Dostawa artykułów spożywczych i jajek

Publication date 2020-04-28
End date 2020-05-12 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Miejscowość Morawica
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Cukier,
  • Produkty mączne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534998-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158310002, 152210003, 158511009, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych i jaj według asortymentu określonego w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety) :
Pakiet nr I – różne produkty spożywcze
Pakiet nr II – cukier
Pakiet nr III – mrożonki, ryby i przetwory
Pakiet nr IV – makarony
Pakiet nr V – jaja
Formularze asortymentowo-cenowe określają ilości oraz rodzaj produktów jakie powinny być dostarczone do Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cfdec1fe-2a71-4d55-8a5d-6c8aa6b53f76
Biuletyn 534998-N-2020
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Regon 29011000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spacerowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Morawica
Zamawiajacy kod pocztowy 26-026
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 641 378
Zamawiajacy fax 413 641 226
Zamawiajacy email zamowienia@morawica.com.pl
Adres strony url www.morawica.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.morawica.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa sie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świetokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych i jajek
Numer referencyjny EZP-252-11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych i jaj według asortymentu określonego w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety) : Pakiet nr I – różne produkty spożywcze Pakiet nr II – cukier Pakiet nr III – mrożonki, ryby i przetwory Pakiet nr IV – makarony Pakiet nr V – jaja Formularze asortymentowo-cenowe określają ilości oraz rodzaj produktów jakie powinny być dostarczone do Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 1 dostawy każda o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet nr I - 85.000,00 zł. Pakiet nr II - 19.000,00 zł. Pakiet nr III - 101.000,00 zł. Pakiet nr IV - 21.000,00 zł. Pakiet nr V - 29.000,00 zł. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazową dostawę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany opisane zostały we wzorach umów załączonych do SIWZ
IV 4 4 data 2020-05-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis produkty spożywcze zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 cukier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15831000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis cukier zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 mrożonki, ryby i przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mrożonki, ryby i przetwory rybne zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 makarony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis makarony różne formy zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis jaja zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w formularzu cenowym
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres niezmienności cen
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)