Usługa utrzymania centralnej bazy danych, systemu zarządzającego siecią parkometrów Parkeon modeli Strada PAL i Evolution II oraz utrzymania realizacji transakcji płatniczych

Publication date 2020-04-21
End date 2020-05-04 00:00:00
Instytucja "Miejska Infrastruktura" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi dostawców

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533157-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 724100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa utrzymania centralnej bazy danych, systemu zarządzającego oraz utrzymania realizacji transakcji płatniczych parkometrów Parkeon modeli Strada PAL i Strada Evolution 2”. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do świadczenia usługi polegającej na prowadzeniu, utrzymywaniu i wspieraniu w zakresie obsługi systemu zarządzającego bazą parkometrów Zamawiającego zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Krakowie: 78 szt. Strada PAL, 470 szt. Strada Evolution 2, centralnej bazy danych, w której są gromadzone wszystkie dane pochodzące z parkometrów. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz we Wzorze Umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 643b5138-ef5b-4da0-896a-652e2b86c6fa
Biuletyn 533157-N-2020
Zamawiajacy nazwa "Miejska Infrastruktura" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 12307542200000
Zamawiajacy adres ulica ul. W. Reymonta
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-059
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 341 85 51
Zamawiajacy fax 12 341 84 83
Zamawiajacy email zarzad@mi.krakow.pl
Adres strony url www.mi.krakow.pl
Adres strony internetowej www.mi.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mi.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mi.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy składać w siedzibie Zamawiającego, Sekretariat Biura Zarządu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejska Infrastruktura Sp. z o. o. w likwidacji, 30-059 Kraków, ul. Władysława Reymonta 20 (budynek stadionu miejskiego, trybuna zachodnia), sekretariat Biura Zarządu, piętro I
Nazwa nadana zamowieniu Usługa utrzymania centralnej bazy danych, systemu zarządzającego siecią parkometrów Parkeon modeli Strada PAL i Evolution II oraz utrzymania realizacji transakcji płatniczych
Numer referencyjny 1/IV/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa utrzymania centralnej bazy danych, systemu zarządzającego oraz utrzymania realizacji transakcji płatniczych parkometrów Parkeon modeli Strada PAL i Strada Evolution 2”. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do świadczenia usługi polegającej na prowadzeniu, utrzymywaniu i wspieraniu w zakresie obsługi systemu zarządzającego bazą parkometrów Zamawiającego zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania w Krakowie: 78 szt. Strada PAL, 470 szt. Strada Evolution 2, centralnej bazy danych, w której są gromadzone wszystkie dane pochodzące z parkometrów. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz we Wzorze Umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 72410000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 PLN,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości dotyczące: 1. Doświadczenia tj.. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (wykonuje) zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, to jest wykonał: a) co najmniej jedną umowę (usługę) polegającą na obsłudze systemu zarządczego sieci parkometrów w ilości min. 200 szt. działających w trybie komunikacji „transaction base” czyli takim, w którym po każdej transakcji zarejestrowanej w parkometrze następuje komunikacja z systemem zarządczym 2. Dysponowania narzędziami, wyposażeniem zakładu lub innymi urządzeniami technicznymi tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: a) co najmniej jednym Data Center spełniającym standardy związane z klasyfikacją Tier III (wg. The Uptime Institute)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Zamawiający będzie wymagał wykazania braku podstaw wykluczenia w stosunku do podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca się powołuje, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów dotyczących tego podmiotu, o których stanowi niniejszy punkt od lit. a do c. UWAGA: W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności z innymi wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu, do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz. 284 z późn. zm.) (według wzoru stanowiącego załącznik 7 do SIWZ). W przypadku przynależności z innym wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca przedkłada dowody, że powiązania te nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę, warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę lub podmiot trzeci, na zasoby którego wykonawca się powołuje, warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów: a) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę lub podmiot trzeci, na zasoby którego wykonawca się powołuje, warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 5 do SIWZ); b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załącznik nr 6 do SIWZ) ; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, są nadal wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP w celu wykazania, że zaoferowane usługi spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) Licencji na oprogramowanie Parkfolio (oprogramowanie własności Flowbird SAS 100 Aavenue de Suffren, 75-015 Francja) umożliwiającej zarządzanie określonymi w SIWZ grupami Parkometrów wraz z prawem do udzielania sublicencji / lub równoważne (np. oświadczenie właściciela oprogramowania pokrywające się z treścią żądanej licencji), b) Licencji pozwalającej na ingerencję w oprogramowanie parkometrów Parkeon modeli Strada PAL i Strada Evolution 2 wraz z prawem do udzielania sublicencji / lub równoważne (np. oświadczenie właściciela oprogramowania pokrywające się z treścią żądanej licencji),, c) Certyfikacji PCI-DSS (wydawaną przez PCI Security Standards Council) dotyczącej usługi realizacji transakcji płatniczych bezgotówkowych lub równoważne.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 81 1020 2892 0000 5102 0551 0294. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Krakowie przy ul. W. Reymonta 20, Sekretariat Biura Zarządu, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 srodki ochrony 13.6. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153 poz. 1503 ze zm.)” i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte i umieszczone w nie zaklejonej kopercie opatrzonej napisami określającymi numer postępowania, nazwę i adres wykonawcy oraz klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. . Zamawiający ze swojej strony ograniczy dostęp do tych informacji oraz zapewni ochronęi odpowiedni sposób przechowywania zabezpieczający przed dostępem osób nieuprawnionych. Stosownie do brzmienia art. 8 ust.3 ustawy PZP Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-05-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferty należy składać w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 24. Informacje na temat ochrony danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Infrastruktura spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacji z siedzibą w Krakowie, przy ul. W. Reymonta 20, 30-059 Kraków, - kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Miejska Infrastruktura spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest możliwy za pomocą maila: wjuszczak@mi.krakow.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem i rozstrzygnięciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)