| GuidZP400 |
9dd99377-3fde-4204-8f82-092325bcd3a2
|
| Biuletyn |
533584-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
|
| Regon |
10068249100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Pabianice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
95-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
42 22 53 500
|
| Zamawiajacy fax |
42 21 49 299
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@pcmnzoz.pl
|
| Adres strony url |
www.pcmnzoz.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.pcmnzoz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z o.o.
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcmnzoz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcmnzoz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
|
| Numer referencyjny |
8/TZ/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz dostaw odpowiadający swoimi rodzajami i wartościami dostawom dla poszczególnych pakietów, na które Wykonawca składa ofertę: Pakiet 1 -20 000,00 zł. brutto; Pakiet 2 – 18 000,00 zł brutto, Pakiet 3 –10 000,00 zł brutto; Pakiet 4 – 18 000,00 zł brutto; Pakiet 5 – 231 000,00 zł brutto; Pakiet 6 – 6 000,00 zł brutto; Pakiet 7 – 500,00 zł brutto; Pakiet 8 – 23 000,00 zł; Pakiet 9 – 3 000,00 zł; Pakiet 10 – 6 000,00 zł; Pakiet 11 – 45 000,00 zł; Pakiet 12 – 54 000,00 zł; Pakiet 13 – 19 000,00 zł; Pakiet 14 – 1 500,00 zł; Pakiet 15 – 55 000,00 zł; Pakiet 16 – 1 000,00 zł; Pakiet 17 – 14 000,00 zł. oraz np. referencji).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 1 dostawy na kwotę co najmniej: Pakiet 1 -20 000,00 zł. brutto; Pakiet 2 – 18 000,00 zł brutto, Pakiet 3 –10 000,00 zł brutto; Pakiet 4 – 18 000,00 zł brutto; Pakiet 5 – 231 000,00 zł brutto; Pakiet 6 – 6 000,00 zł brutto; Pakiet 7 – 500,00 zł brutto; Pakiet 8 – 23 000,00 zł; Pakiet 9 – 3 000,00 zł; Pakiet 10 – 6 000,00 zł; Pakiet 11 – 45 000,00 zł; Pakiet 12 – 54 000,00 zł; Pakiet 13 – 19 000,00 zł; Pakiet 14 – 1 500,00 zł; Pakiet 15 – 55 000,00 zł; Pakiet 16 – 1 000,00 zł; Pakiet 17 – 14 000,00 zł. oraz np. referencji).
W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jeden pakiet, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz dostaw odpowiadających swoimi rodzajami i wartościami dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na dostawie oferowanego asortymentu o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych pakietów, na które Wykonawca składa ofertę.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, zgodnie z zapisami wzoru umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|