Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 4 części

Publication date 2020-04-22
End date 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533230-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 4 części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 4 części:
1) część 1: kurtka wiatrówka tzw. olimpijka – 21 szt., spodnie zimowe proste – 29 szt., spodnie letnie proste – 45 szt. i spódnica letnia – 7 szt.
2) część 2: kamizelka służbowa – 46 szt.
3) część 3: sweter – 37 szt.
4) część 4: mundur specjalny: kurtka specjalna – 25 szt. i spodnie długie specjalne – 79 szt.
Zamawiający wymaga, aby umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarta została na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57995c47-1913-43f2-b570-fa91392b47e5
Biuletyn 533230-N-2020
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Lublin
Regon 43268646000000
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 3 A
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-117
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 466 50 00,
Zamawiajacy fax 81 466 50 01
Zamawiajacy email sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu
Adres strony url www.986.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sm.bip.lublin.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sm.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Straż Miejska Miasta Lublin ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 4 części
Numer referencyjny SM-FN-AD.220.3.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 4 części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 4 części: 1) część 1: kurtka wiatrówka tzw. olimpijka – 21 szt., spodnie zimowe proste – 29 szt., spodnie letnie proste – 45 szt. i spódnica letnia – 7 szt. 2) część 2: kamizelka służbowa – 46 szt. 3) część 3: sweter – 37 szt. 4) część 4: mundur specjalny: kurtka specjalna – 25 szt. i spodnie długie specjalne – 79 szt. Zamawiający wymaga, aby umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarta została na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Wymagane jest podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Jeżeli z przyczyn obiektywnych, Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem będzie oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga przedłożenia dowodów, o których mowa powyżej, jeżeli Wykonawca wykazuje zrealizowanie dostaw na rzecz Zamawiającego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: 1) na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć : 1) na podstawie przepisu art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych dostaw wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 3) Wykonawca w sytuacji, gdy polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej nie będzie wymagane w przypadku złożenia w niniejszym postępowaniu tylko jednej oferty w ramach danej części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby poza składającymi się na treść oferty dokumentami, do oferty: 1) dołączone były kawałki materiału podstawowego o wymiarach min. 10x10cm, z którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia. Kawałki materiału winny być dodatkowo opisane poprzez wskazanie składu materiału, a w przypadku gdy z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że istotna jest także gramatura materiału także gramatury; jeżeli oferta obejmuje różne elementy umundurowania opisując kawałki materiału należy wskazać, które elementy (np. spódnica, spodnie letnie) zostaną wykonane z danego materiału; 2) jeżeli Wykonawca składający ofertę zamiast kawałka materiału podstawowego do oferty dołączy gotowy produkt, Zamawiający potraktuje to tak, jak dołączenie kawałka materiału. Brak uwag Zamawiającego dotyczących gotowego produktu nie będzie świadczyć o akceptacji tego produktu jako wzoru elementu umundurowania zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia; 3) do materiału podstawowego dla części 4 Zamawiający żąda także dołączenia dokumentu atestu, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) zmiany, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności: a) zmniejszenia ilości umundurowania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy, przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kurtki, spodnie spódnice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Kurtka wiatrówka tzw. olimpijka – 21 szt., spodnie zimowe proste – 29 szt., spodnie letnie proste – 45 szt. i spódnica letnia – 7 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 4 części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. W cenie kurtek należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kamizelki służbowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Kamizelka służbowa – 46 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 4 części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Swetry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Sweter typu półgolf – 37 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 4 części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.). W cenie swetrów należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mundur specjalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Mundur specjalny: kurtka specjalna – 25 szt. i spodnie długie specjalne – 79 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 4 części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. W cenie kurtek należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji umowy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)