Zakup indywidualnego wyposażenia nawigacyjnego

Publication date 2020-04-21
End date 2020-05-04 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna - Wydział Techniki Lotniczej
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Zegarki na rękę,
  • Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532516-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 185220004, 189000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, pochodzącego z produkcji roku 2019/2020 indywidualnego wyposażenia nawigacyjnego w asortymencie i ilościach określonych w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane zgodnie z aktualną dokumentacją techniczną ich produkcji i spełniać wymagania techniczne określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia według uznania Wykonawcy – w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
5. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie mniejszy niż 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez przedstawicieli Wykonawcy i przedstawicieli Odbiorcy.
6. Dla przedmiotu części zamówienia 4 Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na minimalny łączny okres 8 lat liczony od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez przedstawicieli Wykonawcy i przedstawicieli Odbiorcy.
7. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
8. Warunki realizacji zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9fcf9751-367b-4deb-a2f0-4a781f61163b
Biuletyn 532516-N-2020
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna - Wydział Techniki Lotniczej
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Walk nad Bzurą
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Kutno
Zamawiajacy kod pocztowy 99-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 261 430 103 ,
Zamawiajacy fax 26 1430189
Zamawiajacy email wtlkutno.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl,
Adres strony url https://3rblog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3. Regionalna Baza Logistyczna Wydział Techniki Lotniczej, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno (budynek nr 3, pokój nr 123 - Kancelaria Jawna)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup indywidualnego wyposażenia nawigacyjnego
Numer referencyjny 83/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, pochodzącego z produkcji roku 2019/2020 indywidualnego wyposażenia nawigacyjnego w asortymencie i ilościach określonych w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane zgodnie z aktualną dokumentacją techniczną ich produkcji i spełniać wymagania techniczne określone w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia według uznania Wykonawcy – w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 5. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie mniejszy niż 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez przedstawicieli Wykonawcy i przedstawicieli Odbiorcy. 6. Dla przedmiotu części zamówienia 4 Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na minimalny łączny okres 8 lat liczony od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez przedstawicieli Wykonawcy i przedstawicieli Odbiorcy. 7. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji. 8. Warunki realizacji zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18522000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W ramach tego warunku w przypadku składania oferty na część zamówienia 4 Wykonawca zobowiązany jest do wykazania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w okresie nie wcześniejszym niż 1 (jeden) miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Dla pozostałych części zamówienia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W ramach tego warunku w przypadku składania oferty na część zamówienia 4 Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi części zamówienia 4, która została wykonana lub jest wykonywana należycie, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Dla pozostałych części zamówienia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. UWAGA Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów przedmiotowego dokumentu. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przedmiotowego dokumentu dotyczącego tego podwykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w przypadku złożenia oferty na część zamówienia 4 – potwierdzająca spełnianie warunku opisanego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2) lit. b) SIWZ; b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku złożenia oferty na część zamówienia 4 – potwierdzający spełnianie warunku opisanego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2) lit. c) SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (platformie zakupowej) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część zamówienia 1: 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), Część zamówienia 2: 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100), Część zamówienia 3: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100), Część zamówienia 4: 1.720,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset dwadzieścia złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 04.05.2020 r. o godz. 12:00. 4. Za skutecznie wniesione wadium uważa się takie, które w terminie składania ofert znajduje się odpowiednio na rachunku bankowym lub w Kasie Zamawiającego. 5. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści ww. gwarancji winno w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie Zamawiającego, że zaistniały okoliczności zatrzymania wadium, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez Wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez Wykonawcę, Zamawiającego lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku, korespondenta lub innej tego typu instytucji. 2) zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania do zapłaty od Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni; 3) kwota, jaką gwarant zobowiązuje się wypłacić Zamawiającemu (beneficjentowi gwarancji) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, z zastrzeżeniem, że nie może być ona niższa niż kwota stanowiąca wadium w przedmiotowym postępowaniu; 4) że zobowiązaniem gwaranta do wypłaty objęte są wszystkie przypadki zatrzymania wadium określone w ustawie. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto 3. Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie w: Narodowym Banku Polskim O/O Kraków Nr konta 36 1010 1270 0052 1013 9120 1000 z dopiskiem: wadium – sprawa 83/2020 (o ile jest to możliwe, Zamawiający prosi o dołączenie do oferty potwierdzenia zapłaty wadium). 8. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium: a) składając ofertę w postaci elektronicznej – oryginały poręczeń lub gwarancji zapłaty wadium należy złożyć wraz z plikami stanowiącymi ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/. W tym przypadku dokumenty te muszą zostać podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Gwaranta podpisem elektronicznym z kwalifikowanym certyfikatem. b) składając ofertę w postaci papierowej – oryginały należy deponować w Kasie 3. Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, budynek nr 3, pokój nr 12, a kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do dokumentów oferty. Godziny otwarcia kasy: poniedziałek – piątek w godzinach od 11:00 do 12:00.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron oraz w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opaska do mocowania ołówka na dłoni pilota
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18900000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opaska do mocowania ołówka na dłoni pilota - szt. 100
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opaska do mocowania mapy na udzie pilota i nawigatora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18900000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opaska do mocowania mapy na udzie pilota i nawigatora - szt. 100
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nakolannik z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18900000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Nakolannik z wyposażeniem - szt. 50
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zegarek lotniczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18522000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zegarek lotniczy - szt. 50
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)