GuidZP400 |
7e86c301-ba69-49ca-babd-64c85b434372
|
Biuletyn |
534212-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
73019902500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sieradz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
438 279 215
|
Zamawiajacy fax |
438 279 215
|
Zamawiajacy email |
dps-sieradz@wp.pl
|
Adres strony url |
https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 34, 98-200 Sieradz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
|
Numer referencyjny |
DP.ZP.271.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu od 14.05.2020 roku do 13.05.2021 roku zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia, zawartym w formularzu cenowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-05-14T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-05-13T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2.
2. Strony przewidują możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany treści umów wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy PZP.
4. Zmiana wynagrodzenia umownego dopuszczalna jest w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, określonej procentowo w umowie.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku nie wyczerpania wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem - może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu poprzez wprowadzeniu aneksu do umowy. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy na pisemwny wniosek jednej ze Stron na maksymalnie 3 miesiące, granicach wartości umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz we wszystkimi załącznikami, którą złoży Wykonawca musi być napisana w języku polskim. Wszystkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert jest jawne. W związku z sytuacją zagrożenia epidemicznego, otwarcie ofert nastąpi bez możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób przy jednoczesnym zapewnieniu transmisji online. Transmisja online z otwarcia ofert dostępna będzie pod adresem:
https://www.youtube.com/channel/UCzPFGUjbSj5CLLkc_Yy-2Aw
|