Dostawa mebli, urządzeń i wyposażenia do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieński

Publication date 2020-04-22
End date 2020-05-07 00:00:00
Instytucja Powiat Kamieński
Miejscowość Kamień Pomorski
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533029-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621109, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń i wyposażenia (dalej zwanych odpowiednio „meble”, „urządzenia”, „wyposażenie”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim na rzecz szkół: Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 lub 1 a do SIWZ (odpowiednio dla danej części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60a79bc3-3509-45fd-81a2-295f3631b5f5
Biuletyn 533029-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Kamieński
Regon 81168414300000
Zamawiajacy adres ulica Wolińska
Zamawiajacy adres numer domu 7b
Zamawiajacy miejscowosc Kamień Pomorski
Zamawiajacy kod pocztowy 72-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 913 823 120,
Zamawiajacy fax 913 823 121
Zamawiajacy email mniemczycka@powiatkamienski.pl,
Adres strony url http://bip.powiatkamienski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9-6 10-275 Olsztyn NIP 7393752389
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiatkamienski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatkamienski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188 tekst jednolity oraz Dz. U. z 2019 poz. 1495 z póź. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres FISOO, 11-041 Warkały, ul. Akacjowa 12
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli, urządzeń i wyposażenia do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieński
Numer referencyjny Wip.272.8.2020.MN.PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń i wyposażenia (dalej zwanych odpowiednio „meble”, „urządzenia”, „wyposażenie”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim na rzecz szkół: Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 24 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 lub 1 a do SIWZ (odpowiednio dla danej części).
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Informacje dot. RODO znajdują się w SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z informacja w SIWZ: 1. Oświadczenie składane wraz z ofertą i jego zakres: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające w szczególności informacje: 1) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 uPzp, 2) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać ww. oświadczenie wskazany jest we wzorze zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum), oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zmianami). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (poniżej wskazanych dokumentów nie należy składać z ofertą – od pkt 4): 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 4.1 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 15) oraz art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp zobowiązany będzie złożyć: 4.1.1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, ww. zaświadczenia lub inne dokumenty, winny dotyczyć zarówno spółki cywilnej, jak i każdego z jej wspólników. 4.1.2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, ww. zaświadczenia lub inne dokumenty, winny dotyczyć zarówno spółki cywilnej, jak i każdego z jej wspólników. 4.1.3. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, oświadczenie winno dotyczyć zarówno spółki cywilnej, jak i każdego z jej wspólników. Wykonawca, w tym zakresie, składa oświadczenie własne. 4.1.4. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, oświadczenie, winno dotyczyć zarówno spółki cywilnej, jak i każdego z jej wspólników. Wykonawca, w tym zakresie, składa oświadczenie własne. 4.A. Wymogi szczególne w zakresie dokumentów dotyczących innego podmiotu żądane od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej: W przypadku, gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów dotyczących tych podmiotów: a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. d) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Niemniej jednak, jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4.B. Wymogi szczególne w zakresie dokumentów dotyczących konsorcjum a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum), dokumenty wymienione w pkt 4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 5.1.1. pkt VI.4.1.1 i 4.1.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, które winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.4.1.1 i 4.1.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. VI, VIa, VIb SIWZ sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14, 16–20 oraz ust. 5 pkt. 8 uPzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na ww. podstawie. 7. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 uPzp, przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiając zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 8. Wymogi szczególne w zakresie dokumentów dotyczących konsorcjum – w przypadku opisanym w Rozdz. VI, VIa i VIb SIWZ: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum), dokumenty wymienione w Rozdz. VI b pkt 1 i 4 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego dla Części 1- 24: Wykonawca dostarczy, co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów: -foldery/broszury producenta/dystrybutora, -informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, -kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora/wykonawcę, -instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producent/dystrybutora.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o grupie kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wersja papierowa), co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp, wpisano możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany. Rozliczenia będą prowadzone w walucie polskie (PLN).
