Zakup macierzy dyskowej, dysków, oprogramowania i serwerów na potrzeby SPSZOZ „Zdroje”

Publication date 2020-04-23
End date 2020-05-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530482-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup macierzy dyskowej, dysków, oprogramowania i serwerów na potrzeby
SPSZOZ „Zdroje”
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa macierzy dyskowej, dysków, oprogramowania i serwerów wraz z usługą migracji usługi Active Directory do nowego środowiska na potrzeby SPSZOZ „Zdroje”
Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części zwane pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.
Nr 1 Zakup macierzy dyskowej na potrzeby kopii bezpieczeństwa systemu PACS
Nr 2 Zakup dysków do serwera Dell PowerEdge R620
Nr 3 Zakup serwerów i oprogramowania wraz z usługą migracji usługi Active Directory do nowego środowiska

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cdb9eacc-c536-47bf-8036-a72a29f33887
Biuletyn 530482-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Regon 29141100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-780
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 918 806 260
Zamawiajacy fax 918 806 203
Zamawiajacy email org@szpital-zdroje.szczecin.pl
Adres strony url http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej na adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje” w Szczecinie, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 5, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Zakup macierzy dyskowej, dysków, oprogramowania i serwerów na potrzeby SPSZOZ „Zdroje”
Numer referencyjny 24/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup macierzy dyskowej, dysków, oprogramowania i serwerów na potrzeby SPSZOZ „Zdroje” Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa macierzy dyskowej, dysków, oprogramowania i serwerów wraz z usługą migracji usługi Active Directory do nowego środowiska na potrzeby SPSZOZ „Zdroje” Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części zwane pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. Nr 1 Zakup macierzy dyskowej na potrzeby kopii bezpieczeństwa systemu PACS Nr 2 Zakup dysków do serwera Dell PowerEdge R620 Nr 3 Zakup serwerów i oprogramowania wraz z usługą migracji usługi Active Directory do nowego środowiska
Cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami została określona w SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż. 1. Nr 1 Zakup macierzy dyskowej na potrzeby kopii bezpieczeństwa systemu PACS za sumę ubezpieczenia co najmniej 30 000,00 zł 2. Nr 2 Zakup dysków do serwera Dell PowerEdge R620 za sumę ubezpieczenia co najmniej 15 000,00 zł 3. Nr 3 Zakup serwerów i oprogramowania wraz z usługą migracji usługi Active Directory do nowego środowiska za sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 zł W przypadku składania oferty na kilka pakietów wymagana jest łączna suma ubezpieczenia dla pakietów objętych ofertą Celem potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie (w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Celem potwierdzenia spełniania ww. Warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać a) że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – dwie dostawy: a. w zakresie Pakietu nr 1 i nr 2 - polegające na dostawie sprzętu komputerowego, b. w zakresie Pakietu nr 3 - polegające na dostawie sprzętu komputerowego wraz z usługą instalacji migracji systemu. - z których co najmniej jedna - w odniesieniu do tego pakietu – będzie o wartości nie mniejszej niż określona poniżej. 1. Nr 1 Zakup macierzy dyskowej na potrzeby kopii bezpieczeństwa systemu PACS Wartość dostawy co najmniej 30 000,00 zł 2. Nr 2 Zakup dysków do serwera Dell PowerEdge R620 Wartość dostawy co najmniej 15 000,00 zł 3. Nr 3 Zakup serwerów i oprogramowania wraz z usługą migracji usługi Active Directory do nowego środowiska Wartość dostawy co najmniej 100 000,00 zł Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach/częściach, te same usługi mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w różnych pakietach tj. Zamawiający uzna za spełniony warunek w sytuacji wykazania się przez Wykonawcę usługą o najwyższej wartości spośród usług wymienionych w poszczególnych pakietach/częściach. b) że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, z których co najmniej jedna osoba, posiada doświadczenie w zakresie realizacji zadań migracji systemu oraz posiada certyfikat Microsoft MCSA w zakresie oprogramowania Windows Server. Celem potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie (w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w pkt 1 i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujący dokument: 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. (w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2, ppkt. 1) Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem). b) wykaz dostaw, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 lit a) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Ww. wykaz należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego), natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). c) wykaz osób, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2) lit. b), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia uprawnień nie zbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione INNE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej). 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.1a - 1.2 do SIWZ; Ww. formularz należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego). 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego). 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 2 wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego). 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego). 6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 6 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub kopii notarialnie potwierdzonej (w formie pisemnej – własnoręcznym podpisem notariusza albo w postaci dokumentu elektronicznego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez notariusza). 7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 8. 8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 10.
