Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych

Publication date 2020-04-22
End date 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
Miejscowość Nysa
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533376-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części:
Część nr 1 – dostawa bezpiecznych igieł
Część nr 2 – dostawa strzykawek do pomp infuzyjnych
Część nr 3 – dostawa strzykawek typu Janeta
Część nr 4 – dostawa zestawów do toalety jamy ustnej
Część nr 5 – dostawa zaciskaczy do pępowiny
Część nr 6 – dostawa zestawów do punkcji jamy opłucnowej
Część nr 7 – dostawa drenów łączących do odsysania wraz z łącznikiem
Część nr 8 – dostawa zgłębników z prowadnicą
Część nr 9 – dostawa zestawów do diagnostycznego płukania otrzewnej
Część nr 10 – dostawa kieliszków – pojemników plastikowych do podawania leków
Część nr 11 – dostawa stetoskopów lekarskich
Część nr 12 – dostawa automatycznych opasek zaciskowych
Część nr 13 – dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru cieplny ciała u dzieci i dorosłych
Część nr 14 – dostawa elektrod do badań EKG
Część nr 15 – dostawa chusteczek do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia oraz pojemników na wkłady chusteczek
Część nr 16 – dostawa chusteczek do dezynfekcji głowic do USG oraz powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu
Część nr 17 – dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku
Część nr 18 – dostawa pojemników plastikowych do transportu moczu
Część nr 19 – dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału
Część nr 20 – dostawa igieł do portów
Część nr 21 – dostawa basenów sanitarnych, „kaczek” i misek nerkowatych wielokrotnego użytku
Część nr 22 – dostawa kubków pojników
Część nr 23 – dostawa worków na wymiociny
Część nr 24 – dostawa podajników do podkładów medycznych podfoliowanych jednorazowego użytku w rolce
Część nr 25 – dostawa fartuchów ochronnych dla personelu medycznego
Część nr 26 – dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji
Część nr 27 – dostawa cewników do punkcji obwodowych
Część nr 28 – dostawa profesjonalnych ciśnieniomierzy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4361f682-f219-4531-b2b0-4e036e86eaea
Biuletyn 533376-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
Regon 31344300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Nysa
Zamawiajacy kod pocztowy 48-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 087 830
Zamawiajacy fax 774 333 038
Zamawiajacy email zp@zoznysa.pl
Adres strony url www.zoznysa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać drogą pocztową lub dostarczyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół OPieki Zdrowotnej w Nysie 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
Numer referencyjny Nr ZZP-344/18/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części: Część nr 1 – dostawa bezpiecznych igieł Część nr 2 – dostawa strzykawek do pomp infuzyjnych Część nr 3 – dostawa strzykawek typu Janeta Część nr 4 – dostawa zestawów do toalety jamy ustnej Część nr 5 – dostawa zaciskaczy do pępowiny Część nr 6 – dostawa zestawów do punkcji jamy opłucnowej Część nr 7 – dostawa drenów łączących do odsysania wraz z łącznikiem Część nr 8 – dostawa zgłębników z prowadnicą Część nr 9 – dostawa zestawów do diagnostycznego płukania otrzewnej Część nr 10 – dostawa kieliszków – pojemników plastikowych do podawania leków Część nr 11 – dostawa stetoskopów lekarskich Część nr 12 – dostawa automatycznych opasek zaciskowych Część nr 13 – dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru cieplny ciała u dzieci i dorosłych Część nr 14 – dostawa elektrod do badań EKG Część nr 15 – dostawa chusteczek do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia oraz pojemników na wkłady chusteczek Część nr 16 – dostawa chusteczek do dezynfekcji głowic do USG oraz powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu Część nr 17 – dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku Część nr 18 – dostawa pojemników plastikowych do transportu moczu Część nr 19 – dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału Część nr 20 – dostawa igieł do portów Część nr 21 – dostawa basenów sanitarnych, „kaczek” i misek nerkowatych wielokrotnego użytku Część nr 22 – dostawa kubków pojników Część nr 23 – dostawa worków na wymiociny Część nr 24 – dostawa podajników do podkładów medycznych podfoliowanych jednorazowego użytku w rolce Część nr 25 – dostawa fartuchów ochronnych dla personelu medycznego Część nr 26 – dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji Część nr 27 – dostawa cewników do punkcji obwodowych Część nr 28 – dostawa profesjonalnych ciśnieniomierzy
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Deklaracja Zgodności zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych Dz. U. 2020 poz. 186 art. 2 ust. 1 pkt. 11 (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi ) 2) Certyfikat Zgodności – Deklaracja Zgodności WE dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu (art. 2 ust. 1 pkt. 8 ustawy o wyrobach medycznych „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”): zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych – dla wyrobów medycznych: a/ klasy I z funkcją po miarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B 3) Formularz Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 poz. 186 art. 2.1 pkt. 2, pkt. 45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136) lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych (art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r Dz. U. 2020 poz. 186) 4) materiały informacyjne w postaci katalogów producenta, prospektów lub folderów – potwierdzające wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” w języku polskim lub tłumaczone na język polski. Dokumenty muszą być opisane, której części i pozycji dotyczą. 5) oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 poz. 186) – załącznik nr 5 do SIWZ 6) oświadczenie, że oferowany wyrób jest zgodny z obowiązującymi normami – załącznik nr 6 do SIWZ 7) instrukcja dezynfekcji, mycia i sterylizacji – dotyczy wszystkich wyrobów przeznaczonych do wielorazowego użytku zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13.6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ( DZ. U. 2016 poz. 211) 8) próbki każdego oferowanego wyrobu w oryginalnym opakowaniu handlowym z etykietą zawierającą nazwę wyrobu w języku polskim - dla wyrobów z części nr 1 poz. 1a, 1b, 1d, 1e, 3a; części nr 9, części nr 11, części nr 13, części nr 24, części nr 26 poz. 3, części nr 28 – w ilości 1 szt. - dla wyrobów z pozostałych części i pozycji – w ilości 2 szt.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa bezpiecznych igieł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – dostawa bezpiecznych igieł