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble szkolne i biurowe dla pracowni: informatycznej, akademii przyszłego hotelarza, szkolnego punktu informacji i kariery, bazy restauracyjnej, laboratorium ochrony środowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 1 obejmuje: a) Krzesła – 45 szt. b) Krzesło P, rozmiar 6 – 32 szt. c) Krzesła – 160 szt. d) Pokrowce na krzesła – 180 szt. e) Ławki – szt. 12 f) Meble na wyposażenie klasopracowni – 1 komplet g) Fotel dla nauczyciela – 2 szt. h) Komplet mebli – 1 komplet i) Krzesła biurowe – 20 szt. j) Stół konferencyjny – 18 szt. k) Fotel tapicerowany – 2 szt. l) Stoły kwadratowe z regulowanymi nogami – 40 szt. m) Szafa wysoka z witryną w ramie aluminiowej z trzema szufladami – 2 szt. n) Szafa wysoka z witryną w ramie aluminiowej pełnymi drzwiami w dolnej części – 2 szt. o) Komoda niska z trzema szufladami – 1 szt. p) Szafa niska z jedną półką – 1 szt. q) Biurko – 1 szt. r) Fotel obrotowy nauczycielski – 1 szt. s) Stół prostokątny 140x70 – 3 szt. t) Stół 130x50 – 12 szt. u) Szafki meblowe na bieliznę stołową – 3 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w załączniku nr 1 a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria hotelowe dla pracowni akademia przyszłego hotelarza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 2 obejmuje: a) Sejf depozytowy – 1 szt. b) Minibar – 1 szt. c) Zestaw powitalny – 1 komplet d) Wózek hotelowej obsługi pięter z pełnym zestawem – 1 komplet e) Dzwonek recepcyjny – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Części 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble hotelowe dla pracowni akademia przyszłego hotelarza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 3 obejmuje: a) Łóżko hotelowe 1-osobowe – 1 szt. b) Materac na łóżko 1-osobowe – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Części 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Meble pod wymiar dla pracowni: baza cateringowa, baza cukiernicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 4 obejmuje: a) Szafa na sprzęt (zaplecze) 2,5m x 2,5m – 2 szt. b) Stoły przyścienne z półką 1600x700x850 – 5 szt. c) Stoły przyścienne z półką1800x700x850 – 11 szt. d) Stoły przyścienne z półką 1500x700x850 – 2 szt. e) Stoły przyścienne z półką 800x700x850 – 3 szt. f) Stoły przyścienne z półką 1200x700x850 – 1 szt. g) Regały pełne 1000x500x1800 – 5 szt. h) Regały pełne 1000x600x1800 – 1 szt. i) Regały pełne 1000x700x1800 – 1 szt. j) Regały pełne 1200x600x1800 – 2 szt. k) Regał perforowany 1200x700x1800 – 1 szt. l) Regał perforowany 1200x400x1800 – 1 szt. m) Stół z basenem 800/600 – 1 szt. n) Stół trzypółkowy 180/400 – 1 szt. o) Stół przyścienny z blokiem 2 szuflad 450/700 – 2 szt. p) Stół przyścienny z drzwiami suwanymi 1400\1600 – 1 szt. q) Szafka wisząca z drzwiami suwanymi 1200/400 – 3 szt. r) Stół bez półki 1400/600 – 1 szt. s) Stół przyścienny bez półki 1000/700 – 1 szt. t) Szafka wisząca z drzwiami suwanymi 800/400 – 1 szt. u) Stół przyścienny bez półki 100/700 – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ dla Części 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Meble sklepowe/magazynowe dla pracowni baza kawiarniano-barowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 5 obejmuje: a) Regał sklepowy przyścienny 5 półek – 3 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla Części 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Meble laboratoryjne dla pracowni laboratorium ochrony środowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 6 obejmuje: a) Laboratorium na kółkach (mobilne) – 2 szt. b) Szafka wodna ze zlewem chemoodpornym – 2 szt. c) Szafa metalowa na odczynniki chemiczne – 1 szt. d) Laboratorium mobilne wielofunkcyjne – 1 komplet e) Stół demonstracyjny nauczycielski – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla Części 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wyposażenie tekstylne dla pracowni: akademia przyszłego hotelarza, bazy cateringowej, bazy restauracyjnej, bazy kawiarniano-barowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 7 obejmuje: a) Komplet pościeli na łóżko 1-osobowe – 2 komplety b) Zestaw ręczników – 2 komplety c) Obrusy 140 x 140 cm – 30 szt. d) Obrusy 160 x 160 – 100 szt. e) Nakładki na obrusy 80cmx80cm – 80 szt. f) Moltony, podkład antypoślizgowy pod obrus, 1 mb – 40 szt. g) Skirting biały mat – mb – 100 szt. h) Skirting biały mat 140 x 220 – 30 szt. i) Wieszaki do falban (skertingów), (do 6 m na jeden) – 20 szt. j) Klips 3 40-70 mm – 200 szt. k) Skirtingi 1mb (3 x 10mb – 3 kolory) – 30 szt. l) Klipsy do skirtingów uniwersalne – 200 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku 1a do SIWZ dla Części 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zasłony i firmany dla pracowni: bazy kawiarniano-barowej, bazy restauracyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 8 obejmuje: a) Lambrekin (materiał i usługa) – 2 szt. b) Firany i zasłony mb, usługa szycia – 150 mb Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla Części 8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Odkurzacze profesjonalne dla pracowni: akademia przyszłego hotelarza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 9 obejmuje: a) Odkurzacz hotelowy – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla Części 9.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Sprzęt i wyposażenie barowe dla pracowni: akademia przyszłego hotelarza, bazy kawiarniano-barowej oraz szkolnego punktu informacji i kariery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 10 obejmuje: a) Ekspres ciśnieniowy 2 grupowy – 2 szt. b) Młynek automatyczny – 4 szt. c) Coffe Maker na 6 filiżanek, szklany - 3 szt. d) Filtry papierowe kwadratowe 6 – 2 op. e) Drip Ceramiczny wraz z filtrami – 3 szt. f) Filtry do drip’a ceramicznego z poz. e) – 2 op. g) Dzbanek do ręcznego parzenia kawy 350 – 400 ml – 3 szt. h) Urządzenie – syfon do alternatywnego zaparzania kawy - na 5 filiżanek – 1 komplet i) Papierowe filtry z adapterem do poz. h) – 10 szt. j) Palnik gazowy do poz. h) – 1 szt. k) Głowica uniwersalna By-pass z osprzętem (węże) – 2 szt. l) Elektroniczny licznik przepływu wody – 2 szt. m) Filtr do wody dla gastronomii z filtrem wymiennym – 4 szt. n) AreoPress – urządzenie do parzenia kawy – 3 szt. o) Waga do metod alternatywnych – 3 szt. p) Czajnik do alternatyw z funkcją pomiaru temperatury – 3 szt. q) Młynek – 1 szt. r) Tamper do ubijania kawy – 2 szt. s) Gumowa podkładka tampingowa – 2 szt. t) Profesjonalny dzbanek do mleka 500 – 700 ml – 3 szt. u) Profesjonalny dzbanek do mleka 900 – 1000 ml – 2 szt. v) Odbijak do fusów – 1 szt. w) Pudełko na herbatę – 2 szt. x) Pojemnik na kawę – 4 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku 1a do SIWZ dla Części 10.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Sprzęt AGD wraz z wyposażeniem dla pracowni: bazy cateringowej, bazy cukierniczej, bazy kawiarniano-barowej, bazy restauracyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 11 obejmuje: a) Grill elektryczny – 1 szt. b) Maszynka uniwersalna z przystawkami – 2 szt. c) Wagi elektroniczne – 4 szt. d) Kuchenka elektryczna czteropalnikowa z piekarnikiem – 1 szt. e) Kuchenka gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem – 1 szt. f) Kuchenka gazowa 4 palnikowa bez piekarnika – 1 szt. g) Mikrofala – 2 szt. h) Kuchenka mikrofalowa – 1 szt. i) Witryna chłodząca podwójna – 2 szt. j) Pralka do bielizny stołowej – 1 szt. k) Suszarka do bielizny stołowej – 1 szt. l) Magiel elektryczny – 1 szt. m) Żelazko – 1 szt. n) Deska do prasowania – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku 1a do SIWZ dla Części 11.