GuidZP400 |
b52014e9-a53e-44a3-96ac-d9c47aa05bb7
|
Biuletyn |
533101-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
|
Regon |
32058816100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piastów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 449 4916,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@zut.edu.pl,
|
Adres strony url |
https://www.zut.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/dostawy/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pok. 127B
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologiczne w Szczecinie wraz z montażem.
|
Numer referencyjny |
ZP/Meble/I/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie wraz z montażem. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 6 części (zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5, zadanie nr 6)
2. Wyszczególnienie rodzaju mebli w ramach zamówienia, jego ilość oraz właściwości techniczne i funkcjonalne określa załącznik nr 1 specyfikacji. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż wraz z poziomowaniem, jeżeli w załączniku nr 1 specyfikacji przewidziano do zakupu w niniejszym postępowaniu sprzęt AGD w ramach wykonania zamówienia należy podłączyć go do istniejących instalacji prądowych, wodnych, kanalizacyjnych, we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zlokalizowanych na terenie województwa Zachodniopomorskiego (szczegóły załącznik nr 1 do specyfikacji).
3. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek, zdjęć konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego meble lub jego elementu składowego. Dopuszcza się składanie ofert na meble i ich elementy składowe innych producentów (równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 specyfikacji). Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia mebli używanych (tj. innych niż fabrycznie nowe). W zakres zamówienia
wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanych mebli i świadczenie usług z tym związanych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od daty
podpisania umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem
oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W wykonaniu postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje (przy czym nie
ma obowiązku dokonania) zmiany zawartej Umowy o zamówienie w przypadkach, których rodzaje
wskazują postanowienia ust. 2 - 5 niniejszego działu. W przypadku dopuszczenia do zmiany Umowy w
ramach każdego z przypadków (rodzajów) zmiany przewidzianych w ust. 2 – 5 niniejszego działu, wynik
dokonanej zmiany Umowy (ewentualny aneks) odpowiadać będzie zakresowi zmiany, charakterowi oraz
warunkom wprowadzenia do Umowy zmian określonych dla danego przypadku (rodzaju) zmiany
podanych dla niego odpowiednio w postanowieniach ust. 2 – 4 niniejszego działu. 2. Zmiana Umowy
może polegać na wyłączeniu z jej zakresu ilości mebli, lub zwiększeniu ilości mebli o wartość nie
większą niż 30% wartości umowy - co wiąże się z obniżeniem wartości umowy lub jej zwiększeniem. 3.
Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku zwiększenia ilości zamawianych mebli o
których mowa w ust. 2 nie więcej jednak niż o 10 dni roboczych. 4. Przedmiot zmian w Umowie
stanowić mogą również tego rodzaju modyfikacje dotychczasowych postanowień Umowy, które, na
skutek zmian Umowy zmian wprowadzanych lub wcześniej wprowadzonych do Umowy w przypadkach i
stosownie do warunków wskazanych w ust. 1 – 3 niniejszego, stały się niespójne, sprzeczne lub
niezgodne ze sobą lub z obowiązującymi przepisami prawa. W takim przypadku zmiana Umowy, o której
mowa w niniejszym ustępie będzie dokonywana tak, aby jej wynik doprowadził do uzyskania spójności
całej Umowy, usunięcia wewnętrznych sprzeczności czy innego rodzaju niezgodności z postanowieniami
Umowy lub przepisami prawa. 5. Wskazane powyżej dopuszczalne zmiany Umowy mogą być
wprowadzone w całości lub w poszczególnych częściach, na piśmie w formie aneksu, po wyrażeniu przez
obie strony woli dokonania zmian zawartej umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|