Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego

Publication date 2020-04-28
End date 2020-05-08 00:00:00
Instytucja 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Odzież specjalna i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534557-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184000003, 374000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego, zwanej dalej towarem, w ramach 2 części, w ilościach, asortymencie wskazanych w Rozdziale III ust. 1 SIWZ (tabele).
2. Wszystkie towary będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe,
w oryginalnych opakowaniach, opisane w języku polskim. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.
3. Na opakowaniu winny znajdować się oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwę producenta i zastosowaniem danego materiału. Opisy opakowań winny być wykonane w języku polskim.
4. Ze względu na zasady ewidencjonowania i finansowania zakupu odzieży
i obuwia sportowego/sprzętu sportowego, oferowana cena brutto jednego egzemplarza odzieży i obuwia sportowego/sprzętu sportowego, nie może przekroczyć ceny jednostkowej 10 000 zł brutto.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
7. Wykonawca oświadcza, że oferowany asortyment, o którym mowa w ust. 1 jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz zapewnia,że sprzedawany asortyment jest wolny od jakichkolwiek wad, a także spełnia wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia
8. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym.
9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty na preparat równoważny, przy czym oferta taka polega na zaoferowaniu preparatów tożsamych z przedmiotem zamówienia lub o lepszych parametrach, dla których istnieje wspólna nazwa wg indeksu nazw międzynarodowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a2a8a08-49b0-40ab-ab73-585abae574cc
Biuletyn 534557-N-2020
Zamawiajacy nazwa 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Regon 28060368400000
Zamawiajacy adres ulica Saperska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 32 28 15
Zamawiajacy fax 261 32 34 50
Zamawiajacy email 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony url https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska bud. nr 1 kancelaria jawna pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego
Numer referencyjny Znak sprawy: 22 WOG-ZP.2712.18.2020/T/85/1700/D/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego, zwanej dalej towarem, w ramach 2 części, w ilościach, asortymencie wskazanych w Rozdziale III ust. 1 SIWZ (tabele). 2. Wszystkie towary będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, opisane w języku polskim. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów. 3. Na opakowaniu winny znajdować się oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwę producenta i zastosowaniem danego materiału. Opisy opakowań winny być wykonane w języku polskim. 4. Ze względu na zasady ewidencjonowania i finansowania zakupu odzieży i obuwia sportowego/sprzętu sportowego, oferowana cena brutto jednego egzemplarza odzieży i obuwia sportowego/sprzętu sportowego, nie może przekroczyć ceny jednostkowej 10 000 zł brutto. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykonawca oświadcza, że oferowany asortyment, o którym mowa w ust. 1 jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz zapewnia,że sprzedawany asortyment jest wolny od jakichkolwiek wad, a także spełnia wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia 8. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty na preparat równoważny, przy czym oferta taka polega na zaoferowaniu preparatów tożsamych z przedmiotem zamówienia lub o lepszych parametrach, dla których istnieje wspólna nazwa wg indeksu nazw międzynarodowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Cpv glowny przedmiot 18400000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 26
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny – Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny – Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny – Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp lub wskazania przez Wykonawcę możliwości ich pobrania za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych baz danych wskazując adres strony internetowej.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! Jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie to może złożyć razem z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 19 kwietnia 2019 r. poz. 730 o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679 Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest reprezentowany przez Komendanta - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn: fax: 261 32 34 50, e-mail: 22wog.olsztyn@ron.mil.pl; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w 22 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest Pan Bartosz KROGULEC, kontakt: tel. 261 323 04722 e-mail: iod.22wog@ron.mil.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie Ustawy prawo zamówień publicznych–pn.: „…………………… 2. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane osobom lub podmiotom zgodnie z wymogiem ustawowym określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016r. poz. 1764 z późn. zm.). 3. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. 6. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 7. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 8. