Dostawa wody mineralnej

Publication date 2020-04-27
End date 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532447-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej w ilości 400.000 sztuk, którego szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b47eb111-f335-467f-b0ed-b76b5e7e627d
Biuletyn 532447-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 91362152000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-090
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 255 320
Zamawiajacy fax 525 255 319
Zamawiajacy email przetarg@bg.policja.gov.pl
Adres strony url www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie wniosku w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wniosek w postaci elektronicznej składa się wyłącznie poprzez Platformę dostępną pod adresem: www.platformazakupowa.pl/kwp_bydgoszcz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KWP w Bydgoszczy, Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wody mineralnej
Numer referencyjny SZPiFP-36-20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej w ilości 400.000 sztuk, którego szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
Cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 312195,12
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2022-04-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Dwukrotne nieusprawiedliwione przez Wykonawcę niestawienie się w wyznaczonym terminie i miejscu do zawarcia umowy uznaje się za uchylenie od zawarcia umowy, co upoważnia Zamawiającego do przeprowadzenia procedury zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy.
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. UWAGA! Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia w/w dokumentu w przypadku, gdy w Oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia wskaże jego dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. W powyższej sytuacji Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych w/w dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z tym nie żąda składania dokumentów i oświadczeń w tym zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga składania ww dokumentów i oświadczeń.
Inne dokumenty niewymienione Nie dotyczy
Tryb udzielenia zamowienia 7
Wadium Nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
IV 4 6 https://licytacje.uzp.gov.pl
IV 4 7 www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
IV 4 8 I. WYMAGANIA FORMALNE: 1. Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie Urzędu Zamówień Publicznych E-USŁUGI na platformie licytacji elektronicznych (https://licytacje.uzp.gov.pl) jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem. 2. Rejestracji w systemie dokonuje samodzielnie wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania swojego loginu zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do licytacji elektronicznej. Dodawanie wykonawcy do licytacji odbywa się poprzez wpisanie loginu, w związku z czym zaleca się dokładne sprawdzenie poprawności wpisanego we wniosku loginu. 4. Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania platformy licytacji elektronicznej w szczególności w zakresie rejestracji i składnia postąpień zawiera SAMOUCZEK dostępny na stronie UZP. II. WYMAGANIA TECHNICZNE: Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu: komputer Pc z systemem operacyjnym Windows/Linux, z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Mozilla Firefox 2.0 lub wyższa.
IV 4 9 1.Po zalogowaniu się na stronie licytacji elektronicznych UZP przy użyciu loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do systemu umożliwiającego składanie ofert w postaci elektronicznej. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. W celu złożenia postąpienia, wykonawca dopuszczony do licytacji winien nacisnąć znajdujący się w górnej części ekranu przedstawiającego ogłoszenie o zamówieniu przycisk LISTA POSTĄPIEŃ (przycisk aktywny od momentu otwarcia licytacji), a następnie znajdujący się na samym dole listy przycisk ZŁÓŻ POSTĄPIENIE. W polu, które pojawiło się na ekranie należy wpisać wysokość rzeczywistej ceny oferty, jaką proponuje wykonawca, a następnie nacisnąć przycisk ZŁÓŻ. 2. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od minimalnego postąpienia, określonego w ogłoszeniu o zamówieniu. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. Jednocześnie system nie przyjmie postąpienia, jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują łączną cenę ofertową brutto w PLN za dostawę 400.000 sztuk wody mineralnej wymienionych w załączniku nr 3 do Ogłoszenia dostępnym na stronie zamawiającego www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. 4. Krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert) wynosi: 1000.00 zł brutto. 5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 6. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 7.Licytacja elektroniczna jest jednoetapowa. 8.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w toku licytacji elektronicznej zaoferował najniższą cenę. 9. W przypadku, gdy wylicytowana przez Wykonawcę wartość umowna uniemożliwia obliczenie ceny jednostkowej (do dwóch miejsc po przecinku), dopuszcza się zastosowani kilku cen jednostkowych dla wydzielonych ilości, tak aby wartość umowy była równa wartości najkorzystniejszej oferty złożonej w trakcie licytacji przez Wykonawcę.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas 10 minutpo złożeniu ostatniego postąpienia
IV 4 11 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T12:00:00+01:00
IV 4 12 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 12:00
IV 4 13 Zamknięcie licytacji nastąpi po upływie 10 minut od ostatniego złożonego postąpienia.
IV IstotnePostanowienia Określone w istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 4 do Ogłoszenia, dostępne na stronie zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl .
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje 1.Wniosek składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający zaleca następujące formaty danych: „pdf”, „doc”, „docx. Treść wniosku winna być zgodna z treścią Załącznika nr 1 do Ogłoszenia.2.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku: 1) OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym przez zamawiającego w Ogłoszeniu. Oświadczenie, musi być aktualne na dzień składania wniosku i złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Zamawiający nie wymaga oświadczenia w zakresie spełniania warunków. 2) PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli dotyczy): W przypadku, gdy wykonawcę/wykonawców reprezentuje pełnomocnik do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz dane mocodawcy (wykonawcy) i pełnomocnika, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (-ów).3.Składane wraz z wnioskiem dokumenty/oświadczenia winny mieć następującą formę: 1) Oświadczenie określone w ww. ust. 2 pkt. 1) winno być złożone odpowiednio: a) w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności; LUB b) w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności. 2) Pełnomocnictwo określone w ww. ust. 2 pkt. 2) winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie odpowiednio: a) w formie pisemnej (w przypadku gdy Wykonawca składa wniosek w formie pisemnej) – opatrzone własnoręcznym podpisem osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii wymagany jest własnoręczny podpis notariusza); LUB b) w formie elektronicznej (w przypadku gdy Wykonawca składa wniosek w postaci elektronicznej) - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii wymagany jest kwalifikowany podpis elektroniczny notariusza). Pełnomocnictwo przekazywane za pomocą Platformy należy załączyć jako wyodrębniony plik. 4.Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.4 - III.6 Ogłoszenia(na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia oraz w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane/dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku składania oświadczeń lub dokumentów w formie pisemnej poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 5.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 6.Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.Wykonawca, którego ofertę wybrano, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu faksem lub drogą elektroniczną, w ciągu 2 dni od daty zamknięcia licytacji, wykaz wszystkich artykułów według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Ogłoszenia dostępny na stronie Zamawiającego www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. Zestawienie to powinno zawierać informacje o: cenach jednostkowych wody mineralnej w zł/szt., wartości brutto dla każdej pozycji i cenie ofertowej. Suma wartości brutto wszystkich pozycji (cena ofertowa) musi być zgodna z zaoferowaną w licytacji elektronicznej ceną najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę. Jednocześnie dane określone w kolumnach 1-4 tabeli w Załączniku nr 3 do Ogłoszenia pozostają bez zmian. 8. W przypadku, gdy wylicytowana przez Wykonawcę wartość umowna uniemożliwia obliczenie ceny jednostkowej (do dwóch miejsc po przecinku), dopuszcza się zastosowanie kilku cen jednostkowych dla wydzielonych ilości, tak aby wartość umowy była równa wartości najkorzystniejszej oferty złożonej w trakcie licytacji przez Wykonawcę. 9.Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów zawiera Załącznik nr 5 do Ogłoszenia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 4 do Ogłoszenia, dostępny na stronie zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena (C)
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)