GuidZP400 |
cebad984-8ec4-41ee-b88b-364046c55229
|
Biuletyn |
533767-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społ."Dom Kombatanta" im.Gen.Mieczysława Boruty-Spiechowicza
|
Regon |
81094121800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krucza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-747
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-91 4557210
|
Zamawiajacy fax |
0-91 4557210
|
Zamawiajacy email |
dpskrucza@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
http://bip.dpskrucza.szczecin.pl/chapter_143015.asp
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zaopiekowani – Systemowe wzmacnianie potencjału opiekuńczego rodzin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.dpskrucza.szczecin.pl/chapter_143015.asp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.dpskrucza.szczecin.pl/chapter_143015.asp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń medycznych do Wypożyczalni Sprzętu Wspomagającego i Pielęgnacyjnego działającej w Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Szczecinie przy ul. Kruczej 17.
|
Numer referencyjny |
ZP-PN/04/2020-RPO
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych do Wypożyczalni Sprzętu Wspomagającego i Sprzętu Pielęgnacyjnego, działającej w Domu Pomocy Społecznej „Dom kombatanta” w Szczecinie przy ul. Kruczej 17 przy realizacji projektu pn. „Zaopiekowani – systemowe wzmacnianie potencjału opiekuńczego rodzin” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca, spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale V pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, ww. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w ppkt 1) i 2) potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 2 siwz, (załącznik nr 1 do siwz);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale;
2) Kalkulacja cenowa, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólną kalkulację. Ww. dokument należy złożyć w oryginale;
3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) siwz, (załącznik nr 2 do siwz)
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale;
4) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz);
6) Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
7) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy;
3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;
4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku gdy:
1) wystąpią obiektywne, niezależnie od woli strony umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy;
2) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT w okresie trwania umowy. Wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT.
4. Niezależnie od postanowień ust. 3, dopuszcza się dokonanie zmian postanowień niniejszej umowy na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy.
5. Za zmiany nieistotne należy rozumieć takie zmiany, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpływałaby ani na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie ani na wynik postępowania.
6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|