zakup wraz z dostawą serwerów obliczeniowych - 2 pakiety

Publication date 2020-04-30
End date 2020-05-15 00:00:00
Instytucja Instytut Fizyki Molekularnej PAN
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536319-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup wraz z dostawą serwerów obliczeniowych typu "A", "B", "C", oraz "D" zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1086583a-400d-4fbc-84a5-95b447ef751d
Biuletyn 536319-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Fizyki Molekularnej PAN
Regon 55799000000000
Zamawiajacy adres ulica Mariana Smoluchowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-179
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 695 100
Zamawiajacy fax 618 684 524
Zamawiajacy email office@ifmpan.poznan.pl
Adres strony url http://www.ifmpan.poznan.pl/BIP/zamowienia/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Naukowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ifmpan.poznan.pl/BIP/zamowienia/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ifmpan.poznan.pl/BIP/zamowienia/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk, ul. Mariana Smoluchowskiego 17, 60-179 Poznań, pok. 101
Nazwa nadana zamowieniu zakup wraz z dostawą serwerów obliczeniowych - 2 pakiety
Numer referencyjny PN/01/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu zakup wraz z dostawą serwerów obliczeniowych typu "A", "B", "C", oraz "D" zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30211000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie n/w oświadczeń lub dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: a) należy do oferty załączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres podpisane winno być przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Musi ono wynikać z umowy lub innej czynności prawnej i mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z dokumentów oferty. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, zgodnie z ustawą z dnia 14.02.1991 r. – Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 164 z późn. zm.). W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 783) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. b) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; c) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich odpowiednie zastosowanie zasady określone w literach a) - b). d) Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W sytuacji, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa, lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1 i pkt. 5-8 ustawy Pzp. Jeżeli zdolności techniczne, zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne, zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną określona przez Zamawiającego. W celu oceny, czy Wykonawca - polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania – tj. dokumenty wymienione w rozdziale III ust. 3 pkt. niniejszej SIWZ. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający na podstawie § 9 ust. 3 Rozporządzenia w sprawie dokumentów żąda przedstawienia dokumentów dotyczących tych podwykonawców potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian, których wystąpienie Zamawiający przewiduje, tj.: a. w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia, itp.), b. zmiany w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty, c. w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana ceny proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana ceny wymaga udokumentowania przez Wykonawcę. Wartość umowy zmienia się odpowiednio, d. w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę, e. zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, f. zmianę postanowień zawartej umowy w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) -6) ustawy Pzp. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2020-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup wraz z dostawą serwerów obliczeniowych - 2 pakiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30211000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Serwer typu "A", Serwer typu "B" (pakiet składa się z dwóch pozycji) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup wraz z dostawą serwerów obliczeniowych - 2 pakiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30211000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Serwer typu "C", Serwer typu "D" (pakiet składa się z dwóch pozycji) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający w ramach Pakietu nr 2 dopuszcza możliwość złożenia oferty wariantowej w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy. Każdy Wykonawca może złożyć w ramach Pakietu nr 2: (a) ofertę podstawową ALBO (b) ofertę podstawową i ofertę wariantową ALBO (c) ofertę wariantową. W ramach „oferty podstawowej” może zostać zaoferowany wyłącznie jeden produkt. W ramach „oferty wariantowej” może zostać zaoferowanych przedmiot C1 oraz C2, przy czym złożenie „oferty wariantowej” oznacza gotowość (akceptację) Wykonawcy do zawarcia umowy na wyłącznie jeden z tych dwóch przedmiotów. Spośród „oferty podstawowej” i „oferty wariantowej” złożonych przez Wykonawcę może zostać wybrana co najwyżej jedna oferta, tj. w ujęciu praktycznym: przedmiot z „oferty podstawowej” albo przedmiot z „oferty wariantowej”.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)