Dostawa wraz z montażem mebli dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przeworsku

Publication date 2020-04-23
End date 2020-05-04 00:00:00
Instytucja Miejska Biblioteka Publiczna im. Juliana Przybosia
Miejscowość Przeworsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533782-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przeworsku - Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 (formularz cenowy)
Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020 przez Instytut Książki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34206ebe-ddae-4819-97df-700553fde41d
Biuletyn 533782-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejska Biblioteka Publiczna im. Juliana Przybosia
Regon 63133800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Przeworsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 487 692
Zamawiajacy fax 166 487 739
Zamawiajacy email biblio@przeworsk.um.gov.pl
Adres strony url http://biblioteka-przeworsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://biblioteka-przeworsk.pl , https://przeworsk.bip.info.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://biblioteka-przeworsk.pl , https://przeworsk.bip.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejska Biblioteka Publiczna im. Juliana Przybosia ul. Piłsudskiego 8, 37-200 Przeworsk - pokój Dyrektor/ Księgowość
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przeworsku
Numer referencyjny MBP.26.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przeworsku - Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 (formularz cenowy) Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020 przez Instytut Książki
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow • ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow • ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie, w którym Wykonawca dostarczył i zamontował meble o wartości co najmniej 50 000 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – wzór wykazu stanowi zał. nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony i podpisany Druk oferta – w oparciu o zał. Nr 1 do SIWZ b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowo-ofertowy – w oparciu o zał. Nr 2 do SIWZ c) Pozostałe dokumenty zgodnie z wymaganiami siwz
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony mogą dokonywać istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach przewidzianych w przepisach prawa i w niniejszej umowie 2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 8; b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3. Zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
IV 4 4 data 2020-05-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)