Zakup i dostawa komputerów poleasingowych wraz z akcesoriami komputerowymi na potrzeby PWSTE w Jarosławiu

Publication date 2020-04-22
End date 2020-05-05 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu
Miejscowość Jarosław
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533314-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów poleasingowych wraz z akcesoriami komputerowymi na potrzeby PWSTE w Jarosławiu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db7091d2-300c-4b7b-b59d-1b56daa49a90
Biuletyn 533314-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu
Regon 65089438500000
Zamawiajacy adres ulica Czarnieckiego
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Jarosław
Zamawiajacy kod pocztowy 37-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 16 624 46 11
Zamawiajacy fax 16 624 46 11
Zamawiajacy email ewelina.krzyzanowska@pwste.edu.pl
Adres strony url www.pwste.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pwste.edu.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pwste.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PWSTE Kancelaria pokój nr 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa komputerów poleasingowych wraz z akcesoriami komputerowymi na potrzeby PWSTE w Jarosławiu
Numer referencyjny DAG/PN/8/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów poleasingowych wraz z akcesoriami komputerowymi na potrzeby PWSTE w Jarosławiu.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin dostawy wynosi 14 dni od daty podpisania umowy, jednak faktyczny termin dostawy będzie uzależniony od terminu podanego przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, – zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4) zmiany terminu realizacji umowy: a) w przypadku gdy na skutek zdarzeń losowych niezawinionych przez strony umowy konieczna będzie zmiana w kolejności, b) w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego nastąpi przerwa w realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 5) w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług i/lub dostaw. 7) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 3. Wymienione w ust. 2 pkt 7) okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji, koniecznej dla uzasadnienia żądanej zmiany oraz do złożenia do Zamawiającego Wniosku o zmianę umowy. 5. Wniosek Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu niezwłocznie, jednakże nie później niż 14 dni roboczych od dnia w którym Wykonawca dowiedział się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 6. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o którym mowa w ust. 4 i 5 Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji wnioskowanej zmiany.
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)