|
| |