Dostawa, montaż i uruchomienie serwisów internetowych w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV” z podziałem na części

Publication date 2020-04-24
End date 2020-05-05 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Kamionce
Miejscowość Kamionka
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534379-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia Dostawa, montaż i uruchomienie serwisów internetowych w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV” z podziałem na części:

Część 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - oceny poziomu satysfakcji

Część 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta -dokonywania transakcji on-line

2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:

2.2.1. Część 1 - dostawa, montaż uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - oceny poziomu satysfakcji, którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie serwisu internetowego, w tym:
 interfejsu użytkownika zrealizowanego w środowisku przeglądarki internetowej,
 serwera aplikacji – kodu zarządzającego aplikacją, wykonującego funkcje z zakresu logiki biznesowej i pośredniczącego między żądaniami interfejsu użytkownika a funkcjami udostępnianymi przez repozytorium danych,
 repozytorium danych zrealizowanego w postaci systemu zarządzania relacyjnymi bazami danych zgodnego ze standardem SQL


2.2.2. Część 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - dokonywania transakcji on-line, którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie serwisu internetowego, w tym:
 interfejsu użytkownika zrealizowanego w środowisku przeglądarki internetowej
 serwera aplikacji – kodu zarządzającego aplikacją, wykonującego funkcje z zakresu logiki biznesowej i pośredniczącego między żądaniami interfejsu użytkownika a funkcjami udostępnianymi przez repozytorium danych
 repozytorium danych zrealizowanego w postaci systemu zarządzania relacyjnymi bazami danych zgodnego ze standardem SQL

Uwaga:
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać odpowiednie oznakowanie informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www:
https://rpo.lubelskie.pl/strona-602-oznaczenia_dla_strony_internetowej.html



2.3. Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest :
w załączniku Nr 1A do SIWZ dla części 1 zamówienia,
w załączniku Nr 1B do SIWZ dla części 2 zamówienia.
2.4. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
2.5. Gwarancja
Długość okresu gwarancji na serwis internetowy stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 234620d5-13cc-4d6a-b41a-bb63be354fdf
Biuletyn 534379-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy w Kamionce
Regon 53792900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubartowska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kamionka
Zamawiajacy kod pocztowy 21-132
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 527 039
Zamawiajacy fax 818 527 058
Zamawiajacy email sekretariat@ugkamionka.pl
Adres strony url https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6 Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów, Działanie 5.2 Gospodarka wodno-ściekowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPLU.05.02.00-IZ.00-06-001/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny bezpośrednie dostarczenie lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U.z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kamionka, ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka (Sekretariat, pok. Nr 8, piętro I).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie serwisów internetowych w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV” z podziałem na części
Numer referencyjny RI.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia Dostawa, montaż i uruchomienie serwisów internetowych w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV” z podziałem na części: Część 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - oceny poziomu satysfakcji Część 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta -dokonywania transakcji on-line 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.2.1. Część 1 - dostawa, montaż uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - oceny poziomu satysfakcji, którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie serwisu internetowego, w tym:  interfejsu użytkownika zrealizowanego w środowisku przeglądarki internetowej,  serwera aplikacji – kodu zarządzającego aplikacją, wykonującego funkcje z zakresu logiki biznesowej i pośredniczącego między żądaniami interfejsu użytkownika a funkcjami udostępnianymi przez repozytorium danych,  repozytorium danych zrealizowanego w postaci systemu zarządzania relacyjnymi bazami danych zgodnego ze standardem SQL 2.2.2. Część 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - dokonywania transakcji on-line, którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie serwisu internetowego, w tym:  interfejsu użytkownika zrealizowanego w środowisku przeglądarki internetowej  serwera aplikacji – kodu zarządzającego aplikacją, wykonującego funkcje z zakresu logiki biznesowej i pośredniczącego między żądaniami interfejsu użytkownika a funkcjami udostępnianymi przez repozytorium danych  repozytorium danych zrealizowanego w postaci systemu zarządzania relacyjnymi bazami danych zgodnego ze standardem SQL Uwaga: Wykonawca zobowiązany będzie wykonać odpowiednie oznakowanie informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-602-oznaczenia_dla_strony_internetowej.html 2.3. Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest : w załączniku Nr 1A do SIWZ dla części 1 zamówienia, w załączniku Nr 1B do SIWZ dla części 2 zamówienia. 2.4. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 2.5. Gwarancja Długość okresu gwarancji na serwis internetowy stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na Zakończenie przedmiotu umowy: 1) zmiany będącej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Współfinansującą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy; 2) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy; 4) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 5) Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. 4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 7. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 8. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - oceny poziomu satysfakcji w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis W zakresie części 1: dostawę, montaż uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta - oceny poziomu satysfakcji w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV” , którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie serwisu internetowego, w tym:  interfejsu użytkownika zrealizowanego w środowisku przeglądarki internetowej,  serwera aplikacji – kodu zarządzającego aplikacją, wykonującego funkcje z zakresu logiki biznesowej i pośredniczącego między żądaniami interfejsu użytkownika a funkcjami udostępnianymi przez repozytorium danych,  repozytorium danych zrealizowanego w postaci systemu zarządzania relacyjnymi bazami danych zgodnego ze standardem SQL.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta -dokonywania transakcji on-line w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis W zakresie części 2: dostawę, montaż i uruchomienie serwisu internetowego do obsługi klienta -dokonywania transakcji on-line w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z dwoma przepompowniami ścieków w Kamionce – etap IV”, którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie serwisu internetowego, w tym:  interfejsu użytkownika zrealizowanego w środowisku przeglądarki internetowej  serwera aplikacji – kodu zarządzającego aplikacją, wykonującego funkcje z zakresu logiki biznesowej i pośredniczącego między żądaniami interfejsu użytkownika a funkcjami udostępnianymi przez repozytorium danych  repozytorium danych zrealizowanego w postaci systemu zarządzania relacyjnymi bazami danych zgodnego ze standardem SQL.
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)