Czy wadium 1
Wadium 2) Wadium należy wnieść w wysokości: 1. Nr 1 Zakup macierzy dyskowej na potrzeby kopii bezpieczeństwa systemu PACS na kwotę 895,00 zł 2. Nr 2 Zakup dysków do serwera Dell PowerEdge R620 na kwotę 436,00 zł 3. Nr 3 Zakup serwerów i oprogramowania wraz z usługą migracji usługi Active Directory do nowego środowiska na kwotę 3 086,00 zł w terminie składania ofert. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Rozdział XIV -Wzór umowy §11 i §11 a §11 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w drodze podpisania aneksu do umowy w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 3) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia) 4) gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami lub standardami; 5) gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną wprowadzone nowe technologie pozwalające na wykonanie zamówienia w sposób lepszy i bardziej funkcjonalny od technologii przewidzianej w ofercie; 6) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych; 7) zmiana jest nie istotna. 8) jest dopuszczalna w granicach i podstawach określonych w art. 144 ust. 1 Pzp. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody. §11a 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy we wszystkich jej zakresach (w tym w zakresie terminu realizacji, wynagrodzenia wykonawcy, zakresu przedmiotowego) w przypadku występowania okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających realizację zamówienia (lub dopiero mających taki stan wywołać) w związku z występowaniem COVID-19. 2. Strony informują się wzajemnie o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie niniejszej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ, dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 2) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, w tym jej zmian; 3) wstrzymania lub trudności w zakresie realizacji dostaw dotyczących produktów, komponentów produktów lub materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy; 4) trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 5) okoliczności, o których mowa w pkt 1–4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; 3. Każda ze stron może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy. 4. Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 o których mowa w ust. 2, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania robót budowlanych, 3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, - o ile wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. Zmiana terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części może nastąpić o czas trwania przeszkody i/lub o czas trwania skutków związanych z wystąpieniem tej przeszkody. 6. Strona wnioskująca o zmianę umowy przedstawia wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte jej wykonanie. 7. Wykonawca i podwykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie łączącej ich umowy, która jest związana z wykonaniem zamówienia publicznego lub jego części, uzgadniają odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególności mogą zmienić termin wykonania umowy lub jej części, czasowo zawiesić wykonywanie umowy lub jej części, zmienić sposób wykonywania umowy lub zmienić zakres wzajemnych świadczeń. 8. W przypadku dokonania zmiany umowy, jeżeli zmiana ta obejmuje część zamówienia powierzoną do wykonania podwykonawcy, wykonawca i podwykonawca mogą uzgodnić odpowiednią zmianę łączącej ich umowy, w sposób zapewniający, że warunki wykonania tej umowy przez podwykonawcę nie będą mniej korzystne niż warunki wykonania umowy zmienionej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki W języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 -Zakup macierzy dyskowej na potrzeby kopii bezpieczeństwa systemu PACS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup macierzy dyskowej na potrzeby kopii bezpieczeństwa systemu PACS
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet NR 2 - Zakup dysków do serwera Dell PowerEdge R620
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup dysków do serwera Dell PowerEdge R620
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3- Zakup serwerów i oprogramowania wraz z usługą migracji usługi Active Directory do nowego środowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Zakup serwerów i oprogramowania wraz z usługą migracji usługi Active Directory do nowego środowiska
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)