Dostawy artykułów spożywczych tj. mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakladów karnych i aresztów śledczych w okręgu lubelskim

Publication date 2020-04-27
End date 2020-05-05 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Hrubieszowie
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534795-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 156000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj.: mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.
Część 1:
CPV – 15612000-1 Mąka ziemniaczana 2 580 kg, Mąka pszenna 33 700 kg
Część 2: Część 2: CPV – 15610000-7
Kasza jęczmienna średnia 37 800 kg, Kasza gryczana kg 21 300 kg, Kasza manna 6 100 kg, Płatki owsiane 4 100 kg, Ryż 47 900 kg
Część 3: Część 3: CPV – 15851000-8
Makaron świderki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 55 700 kg, 15851100-9 kg, Makaron nitki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 8 300 kg,
Zamawiany asortyment musi być dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał), o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż 2 miesiące. Po ugotowaniu makarony mają zachowywać swój kształt i sprężystość. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę środka spożywczego, dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta środka spożywczego, zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej, waga brutto.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia:
a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń
z tego tytułu,
b) ponad 30%, w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie przewidzianej
w umowie.
Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP.Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT.

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie co najmniej dwa razy w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1430 do magazynów zakładów karnych
i aresztów śledczych Okręgu Lubelskiego, wymienionych w §2 ust. 1 umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)
Wielkość i termin poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3885dbbe-1460-48d9-b025-bc8ef19ed283
Biuletyn 534795-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Hrubieszowie
Regon 32091100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowa
Zamawiajacy adres numer domu 64
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 966 915
Zamawiajacy fax 846 963 354
Zamawiajacy email zk_hrubieszow@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny piesemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Hrubieszowie, ul. Nowa 64, 22-500 Hrubieszów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów spożywczych tj. mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakladów karnych i aresztów śledczych w okręgu lubelskim
Numer referencyjny DKw.2232.3.2020.MJ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj.: mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim. Część 1: CPV – 15612000-1 Mąka ziemniaczana 2 580 kg, Mąka pszenna 33 700 kg Część 2: Część 2: CPV – 15610000-7 Kasza jęczmienna średnia 37 800 kg, Kasza gryczana kg 21 300 kg, Kasza manna 6 100 kg, Płatki owsiane 4 100 kg, Ryż 47 900 kg Część 3: Część 3: CPV – 15851000-8 Makaron świderki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 55 700 kg, 15851100-9 kg, Makaron nitki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 8 300 kg, Zamawiany asortyment musi być dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał), o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż 2 miesiące. Po ugotowaniu makarony mają zachowywać swój kształt i sprężystość. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę środka spożywczego, dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta środka spożywczego, zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej, waga brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia: a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu, b) ponad 30%, w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie przewidzianej w umowie. Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP.Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. 1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie co najmniej dwa razy w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1430 do magazynów zakładów karnych i aresztów śledczych Okręgu Lubelskiego, wymienionych w §2 ust. 1 umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) Wielkość i termin poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
Cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawców do składania dokumentów na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawców do składania dokumentów na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawców do składania dokumentów na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 2
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmiany ulegają wyłącznie ceny brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających. 3. Ceny poszczególnych artykułów wymienionych w § 1 ust. 1 zostaną automatycznie zmienione i dostosowane do obowiązujących przepisów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto powiększoną o należny podatek VAT.
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Hrubieszowie, ul. Nowa 64, 22 – 500 Hrubieszów, tel. 84 696 69 00, e – mail: zk_hrubieszow@sw.gov.pl;  dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie ul. Nowa 64, 22 – 500 Hrubieszów, tel. 84 696 69 22, e – mail: iod_hrubieszow@sw.gov.pl;  Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawy artykułów spożywczych” do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim nr sprawy: DKw.2232.3.2020.MJ prowadzonym w trybie nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani / Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani / Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj.: mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim. Część 1: CPV – 15612000-1 Mąka ziemniaczana 2 580 kg, Mąka pszenna 33 700 kg Makaron świderki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 55 700 kg, 15851100-9 kg, Makaron nitki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 8 300 kg, Zamawiany asortyment musi być dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał), o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż 2 miesiące. Po ugotowaniu makarony mają zachowywać swój kształt i sprężystość. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę środka spożywczego, dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta środka spożywczego, zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej, waga brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia: a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu, b) ponad 30%, w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie przewidzianej w umowie. Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP.Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. 1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie co najmniej dwa razy w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1430 do magazynów zakładów karnych i aresztów śledczych Okręgu Lubelskiego, wymienionych w §2 ust. 1 umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) Wielkość i termin poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 2: Część 2: CPV – 15610000-7 Kasza jęczmienna średnia 37 800 kg, Kasza gryczana kg 21 300 kg, Kasza manna 6 100 kg, Płatki owsiane 4 100 kg, Ryż 47 900 kg Zamawiany asortyment musi być dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał), o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż 2 miesiące. Po ugotowaniu makarony mają zachowywać swój kształt i sprężystość. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę środka spożywczego, dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta środka spożywczego, zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej, waga brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia: a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu, b) ponad 30%, w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie przewidzianej w umowie. Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP.Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. 1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie co najmniej dwa razy w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1430 do magazynów zakładów karnych i aresztów śledczych Okręgu Lubelskiego, wymienionych w §2 ust. 1 umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) Wielkość i termin poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy artykułów spożyczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 3: Część 3: CPV – 15851000-8 Makaron świderki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 55 700 kg, 15851100-9 kg, Makaron nitki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 8 300 kg, Zamawiany asortyment musi być dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał), o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż 2 miesiące. Po ugotowaniu makarony mają zachowywać swój kształt i sprężystość. Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę środka spożywczego, dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta środka spożywczego, zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej, waga brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia: a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu, b) ponad 30%, w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie przewidzianej w umowie. Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP.Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. 1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie co najmniej dwa razy w miesiącu od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1430 do magazynów zakładów karnych i aresztów śledczych Okręgu Lubelskiego, wymienionych w §2 ust. 1 umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) Wielkość i termin poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin reklamacji towaru
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)