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Urządzenia specjalistyczne dla pracowni: bazy cateringowej, bazy restauracyjnej, bazy cukierniczej, bazy kawiarnianej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 12 obejmuje: a) Zmywarka z funkcją wyparzania – 2 szt. b) Maszynka do mięsa (wilk) - 1 szt. c) Blender – 3 szt. d) Frytownica elektryczna podwójna 2 x 4 l – 1 szt. e) Podgrzewacz elektryczny z kociołkami do zup 2x4 l – 2 szt. f) Podgrzewacz elektryczny GN 1/1 – 4 szt. g) Szatkownica do warzyw z tarczami +stojak – 1 szt. h) Krajalnica do wędlin – 1 szt. i) Wolnoobrotowa wyciskarka do soków do zastosowań profesjonalnych - 1 szt. j) Taboret gazowy dwupalnikowy – 1 szt. k) Zmywarka gastronomiczna kapturowa z dozownikiem detergentu i pompą spustową – 1 szt. l) Profesjonalna zmywarka do naczyń, szkła (3 kosze) podblatowa z filtrem do wody – 1 szt. m) Stojak na deski – 2 szt. n) Deski 450 x 300 zielone – 10 szt. o) Mata antypoślizgowa 1500x300 – 4 szt. p) Taca z tworzywa sztucznego 350/450 – 30 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku 1a do SIWZ dla Częśći 12.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Sprzęt gastronomiczny wraz z wyposażeniem dla pracowni: bazy cateringowej, bazy cukierniczej, bazy kawiarniano-barowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 13 obejmuje: a) Kociołek bemar elektryczny do zup 8l – 2 szt. b) Bemar hot pot trzykomorowy – 1 szt. c) Warnik do wody elektryczny – 2 szt. d) Czajnik elektryczny 4-5 l – 2 szt. e) Czajnik elektryczny 1,7 – 1,8 l – 1 szt. f) Waga gastronomiczna do 5 kg – 2 szt. g) Waga kalkulacyjna do 15 kg – 1 szt. h) Waga gastronomiczna do 30 kg – 1 szt. i) Maszynka do mielenia – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku 1a do SIWZ dla Części 13.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Sprzęt gastronomiczno-piekarniczy wraz z wyposażeniem dla pracowni: bazy cukierniczej, bazy kawiarniano-barowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 14 obejmuje: a) Piec cukierniczy 3modułowy z Kabiną Wzrostu – 1 szt. b) Palnik gazowy do crème brulee – 2 szt. c) Termometr cyfrowy z sondą – 2 szt. d) Wkłady z gazem 200ml – 2 szt. e) Szafa chłodnicza dwudrzwiowa 900 L. – 1 szt. f) Mikser planetarny 10 L – 1 szt. g) Mikser planetarny 6.7 L – 2 szt. h) Witryna cukiernicza – 1 szt. i) Witryna chłodnicza-cukiernicza słupek 5 półek 270L – 1 szt. j) Witryna cukiernicza 04-1470 mm – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ dla Części 14.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Bojler elektryczny dla pracowni bazy cukierniczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 15 obejmuje: a) Bojler elektryczny – 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla Części 15.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Wyposażenie dla pracowni: akademia przyszłego hotelarza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 16 obejmuje: a) Drzwi wewnętrzne hotelowe z możliwością montażu zamka na kartę magnetyczną – 1 szt. b) Zamek do drzwi na kartę magnetyczną wraz z montażem – 1 szt. c) Programator kart – 1 szt. d) Karty zbliżeniowe – 5 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku 1a do SIWZ dla Części 16.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Oświetlenie i elementy dekoracyjne dla pracowni: bazy restauracyjnej, i laboratorium ochrony środowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 17 obejmuje: a) Lampion duży – 6 szt. b) Oświetlenie sufitowe i ścienne – 30 szt. c) Lustro ozdobne białe – 4 szt. d) Biała rastrowa oprawa natynkowa – 12 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ dla Części 17.