GuidZP400 |
d55d477c-9969-4204-b668-b2b41a9eb344
|
Biuletyn |
534736-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Tarnowska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy email |
aigzoz@tarnow.home.pl
|
Adres strony url |
www.zozdt.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozdt.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwm poczty, kuriera lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż systemu oddymiającego centralnej klatki schodowej budynku głównego szpitala
|
Numer referencyjny |
11/20/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż systemu oddymiającego centralnej klatki schodowej budynku głównego szpitala.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż systemu oddymiającego centralnej klatki schodowej budynku głównego szpitala wg opisu zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Dodatkowo Wykonawca ma dostosować pomieszczenie kasy w którego zakres prac wchodzi: wykonanie otworów pod drzwi i okno, naprawa posadzek, sufitów, ścianek, demontaż oraz zamurowanie istniejącego okna, o wymiarach 100 x 85 cm, montaż nowego z szybą antywłamaniową, otworem do podawania i roletą dostosowaną do wymagań przepisów.
|
Cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż systemu oddymiającego centralnej klatki schodowej budynku głównego szpitala wg opisu zawartego w SIWZ i w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty wymagane, stanowiące ofertę:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Opis zadania wraz z rzutami – załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Potwierdzenie wniesienia wadium.
4) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają
na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
3. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zaleca się aby każda zapisana strona załączników do oferty była podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ - dotyczące podwykonawców.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzorów na załączniku nr 3 oraz nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
9.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
10. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty
w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Termin wniesienia wadium:
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.05.2020 roku do godz. 10:00
2. Wysokość wadium:
Wadium wynosi 4 800,00 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset złotych)
Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.
3. Wadium może być wniesione:
a. W pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej – nr konta: 40 9462 0003 2001 0000 4053 0002
b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. Gwarancjach bankowych,
d. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami).
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu - dołączona do oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zarówno gwarancje jak i poręczenia (oryginał), muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz zamawiającego.
4. Zatrzymanie wadium:
W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 3 lit. b – e, dokumenty te muszą zawierać określenie przedmiotów, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b. Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę:
d. W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeniach o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami.
5. Zwrot wadium:
Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku i na zasadach szczegółowo określonych poniżej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
2.1. Co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu przedmiotu umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość zadania objętego niniejszą umową.
2.2 Co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku wystąpienia konieczności robót dodatkowych.
2.2 W zakresie danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.
2.3 Co do terminu wykonania Przedmiotu umowy:
• w przypadku wystąpienia w okresie wykonywania robót okoliczności nadzwyczajnych, tj. zdarzeń nagłych, nieprzewidywalnych i niezależnych od woli Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie umowy w całości lub części, którym nie można było zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności, takich jak w szczególności, złe warunki pogodowe o charakterze ekstremalnym;
• w przypadku wystąpienia konieczności robót dodatkowych.
2.4 W przypadku zmian wynikających z sytuacji określonych w § 7 - projekt umowy.
2.5 W przypadku zaistnienia obiektywnej potrzeby Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań lub materiałów równoważnych na etapie realizacji zamówienia.
3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegną ceny brutto. Cena netto pozostanie bez zmian przez cały okres obowiązywania umowy.
4. Urzędowa zmiana stawki podatku VAT nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|