Dostawy warzyw, w tym kiszonych i owoców

Publication date 2020-04-29
End date 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535126-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy warzyw, w tym kiszonych i owoców.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie czterech pakietów wymienionych w załącznikach nr: 1A – 1D do SIWZ, stanowiących jednocześnie formularze cenowe:
Pakiet I – Warzywa nie obrane (załącznik nr 1A do SIWZ)
Pakiet II – Warzywa obrane (załącznik nr 1B do SIWZ)
Pakiet III – Warzywa kiszone (załącznik nr 1C do SIWZ)
Pakiet IV – Owoce (załącznik nr 1D do SIWZ)
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga m.in.:
3.1) Dostarczany asortyment musi być I klasy jakości, świeży i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto.
3.2) Realizacja dostaw w sposób ciągły, 2-3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, do magazynu żywnościowego Zamawiającego, w godzinach 7:00-9:00, z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy i Zamawiającego. W sytuacji nagłej potrzeby Zamawiającego dostawa może zostać zrealizowana w sobotę.
3.3) Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego.
3.4) W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia.
3.5) Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Miejsce dostawy: Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek kuchni szpitalnej – magazyn żywnościowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3cb058be-8a36-42ad-8fb1-26db49766883
Biuletyn 535126-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Regon 00029855400000
Zamawiajacy adres ulica dr. J. Babińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-393
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48(012)6524347,
Zamawiajacy fax +48(012)2621335
Zamawiajacy email mjozefiak@babinski.pl,
Adres strony url www.babinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.babinski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.babinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29 - Kancelaria Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy warzyw, w tym kiszonych i owoców
Numer referencyjny ZP-4/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy warzyw, w tym kiszonych i owoców. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie czterech pakietów wymienionych w załącznikach nr: 1A – 1D do SIWZ, stanowiących jednocześnie formularze cenowe: Pakiet I – Warzywa nie obrane (załącznik nr 1A do SIWZ) Pakiet II – Warzywa obrane (załącznik nr 1B do SIWZ) Pakiet III – Warzywa kiszone (załącznik nr 1C do SIWZ) Pakiet IV – Owoce (załącznik nr 1D do SIWZ) 3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga m.in.: 3.1) Dostarczany asortyment musi być I klasy jakości, świeży i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto. 3.2) Realizacja dostaw w sposób ciągły, 2-3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, do magazynu żywnościowego Zamawiającego, w godzinach 7:00-9:00, z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy i Zamawiającego. W sytuacji nagłej potrzeby Zamawiającego dostawa może zostać zrealizowana w sobotę. 3.3) Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego. 3.4) W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia. 3.5) Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Miejsce dostawy: Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek kuchni szpitalnej – magazyn żywnościowy.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ Formularz/e Cenowy/e – zał. nr 1A – 1D do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 3 do SIWZ Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy; c) nazwy lub producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostępności - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jakości; cena zamiennika nie może być wyższa od podanej w formularzu cenowym; d) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1A - 1D do SIWZ, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentów wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. 4) Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w załączniku nr 1A - 1D do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym załączniku, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1A - 1D do SIWZ, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w załączniku nr 1A - 1D do SIWZ z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I - Warzywa nie obrane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia sukcesywnie dostarczany będzie zgodnie z zapisami umowy i w asortymencie określonym w załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II - Warzywa obrane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia sukcesywnie dostarczany będzie zgodnie z zapisami umowy i w asortymencie określonym w załączniku nr 1B do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III - Warzywa kiszone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia sukcesywnie dostarczany będzie zgodnie z zapisami umowy i w asortymencie określonym w załączniku nr 1C do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV - Owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik data rozpoczecia 2020-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia sukcesywnie dostarczany będzie zgodnie z zapisami umowy i w asortymencie określonym w załączniku nr 1D do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)