Dostęp do ogólnopolskiego systemu gromadzenia i przetwarzania danych o

Publication date 2020-04-27
End date 2020-05-05 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534788-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług dostępu do ogólnopolskiego systemu gromadzenia i przetwarzania danych o rynku nieruchomości, prowadzonego w formie aplikacji webowej, w którym gromadzone są w sposób systematyczny dane o rynku nieruchomości (podział nieruchomości zgodny z Rekomendacją J KNF) oraz informacje dotyczące cen i wartości nieruchomości umożliwiające przeprowadzanie analiz i monitorowanie zjawisk zachodzących na rynku nieruchomości. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Szczegółowy zakres został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Formularzu Oferty Technicznej (FOT) – załącznik nr 3a do SIWZ oraz w Istotnych postanowieniach umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8402e270-2e51-4b08-97e7-7cadb645264f
Biuletyn 534788-N-2020
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 000017319
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48,
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.eb2b.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Z uwagi na sytuację zagrożenia epidemicznego Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu rekomenduje złożenie oferty oraz innych dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawcy, którzy nie posiadają możliwości złożenia w przedmiotowym postępowaniu oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, proszeni są o przesłanie takiej informacji za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej (zakładka „Pytania / Informacje”) z podaniem adresu mailowego, na który zwrotnie zostanie przez Zamawiającego wysłana instrukcja, w jaki sposób należy złożyć ofertę w wersji papierowej w Kancelarii ogólnej BGK.
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.eb2b.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.bgk.eb2b.com.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bank Gospodarstwa Krajowego (Departament Zarządzania Zakupami i Kontraktami) Al. Jerozolimskie 7, 00 – 955 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostęp do ogólnopolskiego systemu gromadzenia i przetwarzania danych o
Numer referencyjny DZZK/41/DSRK/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług dostępu do ogólnopolskiego systemu gromadzenia i przetwarzania danych o rynku nieruchomości, prowadzonego w formie aplikacji webowej, w którym gromadzone są w sposób systematyczny dane o rynku nieruchomości (podział nieruchomości zgodny z Rekomendacją J KNF) oraz informacje dotyczące cen i wartości nieruchomości umożliwiające przeprowadzanie analiz i monitorowanie zjawisk zachodzących na rynku nieruchomości. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Szczegółowy zakres został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Formularzu Oferty Technicznej (FOT) – załącznik nr 3a do SIWZ oraz w Istotnych postanowieniach umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72320000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 48
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 48 miesięcy od dnia podpisania Umowy (przy czym okres realizacji zamówienia podstawowego wynosi 24 miesiące od dnia podpisania Umowy a w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określonego w IPU, termin realizacji zamówienia zostanie wydłużony o kolejne 24 miesiące). Pozostałe terminy związane z realizacją umowy określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji, w całości lub w części, jest zastrzeżone do wyłącznej decyzji Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa Opcji w całości lub części Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: W zakresie warunku doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie: - co najmniej 3 usługi polegające na udostępnieniu ogólnopolskiego systemu gromadzenia i przetwarzania danych o rynku nieruchomości, zawierającego ceny i wartości różnych rodzajów nieruchomości położonych na terenie wszystkich województw w Polsce, prowadzonego w formie aplikacji webowej, umożliwiającego wprowadzanie i pobieranie danych, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) brutto każde. Zamawiający informuje również, że w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by część zamówienia wykonana do terminu składania ofert (tj. wartość usług polegających na udostępnieniu ogólnopolskiego systemu gromadzenia przetwarzania danych o rynku nieruchomości, zawierającego ceny i wartości różnych rodzajów nieruchomości położonych na terenie wszystkich województw w Polsce, prowadzonego w formie aplikacji webowej, umożliwiającego wprowadzanie i pobieranie danych) wynosiła co najmniej 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) brutto. W przypadku, gdy wartość zamówienia została wyrażona w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, zgodnie z kryteriami oceny ofert, do złożenia - w formie papierowej albo elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 (pięć) dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352);
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, zgodnie z kryteriami oceny ofert, do złożenia - w formie papierowej albo elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 (pięć) dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: - wykazu zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 8 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania, że oferowane przez Wykonawcę usługi odpowiadają parametrom technicznym określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia WRAZ Z OFERTĄ wypełnionego i podpisanego Formularza oferty technicznej (FOT) – stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć WRAZ Z OFERTĄ oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany ogólnopolski system gromadzenia i przetwarzania danych o rynku nieruchomości, prowadzony w formie aplikacji webowej, do którego dostęp będzie posiadał Zamawiający, spełnia wymagania określone w Rekomendacji J KNF stanowiącej załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert. 3 Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert – zgodnie z rozdz. XXIV ust. 24.2 SIWZ 4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  w gwarancjach bankowych;  w gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku składania oferty w formie papierowej dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. Składając ofertę w formie elektronicznej Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie elektronicznej poprzez wczytanie na platformie zakupowej oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.  w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/41/DSRK/2020” Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień umowy zostały przewidziane w załączniku nr 2 do SIWZ - IPU.
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz „OFERTA”, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Formularz Oferty Technicznej (FOT), którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ; 3) wypełniony i podpisany Formularz Cenowy (FC), którego wzór stanowi załącznik nr 3b do SIWZ; 4) OŚWIADCZENIE wymagane postanowieniami rozdziału VIII pkt 8.1 SIWZ (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ); 5) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdziału VIII pkt 8.3. SIWZ, w przypadku jeśli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ) (jeżeli dotyczy); 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie albo w formie oryginału elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 7) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie albo w formie oryginału elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 8) oryginał gwarancji lub poręczenia, w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz; 9) potwierdzenie wpłaty wadium lub potwierdzenia dokonania przelewu wadium w sytuacji, gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu; 10) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), 11) oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 5 dni przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia niżej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi poświadczonej „za zgodność z oryginałem”): 1) umowę regulującą współpracę wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) dowód potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pełnej wysokości na cały okres jej obowiązywania; 3) aktualną polisę ubezpieczenia OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż łączna maksymalna wysokość oferty Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytułu ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania Umowy (szczegółowe warunki zawarte są w IPU).

Criterion

Kryteria współtworzenie bazy danych „W”
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena „C”
Znaczenie 40,00
  
Kryteria jakość danych i funkcjonalność systemu „J”
Znaczenie 30,00
  
Kryteria zasób bazy danych „Z”
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)