Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji w serwerowni Urzędu Miasta Bydgoszczy

Publication date 2020-04-24
End date 2020-05-05 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534276-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji w serwerowni Urzędu Miasta Bydgoszczy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44e6b9e1-eed7-4322-bb74-aeaee87a4223
Biuletyn 534276-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Bydgoszczy
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jezuicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-52 32 88 157, 5858453
Zamawiajacy fax (052) 58 58 273, 5858833
Zamawiajacy email przetargi@um.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15,Bydgoszcz ( patrz zapisy pkt X.7 siwz)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji w serwerowni Urzędu Miasta Bydgoszczy
Numer referencyjny WZP.271.16.2020.B
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji w serwerowni Urzędu Miasta Bydgoszczy
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1.Termin wykonania zamówienia - 48 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym: 1) dostawa, montaż i uruchomienie instalacji – 4 miesiące od daty podpisania umowy, 2) przeglądy okresowe urządzeń – 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia (z zastrzeżeniem pkt XIII siwz). 2. Terminy ustalone w pkt. 1 mogą ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zapewnienia należytego wykonania umowy, jeżeli Wykonawca wykaże, że niemożność dotrzymania terminów pierwotnych wynika z okoliczności od niego niezależnych, na które nie ma wpływu i których nie mógł przewidzieć oraz, że dochował należytej staranności w dążeniu do dotrzymania terminu określonego umową, w szczególności podjął stosowne czynności w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do sytuacji, która tego wymagała, by termin umowny został dotrzymany. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do złożenia przed upływem terminu umownego stosownego wniosku o jego zmianę, przedstawiając okoliczności faktyczne uzasadniające zmianę terminu umownego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania co najmniej jednego zamówienia, polegającego na wykonaniu instalacji klimatyzacji serwerowni oraz zabudowy typu „zimny korytarz”, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp,
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne dokumenty. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - karty techniczne/karty katalogowe/ulotki/foldery oferowanych urządzeń
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli dotyczy), 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 5) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3) ogłoszenia, 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby 8) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 9) Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 uPzp, oraz nie stawia zastrzeżeń o których mowa w art. 36a ust 2 uPzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do siwz wzorze umowy – z tego względu, że zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do siwz wzorze umowy (art. 36 ust. 1 pkt. 16 uPzp). 2. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp, w tym w przypadkach opisanych w pkt XVI.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Składanie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, do dnia 05.05.2020 r. do godz. 12.00 (patrz pkt. X.8) 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.05.2020 r. o godz. 12.30 w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 209. 3. Dla zainteresowanych Zamawiający przeprowadzi transmisję on-line z otwarcia ofert, którą obejrzeć będzie można korzystając z linku: https://meet.um.bydgoszcz.pl/grzegorz.zielinski/RYCVLB63 Instrukcja uczestnictwa on-line w otwarciu ofert.

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)