Dostawę serwerów kasetowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Publication date 2020-04-22
End date 2020-05-04 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533588-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa trzech serwerów kasetowych, o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą szczegółową zawartym w załączniku od nr 5 do SIWZ oraz niniejszej specyfikacji
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30211000-1.

Pozycja 1 – dostawa dwóch sztuk serwerów kasetowych wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą szczegółową stanowiącą zał. nr 5 do SIWZ, zawierającym m. in. wymagania dotyczące gwarancji i serwisu.

Pozycja 2 – dostawa jednej sztuki serwera kasetowego wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą szczegółową stanowiącą zał. nr 5 do SIWZ, zawierającym m. in. wymagania dotyczące gwarancji i serwisu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44016b02-9475-4d70-9580-41f87a2b37ec
Biuletyn 533588-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny
Regon 15190000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowicka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 293-53-85
Zamawiajacy fax 12 293-58-98
Zamawiajacy email kurowska@uek.krakow.pl
Adres strony url www.uek.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.uek.krakow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w sposób wskazany w SIWZ na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, na Sekretariat Uczelni, Dom Ogrodnika (pierwszy budynek po prawej stronie przy bramie od strony ul. Rakowickiej).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę serwerów kasetowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Numer referencyjny KZ-272-9/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa trzech serwerów kasetowych, o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą szczegółową zawartym w załączniku od nr 5 do SIWZ oraz niniejszej specyfikacji Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30211000-1. Pozycja 1 – dostawa dwóch sztuk serwerów kasetowych wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą szczegółową stanowiącą zał. nr 5 do SIWZ, zawierającym m. in. wymagania dotyczące gwarancji i serwisu. Pozycja 2 – dostawa jednej sztuki serwera kasetowego wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą szczegółową stanowiącą zał. nr 5 do SIWZ, zawierającym m. in. wymagania dotyczące gwarancji i serwisu.
Cpv glowny przedmiot 30211000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ: 1) Wydruki testów PassMark Software CPU [Dual CPU] ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzających osiągniecie przez procesor wyników wymaganych w Specyfikacji Technicznej w zał. nr 5 do SIWZ. Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 09-03-2020 r. do dnia składania ofert. 2) Deklaracja Producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta sprzętu, potwierdzająca, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie CE (tj. symbol deklaracji producenta lub upoważnionego przedstawiciela, iż jego wyrób jest zgodny zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach dotyczących danego produktu) lub dokument równoważny, 3) Aktualny Certyfikat ISO 9001 dla Producenta sprzętu (lub oświadczenie Producenta o posiadaniu tego certyfikatu) lub dokument równoważny. Poprzez dokument równoważny Zamawiający rozumie certyfikat lub dokument wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który potwierdza spełnienie norm charakteryzujących się cechami właściwym dla normy wskazanej przez Zamawiającego - dotyczący produkcji urządzeń IT obejmujący między innymi: projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub projektowanie i montaż systemów informatycznych lub działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub produkcja i sprzedaż komputerów lub produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 - 3 będą wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.4 Inne oświadczenia i dokumenty 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Oferta szczegółowa – załącznik nr 5 do SIWZ wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Powyższy/e dokument/y składany/e jest wraz z ofertą. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez Pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą.
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 8.2. Wadium może być wnoszonej w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, numer konta: 09 2490 0005 0000 4530 8510 4422, z adnotacją: „Dostawa serwerów kasetowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie” – KZ-272- 9/20”. 8.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium będzie skuteczne, jeśli wpływ środków na rachunek bankowy nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych. Zamawiający zaleca również udokumentowanie faktu wpłacenia wadium w formie pieniężnej. 8.6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. 8.7. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy Pzp. 8.8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp należy przekazać w oryginale wraz z ofertą albo oddzielnie na adres właściwy do złożenia oferty zgodnie z niniejszą SIWZ. 8.9. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.11. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone. 8.12. W zakresie zwrotu i zatrzymania wadium zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz.1843).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Centrum Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w terminie 3 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany po dniu w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. Cena netto nie ulegnie zmianie przez cały czas trwania Umowy. 2) w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego i zaoferowanego przez Wykonawcę modelu urządzeń sieciowych, możliwa jest zmiana w zakresie zaoferowanego sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy urządzenia o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena urządzeń o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu. 3) w przypadku problemów z zaopatrzeniem występujących u Wykonawcy, a spowodowanych działaniem siły wyższej skutkującej: czasowym lub zupełnym brakiem dostępności określonych urządzeń na rynku, opóźnieniami w produkcji lub dystrybucji urządzeń sieciowych bądź ich podzespołów, powodujących brak możliwości dostarczenia przez Wykonwacę określonego i zaoferowanego przez Wykonawcę modelu urządzeń sieciowych możliwa jest zmiana: a. w zakresie zaoferowanego sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy urządzenia o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena urządzeń o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu lub b. terminu realizacji zamówienia, określonego w § 2 ust. 1 o czas odpowiadający okresowi utrzymywania się okoliczności stanowiących siłę wyższą oraz przywrócenia dostępności urządzeń bądź ich podzespołów na rynku; - pod warunkiem udowodnienia wystąpienia tych okoliczności przez Wykonawcę, w szczególności poprzez przedłożenie oświadczeń producentów lub dystrybutorów. 4) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, skutkujące zmniejszeniem tych kosztów lub uzyskaniem urządzeń o lepszych parametrach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Zmiany dotyczące zmian danych teleadresowych określonych w umowie, zmian numerów kont bankowych nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie. 3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 4. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 3 dni od momentu wystąpienia przesłanek do zmian umowy. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie wraz z ewentualnymi dokumentami potwierdzającymi okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. 5. Wystąpienie przypadków określonych w ust. 1 pkt 1 nie zobowiązuje Zamawiającego do dokonania zmian umowy.
IV 4 4 data 2020-05-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Zwiększenie pamięci RAM (w każdym serwerze) ponad wymagane 512 GB
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto [C]
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)