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Wyposażenie dla bazy kawiarniano-barowej, bazy cukierniczej, bazy restauracyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 18 obejmuje: a) Zlew dwukomorowy 800mm – 1 szt. b) Bateria zlewozmywakowa ze słuchawką – 1 szt. c) Napełniacz-bateria zlewozmywakowa stojąca 2-otworowa ze spryskiwaczem i wylewką, mocowana do zlewu – 1 szt. d) Basen nierdzewny dwukomorowy – 1 szt. e) Kosz na śmieci 60l nierdzewne – 4 szt. f) Pojemnik na odpady 80l z podstawą – 3 szt. g) Dozownik do mydła ze stali nierdzewnej – 1 szt. h) Wózek kelnerski trzypółkowy ze stali nierdzewnej – 2 szt. i) Kosz pedałowy okrągły z wkładem 20 l, satyna – 6 szt. j) Kosze na śmieci 60L ze stali nierdzewnej – 4 szt. k) Wieszak na ręcznik papierowy ze stali nierdzewnej – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ dla Części 18.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Wyposażenie dodatkowe dla pracowni: bazy kawiarniano-barowej, bazy cateringowej, bazy cukierniczej, bazy restauracyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 19 obejmuje: a) Filtr do wody samoczyszczący – 4 szt. b) Kloc masarski z polietylenu na podstawie (500x400) H.830 – 1 szt. c) Pakowarka próżniowa komorowa – 1 szt. d) Pojemniki z uchwytami GN 1/2 i pokrywą – 10 szt. e) Pojemnik z uchwytami GN 1/3 z pokrywką – 10 szt. f) Pojemnik z uchwytami GN 1/6 z pokrywką – 10 szt. g) Pojemniki GN z Tritanu 1/1 – 15 szt. h) Pojemniki GN z Tritanu ½ - 15 szt. i) Garnki średnie 2l – 8 szt. j) Garnki średnie 5l – 4 szt. k) Garnek 7l – 2 szt. l) Garnek do duszenia – 1 szt. m) Garnek 8l z pokrywka – 2 szt. n) Garnek 6,3 z pokrywka – 2 szt. o) Garnki średnie 3l – 8 szt. p) Garnki średnie 5l – 2 szt. q) Patelnie – 10 szt. r) Patelnie teflonowe 280mm – 2 szt. s) Patelnie teflonowe 280mm – 8 szt. t) Patelnie teflonowe 320mm – 8 szt. u) Pojemniki na mięso z czarnej melaminy 280 – 6 szt. v) Taca marmurowa biała – 1 szt. w) Taca chłodząca – 2 szt. x) Ekspozytor do kanapek – 2 szt. y) Ekspozytor bufetowy – 1 szt. z) Taca cukiernicza ekspozycyjna chrom – 20 szt. aa) Tace do serwowania antypoślizgowe – 16 szt. bb) Taca prostokątna antypoślizgowa – 10 szt. cc) Taca okrągła antypoślizgowa, do serwowania o średnicy – 10 szt. (XV) dd) Otwieracz do puszek – 1 szt. ee) Zestaw do przypraw 2-częściowy – 6 szt. ff) 5-elementowy komplet przyprawników – 20 szt. gg) Wanna przecedzakowa – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ dla Części 19.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Wyposażenie kuchenne dla pracowni: bazy cukierniczej, bazy kawiarniano-barowej, bazy restauracyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 20 obejmuje: a) Stolnice – 7 szt. b) Miski – 40 szt. c) Miski gastronomiczne – 40 szt. d) Formy silikonowe półkule – 15 szt. e) Wałki ze stali nierdzewnej – 10 szt. f) Wałki drewniane – 6 szt. g) Miarka stalowa z podziałką 0.5 – 3 szt. h) Miarka stalowa z podziałką 1l – 2 szt. i) Worki do wyciskania – 10 szt. j) Wybierak do ciasta w kształcie łyżki – 5 szt. k) Radełko do ciasta-falowane ostre – 5 szt. l) Mata do wypieków – 10 szt. m) Blacha wypiekowa – 30 szt. n) Szpatułka (I) – 4 szt. o) Szpatułka (II) – 4 szt. p) Szpatułka (III) – 4 szt. q) Wybierak do ciasta (I) – 4 szt. r) Wybierak do ciasta (II) – 4 szt. s) Szpatułka kątowa wąska (I) – 2 szt. t) Szpatułka kątowa wąska (II) – 2 szt. u) Szpatułka kątowa wąska (III) – 2 szt. v) Mieszadło – siekacz do wyrabiania ciasta kruchego – 4 szt. w) Wałkownica do ciasta – 1 szt. x) Wałek do wykrawania rogalików – 2 szt. y) Znacznik rozstawny – 2 szt. z) Pistolet do sosów i kremów – 1 szt. aa) Rolka dziurkująca do ciasta – 1 szt. bb) Patera obrotowa (I) – 4 szt. cc) Patera obrotowa (I) – 2 szt. dd) Rant cukierniczy regulowany 150-240mm – 5 szt. ee) Rant cukierniczy regulowany 270-430mm – 5 szt. ff) Formy do ciasta z powłoką, okrągłe (I) – 5 szt. gg) Formy do ciasta z powłoką, okrągłe (II) – 5 szt. hh) Formy do ciasta z powłoką, okrągłe (III) – 5 szt. ii) Formy do ciasta 25\36-prostokątne – 5 szt. jj) Formy do ciasta 25\30-prostokątne – 5 szt. kk) Formy do ciasta 10\35-prostokątne – 10 szt. ll) Formy do babek – 10 szt. mm) Sito do mąki – 5 szt. nn) Rózgi 250mm\300mm\350mm – 15 szt. oo) Rózga 7-8wrzecion z uchwytem200 – 3 szt. pp) Rózga 7-8wrzecion z uchwytem250 – 3 szt. qq) Rózga 7-8wrzecion z uchwytem300 – 3 szt. rr) Nóż do ciasta 150\110 – 4 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ dla Części 20.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Sprzęt i pomoce do sprzątania dla pracowni: bazy cukierniczej, bazy restauracyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 21 obejmuje: a) Ściągaczka do wody z podłogi – 10 szt. b) Zapasowa guma do ściągaczki wody z podłogi – 10 szt. c) Kij aluminiowy uniwersalny do ściągaczki wody – 10 szt. d) Wózek do sprzątania – 2 szt. e) Szczotka do czyszczenia pieca – 2 szt. f) Szczotka do czyszczenia końcówek cukierniczych – 2 szt. g) Wieszak na worki i końcówki cukiernicze – 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a dla Części 21.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Porcelana i sprzęt kuchenny dla: pracowni akademia przyszłego hotelarza, bazy cateringowej, bazy cukierniczej, bazy kawiarniano-barowej, bazy restauracyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 22 obejmuje: cukierniczej, bazy kawiarniano-barowej, bazy restauracyjnej: a) Serwetnik ceramiczny – 47 szt. b) Filiżanki do herbaty (I) – 10 szt. c) Filiżanki do herbaty (II) – 48 szt. d) Filiżanki americano porcelanowe (I) – 10 szt. e) Filiżanki americano porcelanowe (II) – 30 szt. f) Filiżanki cappuccino porcelanowe (I) – 10 szt. g) Filiżanki cappuccino porcelanowe (II) – 30 szt. h) Filiżanki espresso porcelanowe – 10 szt. i) Cukierniczki – 22 szt. j) Talerzyki do ciasta – 10 szt. k) Sztućce dla 12 osób (I) – 7 kompletów l) Sztućce dla 12 osób (II) – 6 kompletów m) Szklanki do napojów zimnych – 72 szt. n) Serwis obiadowy 12 osób – 21 kompletów o) Serwis kawowy 12 osób – 21 kompletów p) Noże kuchenne – 10 szt. q) Nóż kucharski – 10 szt. r) Tasak – 5 szt. s) Talerzyki do ciasta białe – 30 szt. t) Kaskada do ciasta szklana – 4 szt. u) Noże do ciasta – 6 szt. v) Łopatki do ciasta – 12 szt. w) Wazoniki – 12 szt. x) Wazoniki na kwiaty – 25 szt. y) Wazy do zup ceramiczne – 20 szt. z) Półmisek 260-300 mmm – 30 szt. aa) Miski ceramiczne 500ml – 20 szt. bb) Miski ceramiczne 1500ml – 20 szt. cc) Waza biała - 25 szt. dd) Sosjerka biała – 25 szt. ee) Zestaw dzbanek do mleka/mlecznik 0,20 l + cukiernica 0,2 l – 25 kompletów ff) Karafka na napoje, 1 L, biała – 25 szt. gg) Szklanka 300 ml – 180 szt. (XV) hh) Pucharek do lodów i deserów 160 - 180 ml – 120 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku 1a dla Części 22.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Ubrania robocze dla pracowni baza restauracyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 23 obejmuje: a) Spódnice kelnerskie czarne - 20 szt. b) Bluzka kelnerska biała damska – 20 szt. c) Bluzka kelnerska biała męska – 20 szt. d) Kamizelki kelnerskie męskie – 20 szt. e) Kamizelki kelnerskie damskie – 20 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla Części 23.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Wyposażenie w materiały szkoleniowe pracowni baza restauracyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zamówienie w Części 24 obejmuje: a) Karty menu – 15 szt. b) Świeczniki – 25 szt. c) Kandelabry-świeczniki srebrne – 5 szt. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla Części 24.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)