Dostawa pieluchomajtek, opatrunków i materiałów gumowych, szewnych, opatrunkowych i higienicznych do SPZOZ w Bychawie

Publication date 2020-04-28
End date 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bychawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535019-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek, opatrunków i materiałów gumowych, szewnych, opatrunkowych i higienicznych do SPZOZ w Bychawie podzielonych na 4 części, których szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Materiały opatrunkowe, szewne i gumowe
Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Materiały higieniczne
Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Pieluchomajtki
Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Opatrunki specjalistyczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e54bb05e-cf1f-407a-9fc9-bd5127e5322f
Biuletyn 535019-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43102097700018
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Bychawa
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 5660122, 5669 463
Zamawiajacy fax 81 5660115, 5669 463
Zamawiajacy email BRAK EMAIL
Adres strony url www.spzoz.bychawa.pl
Adres strony internetowej www.spzoz.bychawa.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.spzoz.bychawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.bychawa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.bychawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Operator pocztowy, osobiście, za pomocą posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Piłsudskiego 28 23-100 Bychawa, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pieluchomajtek, opatrunków i materiałów gumowych, szewnych, opatrunkowych i higienicznych do SPZOZ w Bychawie
Numer referencyjny ZPZ.251.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek, opatrunków i materiałów gumowych, szewnych, opatrunkowych i higienicznych do SPZOZ w Bychawie podzielonych na 4 części, których szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 A - Część nr 1 Materiały opatrunkowe, szewne i gumowe Załącznik nr 1 B - Część nr 2 Materiały higieniczne Załącznik nr 1 C - Część nr 3 Pieluchomajtki Załącznik nr 1 D - Część nr 4 Opatrunki specjalistyczne
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postepowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazuje podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia - dokumenty tych podwykonawców w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia ( w zakresie analogicznym jak Wykonawca). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Ulotki, prospektów producenta, oryginalnych katalogów zaoferowanego asortymentu potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. pkt. 2 dla każdego z asortymentu przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Wypełnioną i podpisaną Specyfikacje przedmiotowo-cenową - Załącznik Nr 1 A -1 D do SIWZ, 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy ( Wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w Załączniku nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe, szewne i gumowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 D do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)