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 9. Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w ust. 2 i 4 oraz art. 97 ust. 1a, na stronie internetowej prowadzonego postępowania lub konkursu, w ogłoszeniu o zamówieniu, ogłoszeniu o konkursie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, regulaminie konkursu lub w inny sposób dostępny dla osoby, której dane dotyczą. 10. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 11. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, będą dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności; 12. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. 13. Zasada jawności, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 8 ust. 3–5, stosuje się odpowiednio; 14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; 15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników”. II. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej „zabezpieczeniem”, na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 3% (w zaokrągleniu do pełnych złotych) ceny całkowitej podanej w ofercie. 3. Zabezpieczenie może być wniesione przez Wykonawcę w jednej lub kilku formach zapisanych następujących formach: 3.1 pieniądzu, NBP O/O Olsztyn 63 1010 1397 0020 3313 9120 0000 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym - termin ważności 30 dni od wykonania zobowiązania, 3.3 gwarancjach bankowych - termin ważności 30 dni od wykonania zobowiązania, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych - termin ważności 30 dni od wykonania zobowiązania, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz treść dokumentu stanowiącego zabezpieczenie musi być zgodna z art. 151 Prawa zamówień publicznych. 5. Zwrot zabezpieczenia nastąpi zgodnie z art. 151 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela)do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 7. Za wyjątkiem zabezpieczenia wniesionego w pieniądzu, każde zabezpieczenie podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzenie zabezpieczenia będzie odbywało się w ten sposób, iż Wykonawca przedstawia Zamawiającemu projekt zabezpieczenia w wersji elektronicznej umożliwiającej edytowanie, a Zamawiający w terminie maksymalnie 7 dni wniesie uwagi do tegoż projektu zabezpieczenia lub dokona jego akceptacji, a następnie prześle uwagi lub akceptację w wersji elektronicznej do Wykonawcy. W razie potrzeby, powyższą procedurę powtarza się.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży i obuwia sportowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18400000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 26
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia sportowego , zwanej dalej towarem, w ilościach, asortymencie wskazanych w Rozdziale III ust. 1 SIWZ (tabele). 2. Wszystkie towary będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, opisane w języku polskim. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów. 3. Na opakowaniu winny znajdować się oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwę producenta i zastosowaniem danego materiału. Opisy opakowań winny być wykonane w języku polskim. 4. Ze względu na zasady ewidencjonowania i finansowania zakupu odzieży i obuwia sportowego/sprzętu sportowego, oferowana cena brutto jednego egzemplarza odzieży i obuwia sportowego/sprzętu sportowego, nie może przekroczyć ceny jednostkowej 10 000 zł brutto. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykonawca oświadcza, że oferowany asortyment, o którym mowa w ust. 1 jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz zapewnia,że sprzedawany asortyment jest wolny od jakichkolwiek wad, a także spełnia wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia 8. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty na preparat równoważny, przy czym oferta taka polega na zaoferowaniu preparatów tożsamych z przedmiotem zamówienia lub o lepszych parametrach, dla których istnieje wspólna nazwa wg indeksu nazw międzynarodowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu sportowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 26
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego, zwanej dalej towarem, w ilościach, asortymencie wskazanych w Rozdziale III ust. 1 SIWZ (tabele). 2.2. Wszystkie towary będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, opisane w języku polskim. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów. 3. Na opakowaniu winny znajdować się oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwę producenta i zastosowaniem danego materiału. Opisy opakowań winny być wykonane w języku polskim. 4. Ze względu na zasady ewidencjonowania i finansowania zakupu odzieży i obuwia sportowego/sprzętu sportowego, oferowana cena brutto jednego egzemplarza odzieży i obuwia sportowego/sprzętu sportowego, nie może przekroczyć ceny jednostkowej 10 000 zł brutto. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykonawca oświadcza, że oferowany asortyment, o którym mowa w ust. 1 jest dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz zapewnia,że sprzedawany asortyment jest wolny od jakichkolwiek wad, a także spełnia wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia 8. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty na preparat równoważny, przy czym oferta taka polega na zaoferowaniu preparatów tożsamych z przedmiotem zamówienia lub o lepszych parametrach, dla których istnieje wspólna nazwa wg indeksu nazw międzynarodowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)