Dostawa czujników jednopacjentowych do monitorowana w czasie rzeczywistym wraz z dzierżawą dwóch aparatów do oksygenacji regionalnej dla UCK

Publication date 2020-04-22
End date 2020-04-30 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533398-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. Dostawa czujników jednopacjentowych do monitorowana w czasie rzeczywistym w asortymencie, szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 4 do SIWZ.
b. Dzierżawa dwóch aparatów do oksygenacji regionalnej dla UCK zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
2. Dostawa czujników będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy:
6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt.
3. Wymienione w pkt. 1a czujniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Wymienione w pkt. 1b aparaty muszą spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
5. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
- dokonanie instalacji dostarczonego sprzętu u bezpośredniego użytkownika w terminie 14 dni od daty podpisania umowy;
- przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi aparatu;
- dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na nośniku danych (płyta CD lub pendrive) (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu);
- dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu najmu kopii certyfikatów i deklaracji zgodności;
- Obsługa serwisowa przez Wynajmującego; w tym przeglądy, konserwacja, naprawy, pomoc techniczno-merytoryczna i aktualizacja oprogramowania; w ramach czynszu dzierżawnego wraz z materiałami i częściami wymiennymi podczas serwisu;
- Obsługa serwisowa świadczona przez podmiot, z siedzibą na terenie Polski, posiadający aktualną autoryzację producenta aparatu na świadczenie serwisu.
- udzielenie gwarancji na oferowany sprzęt na cały okres najmu;
- usunięcie awarii lub wstawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego;
- możliwość zgłoszenia awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku;
- aktualizacja oprogramowania w trakcie trwania umowy;
Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aaa32908-ccf0-4969-884e-ecb739352c25
Biuletyn 533398-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Regon 28864000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dębinki
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 491 248
Zamawiajacy fax 58 3492074, 3461178
Zamawiajacy email ajarocka@uck.gda.pl
Adres strony url www.uck.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w 80 - 952 Gdańsku, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 –parter, pok. 100.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa czujników jednopacjentowych do monitorowana w czasie rzeczywistym wraz z dzierżawą dwóch aparatów do oksygenacji regionalnej dla UCK
Numer referencyjny 75/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: a. Dostawa czujników jednopacjentowych do monitorowana w czasie rzeczywistym w asortymencie, szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. b. Dzierżawa dwóch aparatów do oksygenacji regionalnej dla UCK zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Dostawa czujników będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt. 3. Wymienione w pkt. 1a czujniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 4. Wymienione w pkt. 1b aparaty muszą spełniać parametry określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 5. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - dokonanie instalacji dostarczonego sprzętu u bezpośredniego użytkownika w terminie 14 dni od daty podpisania umowy; - przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi aparatu; - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na nośniku danych (płyta CD lub pendrive) (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); - dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu najmu kopii certyfikatów i deklaracji zgodności; - Obsługa serwisowa przez Wynajmującego; w tym przeglądy, konserwacja, naprawy, pomoc techniczno-merytoryczna i aktualizacja oprogramowania; w ramach czynszu dzierżawnego wraz z materiałami i częściami wymiennymi podczas serwisu; - Obsługa serwisowa świadczona przez podmiot, z siedzibą na terenie Polski, posiadający aktualną autoryzację producenta aparatu na świadczenie serwisu. - udzielenie gwarancji na oferowany sprzęt na cały okres najmu; - usunięcie awarii lub wstawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego; - możliwość zgłoszenia awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku; - aktualizacja oprogramowania w trakcie trwania umowy; Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 355400,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy PZP. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 3a i 3b do SIWZ. 5. W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt. VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 7. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Karty katalogowe z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych a także danych technicznych zgodnie z wymogami b. Deklaracja zgodności, certyfikat zgodności (jeżeli dotyczy), zgłoszenie/powiadomienie do URPLWMi PB (jeżeli dotyczy) c. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe OFERTA W POSTACI ELEKTRONICZNEJ ZA POŚREDNICTWEM https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk : 1. Wykonawca celem złożenia oferty rejestruje się na platformie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. WAŻNE! Do założenia konta wymagany jest certyfikat kwalifikowany. Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk/elearning 2. Ważne! Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio podpisany podpisami kwalifikowanymi przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, współkonsorcjanta, podmiot trzeci użyczający osoby lub podwykonawców. Ważne!: W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) wykonawca dołącza do platformy SmartPZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny): 1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES; 2) zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. 3. Przed terminem składania ofert wykonawca ma możliwość wycofania bądź zmiany oferty (poprzez jej wycofanie oraz złożenie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowaną ofertę brak możliwość edycji złożonej oferty). Wykonawca loguje się na stronę https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk, wyszukuje dane postępowanie a następnie po przejściu do zakładki „Oferta”, wycofuje ją przy pomocy przycisku „Wycofaj ofertę”. Szczegółowe informacje dot. Sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem : https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk/elearning 4. W przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy wymagana jest reprezentacja łączna (więcej niż jedna osoba), do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji lub elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 5. Zamawiający, zgodnie z § 4 Rozporządzenia informuje, że Platforma Portal SmartPZP jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie certyfikatu kwalifikowanego w celu podpisania czynności złożenia oferty. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Ofertę sporządza się w języku polskim. 8. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, wypełniony formularz asortymentowo – cenowy wg załącznika nr 4 do SIWZ. 10. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. 11. Zaleca się załączenie przez osoby fizyczne składające ofertę, dokumentów, z których będzie wynikało upoważnienie do podpisania oferty. 12. Wykonawca wskaże w ofercie, które z części zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 13. Informacje zawarte w ofercie, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), co do których Wykonawca zastrzegł – nie później niż w terminie składania ofert – że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą „Tajemnica przedsiębiorstwa” (nazwa pliku). Zaleca się, aby dokumenty te były w osobnym pliku. Ponadto Wykonawca powinien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.). 14. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Pozostałe informacje w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienie publiczne na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3a i 3b do SIWZ.
IV 4 14 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikami 3a i 3b do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
IV 4 4 data 2020-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość aparatu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin dostawy czujników
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)