Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów biurowych i gadżetów reklamowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 1: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych Zadanie 2: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 3: Dostawa gadżetów reklamowych i zestawów upominkowych z nadrukiem logo CSRG S.A.

Publication date 2020-04-24
End date 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525924-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 220000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów biurowych i gadżetów reklamowych
z nadrukiem logo CSRG S.A.
Zadanie 1: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Zadanie 2: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A.
Zadanie 3: Dostawa gadżetów reklamowych i zestawów upominkowych z nadrukiem logo CSRG S.A.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49160a10-9b4b-446c-ac50-f6763521e2ee
Biuletyn 525924-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chorzowska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 282-25-25
Zamawiajacy fax 322 822 681
Zamawiajacy email info@csrg.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csrg.bytom.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie pod adresem: https://csrg-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html lub papierowo: kurierem, pocztą, osobiście na adres: ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów biurowych i gadżetów reklamowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 1: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych Zadanie 2: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 3: Dostawa gadżetów reklamowych i zestawów upominkowych z nadrukiem logo CSRG S.A.
Numer referencyjny 3/1B/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów biurowych i gadżetów reklamowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 1: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych Zadanie 2: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A. Zadanie 3: Dostawa gadżetów reklamowych i zestawów upominkowych z nadrukiem logo CSRG S.A.
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dla Zadania 1 - dwie dostawy (tj. zlecenie, kontrakt, umowa), materiałów biurowych o wartości nie mniej niż 15 000,00 złotych brutto łącznie, dla Zadania 2 – dwie dostawy (tj. zlecenie, kontrakt, umowa), materiałów biurowych z nadrukiem logo o wartości nie mniej niż 15 000,00 złotych brutto łącznie. dla Zadania 3 – dwie dostawy (tj. zlecenie, kontrakt, umowa), gadżetów reklamowych oraz zestawów upominkowych z nadrukiem o wartości nie mniej niż 10 000,00 złotych brutto każda,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ). Dowody, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert w postaci katalogów elektronicznych oraz w wersji papierowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a) Zmiana oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub wykonawcy bez zmian samego wykonawcy, przy czym to na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo. b) Ustawowa zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę ceny brutto określonej w umowie. c) dostarczenie przedmiotu umowy o lepszych parametrach lub korzystniejszych warunkach dla Zamawiającego bez podnoszenia wynagrodzenia d) Zmiana podwykonawcy o którym mowa w § 6
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa do końca 2020 roku materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa do końca 2020 roku materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa materiałów biurowych z nadrukiem logo CSRG S.A.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów reklamowych i zestawów upominkowych z nadrukiem logo CSRG S.A.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa gadżetów reklamowych i zestawów upominkowych z nadrukiem logo CSRG S.A.
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)