"Dostawa i montaż mebli w 4 budynkach przy przystani rzecznej w Santoku oraz pomieszczeń hangaru "

Publication date 2020-04-29
End date 2020-05-07 00:00:00
Instytucja GMINA SANTOK
Miejscowość Santok
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535396-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do 4 budynków i hangaru przy przystani rzecznej w Santoku, zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń ( po uprzednim dokonaniu pomiarów na koszt Wykonawcy), w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia).
4.Zamawiający wymaga aby wykonanie mebli poprzedzone było obmiarami z natury i uzgodnieniami z Zamawiającym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0022cfe-2976-4fe4-ab56-cf3c1d52382a
Biuletyn 535396-N-2020
Zamawiajacy nazwa GMINA SANTOK
Regon 21096690600000
Zamawiajacy adres ulica Gorzowska
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Santok
Zamawiajacy kod pocztowy 66-431
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957287510
Zamawiajacy fax 957287511
Zamawiajacy email urzad@santok.pl
Adres strony url www.santok.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.santok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Współpracy INTERREG VA Brandenburgia - Polska 2014-2020, Umowa o dofinansowanie projektu 08.08.2018r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.santok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.santok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W Formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Santoku, ul. Gorzowska 59; 66-431 Santok, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa i montaż mebli w 4 budynkach przy przystani rzecznej w Santoku oraz pomieszczeń hangaru "
Numer referencyjny ZP.271.5.2020.BP
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do 4 budynków i hangaru przy przystani rzecznej w Santoku, zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń ( po uprzednim dokonaniu pomiarów na koszt Wykonawcy), w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). 4.Zamawiający wymaga aby wykonanie mebli poprzedzone było obmiarami z natury i uzgodnieniami z Zamawiającym.
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości do 15 % zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przeznaczeniem.
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w niniejszym podpunkcie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) konieczności zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia mebli w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”, klęski żywiołowe takie jak na przykład trzęsienia ziemi, huragan, tajfun, niezwykłe mrozy, powodzie, niekorzystne warunki hydrologiczne, stan zagrożenia epidemiologicznego, stanu epidemii, 4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w treści umowy, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 6) zakończenia serii produkcyjnej danego mebla oraz rozpoczęcie produkcji mebla o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, 7)wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta mebla lub Wykonawcę, 8)zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Strony, 9) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w treści umowy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w niniejszym rozdziale Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)