ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, SANITARNYCH ELEKTRYCZNYCH, FARB , TARCICY I STALI KONSTRUKCYJNEJ

Publication date 2020-04-27
End date 2020-05-07 00:00:00
Instytucja 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Wyroby elektryczne,
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534817-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 441110001, 444114004, 316820000, 448100001, 442200008, 442125004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr od nr 3, do 3 e do SIWZ – Formularz cenowy oddzielny dla każdej części zamówienia, stanowiący jego integralną część.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d78b8ee-6414-4012-adab-54f3d56b7080
Biuletyn 534817-N-2020
Zamawiajacy nazwa 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Regon 32098789500000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 10A
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-231
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 48 38,
Zamawiajacy fax 261 45 23 98
Zamawiajacy email 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.15wog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, SANITARNYCH ELEKTRYCZNYCH, FARB , TARCICY I STALI KONSTRUKCYJNEJ
Numer referencyjny 20-ZP-04-20-79
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr od nr 3, do 3 e do SIWZ – Formularz cenowy oddzielny dla każdej części zamówienia, stanowiący jego integralną część.
Cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający rezygnuje z opisu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający rezygnuje z opisu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający rezygnuje z opisu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonego w pkt. 6.2.lit a SIWZ. b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 8 do SIWZ), c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ) d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 9 do SIWZ);
Inne dokumenty niewymienione a) oświadczenie wykonawcy, że oferowane produkty posiadają niezbędne dopuszczenia do obrotu na terytorium RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz są zgodne z formularzem cenowym. (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na zasadzie art. 144 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienie „siły wyższej”, przy czym termin ten oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym strona może się powołać na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje o jej wystąpieniu w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia; b) wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów: 2) zmiana wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach: a) w razie zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy okoliczności polegającej na nieotrzymaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację przedmiotu umowy w części, mimo że były one przydzielone i zaplanowane w ramach planu finansowego Zamawiającego na rok 2020, powodującej brak możliwości spełnienia zobowiązań Zamawiającego wynikających z niniejszej umowy w części, b) Urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, która będzie miała wpływ na zmianę ceny jednostkowej brutto zamówienia, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostawy (np. w zakresie ilości towaru) w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych i formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych, bądź zmian organizacyjnych struktur Zamawiającego; d) zmianie ilości sprzętu objętego zamówieniem, tj. ilości towaru mogą ulec zmianie z przyczyn, których nie można było przewidzieć przy ustalaniu potrzeb. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu dostaw i wartości przewidzianych w umowie. 3) zmiana części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie, przy czym zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jeżeli zmiana podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 – 22d PZP wskazanych w SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia postawione warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia poprzedzającego zawarcie umowy;
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów budowalnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr od nr 3, do 3 e do SIWZ – Formularz cenowy oddzielny dla każdej części zamówienia, stanowiący jego integralną część.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów sanitarnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411400-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr od nr 3, do 3 e do SIWZ – Formularz cenowy oddzielny dla każdej części zamówienia, stanowiący jego integralną część.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów elektrycznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31682000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr od nr 3, do 3 e do SIWZ – Formularz cenowy oddzielny dla każdej części zamówienia, stanowiący jego integralną część.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa farb.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr od nr 3, do 3 e do SIWZ – Formularz cenowy oddzielny dla każdej części zamówienia, stanowiący jego integralną część.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa tarcicy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44220000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr od nr 3, do 3 e do SIWZ – Formularz cenowy oddzielny dla każdej części zamówienia, stanowiący jego integralną część.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa stali konstrukcyjnej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44212500-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr od nr 3, do 3 e do SIWZ – Formularz cenowy oddzielny dla każdej części zamówienia, stanowiący jego integralną część.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)