Doposażenie budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Hażlachu na cele społeczne w meble, sprzęt elektroniczny i sprzęt AGD - meble.

Publication date 2020-04-23
End date 2020-05-05 00:00:00
Instytucja Gminna Biblioteka Publiczna w Hażlachu
Miejscowość Hażlach
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533682-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Hażlachu na cele społeczne w meble wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem i montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku:
- nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4791d881-89c2-4c1f-ac6e-f3580e0bf592
Biuletyn 533682-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gminna Biblioteka Publiczna w Hażlachu
Regon 72355282000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Główna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Hażlach
Zamawiajacy kod pocztowy 43-419
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 338 568 360
Zamawiajacy fax 338 568 360
Zamawiajacy email gbpp@poczta.idsl.pl
Adres strony url www.gbph@hazlach.samorzady.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 nr RPSL.10.02.04-IZ.01-24-260/18 w ramach Osi Priorytetowej X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna Działania 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych – wsparcie działań wynikających z Lokalnych strategii Rozwoju obejmujących obszary wiejskie i rybackie w ramach zadania pn.: „Modernizacja i adaptacja Budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Hażlachu na cele społeczne”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gbph@hazlach.samorządy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gbph@hazlach.samorządy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminna Biblioteka Publiczna w Hażlachu - Filia w Pogwizdowie, 43-418 Pogwizdów, ul. Katowicka 5
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Hażlachu na cele społeczne w meble, sprzęt elektroniczny i sprzęt AGD - meble.
Numer referencyjny GBPH.271.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest doposażenie budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Hażlachu na cele społeczne w meble wraz z dostawą, rozładunkiem, wniesieniem i montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku: - nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art.. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy Pzp, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu, tj: a) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, b) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy Pzp, c) wykonawca wykaże, że w tym okresie zrealizował przynajmniej jedną dostawę lub dostawy o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00 PLN z podaniem daty wykonania dostaw oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki spełnić musi co najmniej jeden z wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, dostawę lub dostawy o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00 PLN polegającej/polegających na wykonaniu dostawy stołów, krzeseł, szaf, szafek. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek spełnić musi co najmniej jeden z wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium, w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 5 maja 2020 r. do godz. 1300 . Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Cieszynie o/Hażlach nr 03 8113 1017 2003 0071 7315 0001, z zaznaczeniem „wadium przetargowe – biblioteka w Hażlachu - meble”. Wadium musi znaleźć się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca. Pozostałe, niepieniężne formy wadium należy złożyć jako oryginał dokumentu stanowiący załącznik do oferty. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Pzp. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian niniejszej umowy, w niżej wymienionych przypadkach: a) możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp. b) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT)
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)