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa strzykawek do pomp infuzyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 2 – dostawa strzykawek do pomp infuzyjnych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa strzykawek typu Janeta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 3 – dostawa strzykawek typu Janeta
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa zestawów do toalety jamy ustnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 4 – dostawa zestawów do toalety jamy ustnej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa zaciskaczy do pępowiny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 5 – dostawa zaciskaczy do pępowiny
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa zestawów do punkcji jamy opłucnowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 6 – dostawa zestawów do punkcji jamy opłucnowej
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa drenów łączących do odsysania wraz z łącznikiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 7 – dostawa drenów łączących do odsysania wraz z łącznikiem
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa zgłębników z prowadnicą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 8 – dostawa zgłębników z prowadnicą
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa dostawa zestawów do diagnostycznego płukania otrzewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 9 – dostawa zestawów do diagnostycznego płukania otrzewnej
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa dostawa kieliszków – pojemników plastikowych do podawania leków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 10 – dostawa kieliszków – pojemników plastikowych do podawania leków
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa dostawa stetoskopów lekarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 11 – dostawa stetoskopów lekarskich
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa dostawa automatycznych opasek zaciskowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 12 – dostawa automatycznych opasek zaciskowych
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru cieplny ciała u dzieci i dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 13 – dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru cieplny ciała u dzieci i dorosłych
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa dostawa elektrod do badań EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 14 – dostawa elektrod do badań EKG
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa dostawa chusteczek do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia oraz pojemników na wkłady chusteczek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 15 – dostawa chusteczek do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia oraz pojemników na wkłady chusteczek
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa dostawa chusteczek do dezynfekcji głowic do USG oraz powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 16 – dostawa chusteczek do dezynfekcji głowic do USG oraz powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 17 – dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa dostawa pojemników plastikowych do transportu moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 18 – dostawa pojemników plastikowych do transportu moczu
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 19 – dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa dostawa igieł do portów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 20 – dostawa igieł do portów
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa dostawa basenów sanitarnych, „kaczek” i misek nerkowatych wielokrotnego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 21 – dostawa basenów sanitarnych, „kaczek” i misek nerkowatych wielokrotnego użytku
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa dostawa kubków pojników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 22 – dostawa kubków pojników
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa dostawa worków na wymiociny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 23 – dostawa worków na wymiociny
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Część nr 24 – dostawa podajników do podkładów medycznych podfoliowanych jednorazowego użytku w rolce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 24 – dostawa podajników do podkładów medycznych podfoliowanych jednorazowego użytku w rolce
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa dostawa fartuchów ochronnych dla personelu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 25 – dostawa fartuchów ochronnych dla personelu medycznego
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 26 – dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa dostawa cewników do punkcji obwodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 27 – dostawa cewników do punkcji obwodowych
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa dostawa profesjonalnych ciśnieniomierzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 28 – dostawa profesjonalnych ciśnieniomierzy
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 35,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)