Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla Kliniki Chirurgii Serca- ponowienie

Publication date 2020-04-24
End date 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534185-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla Kliniki Chirurgii Serca- ponowienie; DZP.242.90.2020- 19 zadań ( pakietów, pozycji) szczegółowo opisanych w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23147a5a-cad9-4777-9e05-3b62da36c116
Biuletyn 534185-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Regon 28901200000000
Zamawiajacy adres ulica Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 213
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-556
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 734 24 77,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@usk.wroc.pl,
Adres strony url www.usk.wroc.pl;
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.usk.wroc.pl; https://usk-wroc.logintrade.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.wroc.pl; https://usk-wroc.logintrade.net
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla Kliniki Chirurgii Serca- ponowienie
Numer referencyjny DZP.242.90.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla Kliniki Chirurgii Serca- ponowienie; DZP.242.90.2020- 19 zadań ( pakietów, pozycji) szczegółowo opisanych w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci b) Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy). c) Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy własne w przypadku braku katalogów, foldery, lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 SIWZ w zależności, na które zadania zostanie złożona oferta jeżeli z opisów katalogowych, folderów, ulotek nie wynika potwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów Wykonawca załączy karty techniczne producenta oferowanych produktów,
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty; 2) Formularz cenowy w formacie xls – nazwa pliku: nazwa firmy_numer postępowania; 3) oświadczenia wymienione (Załącznik nr 3 i 5); 4) Wypełniony Załącznik nr 1 – Formularz cenowy 5) Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 089,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy osiemdziesiąt dziewięć 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań: Lp. Numer zadania Wartość wadium 1. Pakiet nr 14A pozycja nr 1 570,00 2. Pakiet nr 18 pozycja nr 2 140,00 3. Pakiet nr 19 57,00 4. Pakiet nr 20 114,00 5. Pakiet nr 24 480,00 6. Pakiet nr 26 250,00 7. Pakiet nr 32 342,00 8. Pakiet nr 35 pozycja nr 2 1 224,00 9. Pakiet nr 37 pozycja nr 3 27,00 10. Pakiet nr 42 pozycja nr 1 129,00 11. Pakiet nr 42 pozycja nr 2 139,00 12. Pakiet nr 44 960,00 13. Pakiet nr 47 2,00 14. Pakiet nr 48 11,00 15. Pakiet nr 51A 280,00 16. Pakiet nr 54 796,00 17. Pakiet nr 55 38,00 18. Pakiet nr 56 pozycja nr 1 450,00 19. Pakiet nr 62 3 080,00
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy, odstąpienia od umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy; w takiej sytuacji zmniejszeniu ulegnie cena jednostkowa przedmiotu umowy, natomiast od zgodnej woli stron zależeć będzie, czy proporcjonalnemu zmniejszeniu ulegnie wartość umowy przy jednoczesnym pozostawieniu ilości produktów w niezmienionej formie, czy też wartość umowy pozostanie bez zmian z jednoczesnym proporcjonalnym zwiększeniem ilości produktów, b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego, d) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową. 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. Dopuszcza się także zmianę umowy w zakresie przedmiotowym poprzez dodanie numeru katalogowego towaru w przypadku, gdy towar o dodawanym numerze katalogowym spełnia wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową. 8. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu lub wyczerpania wartości umowy, jednak na okres nie dłuższy niż 4 m-ce od daty, określonej w § 5 ust. 1. 9. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14A pozycja nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14A pozycja nr 1-1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18 pozycja nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 18 pozycja nr 2-1 zadaniue ; szczególowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 19- 1 zadanie, szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 20- 1 zadanie, szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 24- 1 zadanie, szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 26- 1 zadanie, szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 32
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 32- 1 zadanie, szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 35 pozycja nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 35 pozycja nr 2- 1 zadanie, szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 37 pozycja nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 37 pozycja nr 3- 1 zadanie, szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 42 pozycja nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 42 pozycja nr 1- 1 zadanie, szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 42 pozycja nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 42 pozycja nr 2- 1 zadanie, szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 44
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 44- 1 zadanie; szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 47
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 47- 1 zadanie; szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 48
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 48- 1 zadanie; szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 51A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 51A- 1 zadanie; szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 54
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 54- 1 zadanie; szczególowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 55
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 55- 1 zadanie; szczególowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 56 pozycja nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 56 pozycja nr 1- 1 zadanie; szczególowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 62
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 62- 1 zadanie; szczegółowo opisane w SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)