Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2020-04-30
End date 2020-05-13 00:00:00
Instytucja Powiat Gnieźnieński
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535165-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – laptopów z oprogramowaniem dla Powiatu Gnieźnieńskiego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”dotycząca realizacji projektu grantowego pn zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.Działanie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę sprzęt komputerowy.Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach.
3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt komputerowy na okres minimum 24 miesiące, liczone od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zadania, w tym gwarancji, kar, płatności zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.
6. W przypadkach, kiedy w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie nazw, patentów, norm, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego. Za rozwiązanie równoważne uznaje się produkt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SIWZ, w Formularzu cenowym - kolumnie nr 1, 2 i 3 podać dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, model oraz numer katalogowy – w przypadku braku takiego oznaczenia należy wpisać inne oznaczenia pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment) oraz parametry.
9. W przypadku braku numeru katalogowego należy wpisać nie dotyczy.
10. Brak nazwy producenta, modelu (nie wypełnienie kolumny nr 1 i 2 w Fomularzu cenowym) skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za wszelkie szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
12. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f56401e-59f3-4e0c-abb3-568a634a7e07
Biuletyn 535165-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Gnieźnieński
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Papieża Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 9/10
Zamawiajacy miejscowosc Gniezno
Zamawiajacy kod pocztowy 62-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 4240706
Zamawiajacy fax 61 4240770
Zamawiajacy email starostwo@powiat-gniezno.pl
Adres strony url www.powiat-gniezno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”dotycząca realizacji projektu grantowego pn zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.Działanie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-gniezno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Gnieźnieński ul. Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno Biuro Obsługi Interesanta
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny WOA.272.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – laptopów z oprogramowaniem dla Powiatu Gnieźnieńskiego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”dotycząca realizacji projektu grantowego pn zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.Działanie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry techniczne/funkcjonalne jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę sprzęt komputerowy.Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach. 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 30213000-5 Komputery osobiste 30213100-6 Komputery przenośne 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt komputerowy na okres minimum 24 miesiące, liczone od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zadania, w tym gwarancji, kar, płatności zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 6. W przypadkach, kiedy w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie nazw, patentów, norm, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego. Za rozwiązanie równoważne uznaje się produkt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany produkt jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SIWZ, w Formularzu cenowym - kolumnie nr 1, 2 i 3 podać dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, model oraz numer katalogowy – w przypadku braku takiego oznaczenia należy wpisać inne oznaczenia pozwalające jednoznacznie zidentyfikować oferowany asortyment) oraz parametry. 9. W przypadku braku numeru katalogowego należy wpisać nie dotyczy. 10. Brak nazwy producenta, modelu (nie wypełnienie kolumny nr 1 i 2 w Fomularzu cenowym) skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za wszelkie szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 12. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Czas ten może ulec skróceniu w ramach kryterium oceny ofert (szczegółowe informacje zostały zawarte w części XIV SIWZ).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawyPzp, Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej (w części VI ust. 3 pkt 1) SIWZ)– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, żenie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący - załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy stanowiący - załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz oferty i jeden wspólny formularz cenowy. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5do SIWZ. (UWAGA - oświadczenia nie należy załączać do oferty. Aby było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert.) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr6 do SIWZ. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust.2 ustawy Pzp.) 2. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień w stosunku do treści oferty. 3. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) W sytuacji, gdy sprzęt określony w specyfikacji, a następnie w umowie przestał być produkowany/został wycofany ze sprzedaży i jest niedostępny albo został uznany przez producenta za przestarzały lub nieobjęty wsparciem technicznym, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie powinna powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Ww. zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany, 2) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę towaru wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty, 3) W sytuacji zmiany wartości umowy brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 4) zmian postanowień istotnych związanych z siłą wyższą, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:  o charakterze niezależnym od stron,  którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,  którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,  której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia. 5. Zmiana Umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uzasadniających dokonanie jej zmiany, np. poprzez złożenie stosownych dokumentów (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). 6. Wszystkie postanowienia wymienione w pkt powyżej stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 7. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych. 8. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności formy pisemnej.
IV 4 4 data 2020-05-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócony termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)